Bafforosso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK parhaimmillaan
@massimo: Taitaa löytyä kausilta 68-69, 69-70, 70-71 ellei muina mestaruusvuosina.
Onko IFK:lla koskaan ollut maskottia?
Avaa minulle hieman, ketkä olivat he ja miksi?Olihan meillä pääkaupungin jengit tekivät yhteistyötä, jonka hedelmänä saatiin nauttia ehkä kaikkien aikojen maskottitandemista, Toimitusjohtaja ja Autokauppias.
Avaa minulle hieman, ketkä olivat he ja miksi?
No se tuli kuin apteekin hyllyltä. Vaikka tiedänkin kaiken, en tiennyt tätä. Ok kiitokset.Tj Pentti Matikainen ja autokauppias Matti Virmanen. Pena meidän tj ja eikös Virmanen ollut entisessä elämässään autokauppias(?), tästä en sata varma, mutta niin muistelen ainakin jonkun legendan kertoneen.
Tarkennetaan, että kyseessä firman(yksi sponsoreista) liput kyseessä jotka ilmeisesti tulostetaan vasta lipunmyynnissä.Liputhan voi noutaa vaikka R-kioskilta jo tänään, eikö?
Tämä nykyinen tuli kaudelle 1997-1998. Ja jollen aivan täysin muista väärin, kausilla 1992-1997 oli Let`s play hockey. 1990-1992 soitettiin sitä Koffin mainosrenkutusta. Ainakin kaudella 1990-1991. Tuon Koffin renkutuksen lauloi Hortto Kaalosta tuttu Marko Putkonen.Kauanko nykyinen maalilaulu on ollut käytössä? Ja mitä on ollut ennen sitä?
Olen käynyt itsekin hallilla noin 30 vuotta mutta en millään muista, tämä nykyinen nyt on ulvonut ja soinut jo ainakin 20 vuotta?
_
Kauanko nykyinen maalilaulu on ollut käytössä? Ja mitä on ollut ennen sitä?
Olen käynyt itsekin hallilla noin 30 vuotta mutta en millään muista, tämä nykyinen nyt on ulvonut ja soinut jo ainakin 20 vuotta?
_
@fakiiri @douppi No sehän tuli kun apteekin hyllyltä, Jatkoaika on nopeampi kuin Google. :) Mielenkiintoista tietoa, tuttujahan nuo muttei ollut ajatusta että olisivat olleet maalilauluna. Nykyinen on sen verran hyvä ja vaivaakin nähty sireeneineen, huutoineen ja rytmeineen ettei heti tulisin mieleen vaihtaa. Vaikea olisi löytää yhtä toimivaa, pitäisi vastaavalla tavalla rakentaa eri palasista toimiva ja uniikki kokonaisuus.
_