En tiedä kuka on keksinyt kyseisen lempinimen, mutta olen ainakin ollut siinä uskossa että Rindell on vaan niin kiva. Eli ei koskaan huuda tai muuten mesoa pelaajille. Voin olla väärässäkin. Ainakin äijän perusilme on aina pieni hymy. Se voi tietysti johtua promilleistakin.Minkä takia Rindellia kutsutaan "Kiva"-Harriksi? Tämä pieni kysymys on askarruttanut minua jo aika pitkään.
En tiedä kuka on keksinyt kyseisen lempinimen, mutta olen ainakin ollut siinä uskossa että Rindell on vaan niin kiva. Eli ei koskaan huuda tai muuten mesoa pelaajille. Voin olla väärässäkin. Ainakin äijän perusilme on aina pieni hymy. Se voi tietysti johtua promilleistakin.
Huhut on huhuja. Jos HIFK tuonne böndelle siirtyisi pelaamaan, ei siitä seuraisi kuin se, etten käy katsomassa yhtään matsia kauden aikana. On jo kauan sitten luvattu, etten astu jalallakaan tuohon latoon. Narrien jatko tai jatkamattomuus ei kiinnosta pätkän vertaa.
Ei varmaa oikea ketju, mutta SaiPan pelit on mitä on ni ajattelin lähteä Nordikselle kattoo. Kysymys on että onko sinne mitää järkeä tulla autolla vai auto jättää kauemmaksi? Autolla tuun jokatapauksessa ja ens to ois tarkotus tulla ni pitäskö auto jättää kauemmaks ja kävellä vai saako siellä hyvin parkkiin?
Kiitoksia infosta. Ajoissa oon varmaa ku enköhän heti aamulla lähe ajaa täältä Lpr stadii. Saahan ton auton varmaa jonki hotellin parkkii, eiköhän sitä yöks joudu jäämää.Jos olet ajoissa liikkeessä niin Nordiksen omaan parkkiin mahtuu hyvin. 30min ennen peliä alkaa parkki täyttymään, jos pelissä yleisöä. Kisahallin parkkiin sitten mahtuukin hyvin vaikka olisi myöhemmin liikkeellä. Näin ainakin itse kokenut kun aina hallille autolla tulen.
Hallin pihassa pysäköinti maksaa kympin. Kisahallin parkkiin on joitain satoja metrejä matkaa, maksullinen pysäköinti päättyy klo 19, 1€/h.
Kiitoksia, on se näköjää stadissa suurempaa. Paljos maksaa pelipaita nimellä? Pakkohan sellanen on ostaaHallin pihassa pysäköinti maksaa kympin. Kisahallin parkkiin on joitain satoja metrejä matkaa, maksullinen pysäköinti päättyy klo 19, 1€/h. Säästyneellä 8,5 eurolla saatkin sitten yhden ylihintaisen väljähtyneen bissen hallilla.
Siinä kisiksellä on usein tosi täyttä, joten oletettavasti siinä joutuu vähän venailemaan; vaihtuvuus on aika kova, joten pitkään ei mene. Kilometrin säteellä hallista on ihan hyvin paikkoja, jos piha on jo täynnä, mutta kadunvarsissa maksullisuus jatkuu yleensä klo 21 asti, jolloin sille pysäköinnilekin tulee jo femman verran hintaa.
Ja jos olet tosiaan ajoissa liikenteessä, niin ehdottomasti auto siihen etupihalle eli Nordenskiöldinkadun puolelle pienemmälle alueelle. Huomattavasti nopeampi poistua kuin sieltä alaparkista, koska se Stadiontie ei vedä valojen takia lainkaan.
Ei ole ajankohtaista infoa juuri hallilta, mutta varmaan osviittaa saat IFK:n shopista.Paljos maksaa pelipaita nimellä? Pakkohan sellanen on ostaa
Onks Stögöllä enemmän mestaruuksia, kun näillä edareilla yhteensä?