Mutu tuntumalla Lennu C Sallinen A Varakas A ja Kankaanperä AKetkä kuuluvat HIFK:n tämän kauden kapteenistoon?
Tehdäänkö sitä vieläkin? Viimeisin mitä itse muistan missä tuota erä menetelmää käytettiin niin oli Peltosen kanssa
Ketkä kuuluvat HIFK:n tämän kauden kapteenistoon?
Tämähän on pelaaja kohtaista. Jos kysyntää on tarpeeksi niin varmasti. Tosin tällä hetkellä joukkueessa tuskin on pelaajaa jonka takia tähän pitäisi mennä. Aika näyttää lyökö esim Dyk läpi fanien sydämiin niin että paita kauppa räjähtää...
Seitsemän kotipeliä :)
Suosituimpien pelaajien paidat menevät myyntiin joka pelin jälkeen. Eli kun Lundell on pelannut 7 peliä punaisella saat omasi. Kokemuksesta voin kuitenkin sanoa että jonosta tuppaa tippumaan porukkaa ja saat paidan nopeammin. Se on aina yhtä hieno hetki olla hallilla katsomassa peliä josta itse saa paidan ;)
Onko tosiaan noin, että ne Game Wornit saa noin nopeasti? Hienoa jos onkin noin. Mutta KSB:n sivuilla olevan tekstin voisi tulkita että paidan saamisessa kestää kauankin.
Voihan toki olla myös mahdollista, että ainoa jonottaja on halunnut saada paitaan vähän autenttista tuoksua Nordiksen pukkarista ja täten antanut jonotuttaa itseään siihen asti, kunnes mahdollinen toinen ostaja asettuu jonoon. Who knows? :)Mutta onhan se kieltämättä hyvin kummallista, jos ainoa jonottaja joutuisi odottamaan kauden loppuun asti.
Onhan se vähän surkeaa saada one game wonder. Itse olen sitä tyytyväisempi, mitä vähemmän jengiä on jonossa ja mitä kauemmin KSB panttaa paitaa (eli mitä enemmän pelaaja pelaa pelejä kyseisellä paidalla). Se vasta on hienoa ja odottamisen arvoista, kun paidassa on kunnolla pelin jälkiä. Eihän yhdessä pelissä paitaan juuri jälkiä jää eikä haise edes hiki. Mikä pointti edes on game wornissa, jos sitä ei mistään muualta, kuin tuosta Liiga-patchista näe...Itsekin olen nyt jonossa erään pelaajan paitaan ja kyllä odotan saavani maksavana asiakkaana sen aiemmin kuin kauden loputtua. Tai sitten tämä systeemi on ihan perseestä.
Tähän kummasteluun on aivan yksinkertainen selitys. KSB palvelee ainakin kahdenlaisia faneja Game Worn paitojen suhteen:Voihan toki olla myös mahdollista, että ainoa jonottaja on halunnut saada paitaan vähän autenttista tuoksua Nordiksen pukkarista ja täten antanut jonotuttaa itseään siihen asti, kunnes mahdollinen toinen ostaja asettuu jonoon. Who knows? :)
No eihän toki, Rexona ei petä!Haiseeko niissä game worneissa oikeasti pahastikin hiki, mitä sellaisella voi tehdä?
Haiseeko niissä game worneissa oikeasti pahastikin hiki, mitä sellaisella voi tehdä? Onko pyhäinhäväistys pestä tällainen paita? Kuulostaisi muissa yhteyksissä jo fetissille ostaa toisen hikinen paita.
No eihän toki, Rexona ei petä!
Tämmöinen tuli vastaan interwebin ihmeellisessä maailmassa, juuri ennen KOFFin esiintymistä univormussa. Itseäni hämmästytti, että tuona aikana on ommeltu vielä nimi irti ja laitettu seuraavaan paitaan. Säästöä se on pienikin säästö..
Linkki vie Huuto.netin sivulle Game worn -pelipaitaan:
HIFK gameworn pelipaita 13 Raimo Hirvonen !!!
Onhan se vähän surkeaa saada one game wonder. Itse olen sitä tyytyväisempi, mitä vähemmän jengiä on jonossa ja mitä kauemmin KSB panttaa paitaa (eli mitä enemmän pelaaja pelaa pelejä kyseisellä paidalla). Se vasta on hienoa ja odottamisen arvoista, kun paidassa on kunnolla pelin jälkiä. Eihän yhdessä pelissä paitaan juuri jälkiä jää eikä haise edes hiki. Mikä pointti edes on game wornissa, jos sitä ei mistään muualta, kuin tuosta Liiga-patchista näe...
Kuten yllä mainittiinkin, niin pestyinä nuo paidat toimitetaan. Ja ihan hyvä niin, ei itseäni ainakaan inspiroi missään määrin muiden - jos omakaan - hiki.Haiseeko niissä game worneissa oikeasti pahastikin hiki, mitä sellaisella voi tehdä? Onko pyhäinhäväistys pestä tällainen paita? Kuulostaisi muissa yhteyksissä jo fetissille ostaa toisen hikinen paita.
Mutta onhan se kieltämättä hyvin kummallista, jos ainoa jonottaja joutuisi odottamaan kauden loppuun asti.
Pari esimerkkiä tästä...Kuten yllä mainittiinkin, niin pestyinä nuo paidat toimitetaan. Ja ihan hyvä niin, ei itseäni ainakaan inspiroi missään määrin muiden - jos omakaan - hiki.
Itse tarkoitin toki noita KSB:n myymiä rytkyjä tänä päivänä. Ammoisina aikoina on varmaankin toimittu eri tavalla, samoin ulkomailla homma saattaa toimia vielä tänäkin päivänä eri tavalla.Pari esimerkkiä tästä...
Hankin Lydmanin Vancouverin Olympialaisten paidan NHLPA:n huutokaupasta ja se paita haisee aivan järkyttävän pahasti hieltä. En ole pessyt paitaa hajusta huolimatta.
Mika Niemisen valkoisessa HIFK:n EHL-paidassa on logon alla verta, kun Veikko loukkaantui kyseisessä ottelussa.
Nielikäisen paidassa on tappelun jäljiltä hänen tai vastustajan iso veritahra.
Niin ja minullakin on tuollainen valkoinen Pepsi #9, eli Anssi Melametsä ilman nimilaattaa...
Faija oli löytänyt tällaisen viirin autotallista. Onko kenelläkään mitään havaintoa aikakaudesta tai muusta? En itse muista milloin IFK käytti kultaista väriä hopeisen sijaan lätkän puolella.
Mä oon sitä mieltä, että toi on futis-HIFK:n viiri. Lätkäpuolella ihan aikojen alussa oli tunnarina sininen nelisakarainen tähti, jonka jälkeen hopeareunusteinen IFK-vaakuna otettiin käyttöön. Toi kuvassa oleva viiri saattaa olla ollut 1960-70 -luvuilla käytössä, kun silloin joukkueella oli menestystäkin (mestaruus 1961, pronssia 1970 ja hopeaa 1971).