En nyt tarkoittanut tätä, vaan siinä aikalisän kohdalla, kun valot himmeni.
Tämän kyseisen biisin tähän nimenomaiseen versioon liittyen: miksi ihmeessä pitää soittaa tätä versiota missä lauletaan "C'mon Canada" kun sama kipale on tehty myös kertsillä "C'mon IFK, let's play hockey"? Olisi IFK:lle räätälöity ihan oma versiokin olemassa.
Tämän kyseisen biisin tähän nimenomaiseen versioon liittyen: miksi ihmeessä pitää soittaa tätä versiota missä lauletaan "C'mon Canada" kun sama kipale on tehty myös kertsillä "C'mon IFK, let's play hockey"? Olisi IFK:lle räätälöity ihan oma versiokin olemassa.
Tässä täytyy nyt huomioida seuraavat seikat:Kerho-tappio ratkaisi sen, että HIFK pelasi nyt neljännen kerran liiga-ajallaan kauden siten, että häviöitä tuli enemmän kuin voittoja. Näistä HIFK-standardilla rimanalituskausista 3 on "saavutettu" 2000-luvulla, mikä ei tietenkään ole oikea kehityssuunta.
Tässä täytyy nyt huomioida seuraavat seikat:
1. IFK on liigassa parhaiten menestyvä joukkue niistä joukkueista, jotka tavoittelevat lähivuosina oman hallin rakentamista Töölön alueelle
2. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Eli IFK:n tavoite on mennä eteenpäin huolimatta siitä mitä jotkut kusipäärunkkarifanit seurasta ajattelevat.
God I love this team!
Ymmärrän kyllä, että väri tulee Perskindol-tuotteen väristä, mutta keltainen muistuttaa liikaa (pardon my french) .arrien väriä.
En nyt tarkoittanut tätä, vaan siinä aikalisän kohdalla, kun valot himmeni.
No ainakin se kammo violetti.vihreä, valkoinen, sininen, keltainen, punainen. (todennäköisesti unohdin vielä jonkun naapurin pelipaidoissa olleen värin)
Voiko Jerelle antaa anteeksi?
Voiko Jerelle antaa anteeksi?
Makkosen twiitin mukaan Globus - Orchard Of Mines.
Itse en ole vieläkään antanut anteeksi herran viinanhuuruisia vuosia IFK:ssa ja silloin osoitettua kunnioituksen puutetta seuraa kohtaan. Pelatkoon uransa loppuun muualla, minun IFK:hon Jere ei ole tervetullut. Ei nyt, ei ikinä.
Mulla on tismalleen samanlaiset ajatukset Jeren suhteen. Sille annettiin kaikki, mutta se ei todellakaan antanut kaikkeaan IFK:lle. Sen jälkeen se on kyllä ollut mallikansalainen missä ikinä onkaan pelannut.
Samalla mutulla mennään täälläkin. Eniten itseä otti kupoliin toki perseily organisaatiota kohtaan, mutta vielä enemän pelleily joukkuetta ja joukkuetovereita kohtaan. Kaikki katoamiset sekä muut tempaukset eivät todellakaan kuulu joukkuelajiin. Ja näitä tapauksia oli niin monta etten itse ainakaa hevillä anteeksi anna.
Itse nostan hattua, että mies kasvoi vihdoin aikuiseksi ja kaukalossa huippu-urheilijaksi.
Niin kuin hyvin moni tietää, tuo oli vielä sitä aikaa kun viina ja huumeet miestä veivät. Se ei tietenkään ole mikään selitys, joka muuttaisi Jeren toiminnat hyväksyttävämmiksi. Täytyy vain muistaa, että huume/viinariippuvaisilla ihmisillä on hyvin vaikeaa elää normaalissa elämän rytmissä. Itse nostan hattua, että mies kasvoi vihdoin aikuiseksi ja kaukalossa huippu-urheilijaksi.
Mikäli mies ei olisi hukannut elämästään n. 10 vuotta viinan ja huumeiden takia, tämä kaveri pelaisi edelleen NHL:ssä. Antoi aikoinaan "vähän" liian paljon tasoitusta muille.
Tekopyhä NHL pisti sitten Nashvillessa ensikäryn jälkeen totaalisen "ei tuopin tuoppia" -kiellon ja pilasi parhaat vuodet.
Jere Karalahti oli Euroopan paras puolustaja jo vuosina 1998 ja 1999.
Ja onhan hän antanut kaikkensa kaikissa pelaamissaan joukkueissa. Voiko Jerelle antaa anteeksi?