Bad Bob #42
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Chicago Blackhawks
Olisin kehunyt O'Connoria hienosta ylivoimamaalista mutta eipä löytynyt miehelle omaa ketjua. Eivätkö fanit arvosta miestä edes sen vertaa?
eivät
Olisin kehunyt O'Connoria hienosta ylivoimamaalista mutta eipä löytynyt miehelle omaa ketjua. Eivätkö fanit arvosta miestä edes sen vertaa?
Vaikka toisessa ketjussa jo käskettiin piehtaroimaan (ja alla jatkuu samalta kaverilta), niin kun näitä maaleja katsoo miten ne oikeasti tulivat - ilman värilaseja, niin laitetaan nyt vielä tännekin, että O'Connorin veto oli alunperin aivan keskelle maalia, kuten ao. linkistä ajasta 2:39 voi nähdä.Olisin kehunut O'Connoria hienosta ylivoimamaalista
Kiva, ettet halua väärin syntyneitä maaleja kritisoidessasi kuitenkaan faktoja poistaa.Vaikka toisessa ketjussa jo käskettiin piehtaroimaan, kun näitä maaleja katsoo miten ne oikeasti tulivat - ilman värilaseja, niin laitetaan nyt vielä tännekin, että O'Connorin veto oli alunperin aivan keskelle maalia, kuten ao. linkistä ajasta 2:39 voi nähdä.
Tällä en halua poistaa sitä faktaa, että mies kuitenkin oli mukavan aktiivinen kahteen IFK-maaliin ja ilman vetoja ei voi tulla maaleja, joten kaikki lasketaan.
Huippuhetket: HIFK - Ässät | Videot | Liiga
1. Joukkue on koottu heikosti, rivijätkille (Ahtola, Petrell, Carlsson) maksettaneen Liigan kovimpia palkkoja, ja huhujen mukaan esimerkiksi Jakke Malinen tienaa 250 tuhatta euroa kaudesta.Kattelin noita liigan pelaajabudjetteja, eikä tää liity mitenkään teiän huonoon alkukauteen, mutta en vain voi voi olla ihmettelemättä kuinka teidän rosterin hinta voi maksaa 3,2m? Onko kaikki rahat kiinni Erosessa Bäcksissä ja Engrenissä? Tämä ei ole vittuilua, mutta jos jonkun rosterin pitäisi maksaa 3,2m, niin kattokaa ketä TPS:llä pelaa. Okei no Petrell varmaan melko hintava, mutta mitä järkeä tehdä näitä soppareita hyväveli-tyyliin? Vähän sama ku Ossi Väänänen pelasi Jokereissa KHL:ää, vaikka vauhti riitti enää mestikseen, silti sopparia vaan tuli.
Tämä on ollut ikuisuuskysymys jota täällä palstallakin on vuodesta toiseen ihmetelty.Kattelin noita liigan pelaajabudjetteja, eikä tää liity mitenkään teiän huonoon alkukauteen, mutta en vain voi voi olla ihmettelemättä kuinka teidän rosterin hinta voi maksaa 3,2m? Onko kaikki rahat kiinni Erosessa Bäcksissä ja Engrenissä? Tämä ei ole vittuilua, mutta jos jonkun rosterin pitäisi maksaa 3,2m, niin kattokaa ketä TPS:llä pelaa. Okei no Petrell varmaan melko hintava, mutta mitä järkeä tehdä näitä soppareita hyväveli-tyyliin? Vähän sama ku Ossi Väänänen pelasi Jokereissa KHL:ää, vaikka vauhti riitti enää mestikseen, silti sopparia vaan tuli.
Ihmetelty tässä on itsekin, mutta huomioikaa nyt kuitenkin se, että 3,2M€ on pelaajaBUDJETTI, ei välttämättä nykyiseen rosteriin käytetty summa.
Mainostulot, lipputulot, budjetti, pelaajabudjetti tai pelaajiin käytetty summa: ihan sama, kaikissa ollaan oltu top kolmessa tyyliin aina, vastaavat sijoitukset sarjataulukossa ovat olleet harvemmassa.Ihmetelty tässä on itsekin, mutta huomioikaa nyt kuitenkin se, että 3,2M€ on pelaajaBUDJETTI, ei välttämättä nykyiseen rosteriin käytetty summa.
Ulkoilmapeli pelataan sinisissä paidoossa: HIFK pelaa SM-liigan ulkoilmaottelussa sinisissä paidoissa, joissa on myös leijonalogo – katso kuva - SM-liiga - Jääkiekko - Sport - MTV.fi (linkki vie MTV Sportin sivuille)
Ulkoilmapeli pelataan sinisissä paidoossa: HIFK pelaa SM-liigan ulkoilmaottelussa sinisissä paidoissa, joissa on myös leijonalogo – katso kuva - SM-liiga - Jääkiekko - Sport - MTV.fi (linkki vie MTV Sportin sivuille)
Vähän oudolta näyttää sininen HIFK-paita.
Miksi mulla on tunne että joskus aikaisemminkin IFK olisi pelannut sinisillä, jutun mukaan näin ei kuitenkaan ole. Ehkäpä olen nähnyt unta tms.
Miksi mulla on tunne että joskus aikaisemminkin IFK olisi pelannut sinisillä, jutun mukaan näin ei kuitenkaan ole. Ehkäpä olen nähnyt unta tms.
Tossa paidassa oleva väri olisi vaan saanut olla mun mielestä HIFK:n sininen ja hihoissa ja helmassa vanhan suomivaakunan punaisesta muistuttamassa punainen raita, miksei keltaistakin.
Se olisi ollut silloin Jokerit-paita. Punainen ja keltainen tuntuvat minulle hyvin vierailta nähdä yhdessä.