Sekalaisia kysymyksiä HIFK:sta

  • 606 186
  • 2 427
Hei!
Mihin istumakatsomoon kannattaisi Nordiksella playoff liput ostaa, jotta pääsisi nauttimaan mahdollisimman hyvin fanikatsomon tunnelmasta?
Ja osaavatko kokeneemmat sanoa onko puolivälierien 2. tai 3. peliin (23.3. tai 24.3. riippuen kotiedusta) helppo saada lippuja?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hei!
Mihin istumakatsomoon kannattaisi Nordiksella playoff liput ostaa, jotta pääsisi nauttimaan mahdollisimman hyvin fanikatsomon tunnelmasta?
Ja osaavatko kokeneemmat sanoa onko puolivälierien 2. tai 3. peliin (23.3. tai 24.3. riippuen kotiedusta) helppo saada lippuja?

Koeta F2 tai F3. C2:een esimerkiksi on lähes mahdotonta saada mitään järkevää paikkaa. Kyllä noihin pitäisi johonkin katsomoon saada lippuja jos olet heti liikkeellä, mutta kyllä se oletettavasti loppuun myydään. Ainakin jos vastassa on Tappara.
 
Koeta F2 tai F3. C2:een esimerkiksi on lähes mahdotonta saada mitään järkevää paikkaa. Kyllä noihin pitäisi johonkin katsomoon saada lippuja jos olet heti liikkeellä, mutta kyllä se oletettavasti loppuun myydään. Ainakin jos vastassa on Tappara.
Kiitän! F3 kävi mielessä mutta mietin että näkeekö ylemmästä katsomosta hyvin kun on kuitenkin 15€ halvempi kuin tuo alapuolella oleva C2.. Täytyy siis olla hereillä heti kun liput tulevat myyntiin!
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitän! F3 kävi mielessä mutta mietin että näkeekö ylemmästä katsomosta hyvin kun on kuitenkin 15€ halvempi kuin tuo alapuolella oleva C2..

Yläkatsomon kolme ekaa riviä ovat todela hyvät paikat, paitsi ihan kulmassa. Kyllä tonne C2-katsomoon ylemmille riveille vierekkäisiäkin lippuja yleensä tulee tipoittain myyntiin. C2-katsomon alariville pääsee helposti ja siitä voi olla siisti katella sen pään peliä, mutta toiseen päähän yllättäen näkee todella huonosti.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kiitän! F3 kävi mielessä mutta mietin että näkeekö ylemmästä katsomosta hyvin kun on kuitenkin 15€ halvempi kuin tuo alapuolella oleva C2.. Täytyy siis olla hereillä heti kun liput tulevat myyntiin!

Sieltä F-katsomoistahan näkee itse pelin tapahtumat kokonaisuudessaan oikein hyvin. Itse olen usein F-katsomon ylimmällä rivillä. Pudotuspelit seison B4:ssa. Mutta ole varovainen tuon F3:n kanssa, sen vasemmassa yläosassa on sellainen seinä/kulma, joka blokkaa kaikki fanikatsomon äänet ihan totaalisesti. Näet sen kyllä Ticketmasterin katsomokartasta.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sieltä F-katsomoistahan näkee itse pelin tapahtumat kokonaisuudessaan oikein hyvin. Itse olen usein F-katsomon ylimmällä rivillä. Pudotuspelit seison B4:ssa. Mutta ole varovainen tuon F3:n kanssa, sen vasemmassa yläosassa on sellainen seinä/kulma, joka blokkaa kaikki fanikatsomon äänet ihan totaalisesti. Näet sen kyllä Ticketmasterin katsomokartasta.

Yläkatsomoissa kannattaa myös välttää vaijeripaikkoja. Ihan sen vaijerin vierestä tai takaa kannata ei ottaa paikkaa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Yläkatsomoissa kannattaa myös välttää vaijeripaikkoja. Ihan sen vaijerin vierestä tai takaa kannata ei ottaa paikkaa.

Tuo on hyvä pointti, jotkut niistä ovat aivan hirveitä. Niitä ei tosin näy katsomokartasta. Siksi otan usein suosiolla ihan piippuhyllyltä. Saa myös kätevästi rotsin selän taakse piiloon.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten HIFK:n A-nuoret ovat päässeet Lukon junnujen ohi sääleihin A:n playoffseissa? Onko siellä joku sellainen sääntö, että karsintasarjan voittaja pääsee voittajien -vaiheen viimeisen tilalle playoffseihin?
 

F#21

Jäsen
Miten HIFK:n A-nuoret ovat päässeet Lukon junnujen ohi sääleihin A:n playoffseissa? Onko siellä joku sellainen sääntö, että karsintasarjan voittaja pääsee voittajien -vaiheen viimeisen tilalle playoffseihin?
Näköjään juuri sellainen sääntö näyttää löytyvän. Annettu varmaan jotain panosta myös tuohon alempaan jatkosarjaan.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näköjään juuri sellainen sääntö näyttää löytyvän. Annettu varmaan jotain panosta myös tuohon alempaan jatkosarjaan.
Ennenhän on, ainakin lopullisista tuloksista päätellen, päässyt kaksi alemman jatkosarjan parasta joukkuetta karsimaan playoffseihin. Neljästä playoffs qualifiereissa hävinneestä joukkueesta vedän myös sellaisen johtopäätöksen, että pääsystä neljännesvälieriin on karsinut joukkueet sijoilta 5-12. Tänä vuonna taas joukkueet sijoilta 7,8,9 ja 11. Eli se panos onkin laitettu enemmänkin ylemmän jatkosarjan viimeisille joukkueille.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näköjään juuri sellainen sääntö näyttää löytyvän. Annettu varmaan jotain panosta myös tuohon alempaan jatkosarjaan.
Jep, vastaava systeemi on ollut B-junnuissa käytössä jo pitkään. Tietysti ylemmän loppusarjan vastustajat ovat kovempia, mutta periaatteessa voi olla melkeinpä etu että saa viritellä hyvän pelivireen ja itseluottamuksen alhaalla, kun ylempänä pelannut vastustaja on todennäköisesti ollut lähikuukausina aika vaisu. Numeroista päätellen ensimmäinen matsi oli aika helppo.

A-junnuissa tämä systeemi on mielestäni ensimmäistä kertaa käytössä tällä kaudella. Oli varmaan pakko tehdä jotain, kun joukkuemäärä on kasvanut älyttömäksi.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkulämmittelyjen aikaan jumbotronin kuvassa vilahti nopeasti IFK:n huoltajan tms. kanssa jossain pukukoppikäytävän suulla keskustellut, punaiseen IFK-huppaariin pukeutunut parrakas kaveri - oliko kyseessä Timo Pärssinen?
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Alkulämmittelyjen aikaan jumbotronin kuvassa vilahti nopeasti IFK:n huoltajan tms. kanssa jossain pukukoppikäytävän suulla keskustellut, punaiseen IFK-huppaariin pukeutunut parrakas kaveri - oliko kyseessä Timo Pärssinen?

Tai Yrttiaho? Fysiikkavalmentaja siis. Sopii kuvailemaasi jötkään, istuu Halttusen vieressä aina matsin aikana.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkulämmittelyjen aikaan jumbotronin kuvassa vilahti nopeasti IFK:n huoltajan tms. kanssa jossain pukukoppikäytävän suulla keskustellut, punaiseen IFK-huppaariin pukeutunut parrakas kaveri - oliko kyseessä Timo Pärssinen?

Tai Yrttiaho? Fysiikkavalmentaja siis. Sopii kuvailemaasi jötkään, istuu Halttusen vieressä aina matsin aikana.

Kyllä ihan Yrttiaho oli.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Mikähän mahtaa olla huomenna päivän uutisotsikko? Alkaako Gardenin rakentaminen? Vai onko suunnitelmat heitetty roskiin ja HIFK on ostanut puolet Hartwall-areenasta? Ollaanko siirtymässä KHL:ään? Tai vaikka ruotsalaisten SHL:ään? Vai voisiko olla tilanne, että pari kärppä pelaajaa olisi kärähtäny doupista ja HIFK marssisi suoraan finaaleihin, hyvin levänneenä? Toisaalta olisihan se kiva lukea jotain sellaistaki, että Granlundin veljekset olisivat ensi kaudeksi tehneet vuoden sopimukset IFK:hon.

Edit. Olisko Salonoja myynyt Espoon joukkueen HIFK:lle farmijengiksi?
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Mä tuolla toisessa ketjussa jo hymyilinkin, kun pääsee pleijarimatsia tsiigaan Vaimon ja jälkikasvun kanssa.
Siihen liittyen mulla olis kysymys, missä pelaajat ottavat lämpöjä ennen jäille menoa?
Kun pojat, 7 ja 9 vee on mega-kovia Keken ja Hessun faneja, ja olis toiveiden täyttymys päästä sana tai kaks vaihtamaan, ja nimmarit sekä fotot messiin tietysti kans.
 

Coreyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä tuolla toisessa ketjussa jo hymyilinkin, kun pääsee pleijarimatsia tsiigaan Vaimon ja jälkikasvun kanssa.
Siihen liittyen mulla olis kysymys, missä pelaajat ottavat lämpöjä ennen jäille menoa?
Kun pojat, 7 ja 9 vee on mega-kovia Keken ja Hessun faneja, ja olis toiveiden täyttymys päästä sana tai kaks vaihtamaan, ja nimmarit sekä fotot messiin tietysti kans.

Heti kello 17 aikaan, kun ovet aukeavat, voi pelaajia nähdä lämmittelemässä ympäri hallia. Ainakin Hessu on tavannut olla C-katsomoiden luona niin käytävän kuin katsomonkin puolella.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Heti kello 17 aikaan, kun ovet aukeavat, voi pelaajia nähdä lämmittelemässä ympäri hallia. Ainakin Hessu on tavannut olla C-katsomoiden luona niin käytävän kuin katsomonkin puolella.
Mä kiitän. Ja koitetaan löytää ees jompikumpi.
Pojan sanoja lainatakseni; "ketä mä ens kaudella seuraan, ku Heiskanen lähtee änäriin"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös