Aika moni kohtaa elämänsä aikana pisteen, jonka myötä tekee mieli sanoa: ennen oli kaikki paremmin. Tappara.co:ssa tulee mahdollisuus kaikenalaisten kuvien, vai mitä ne nyt onkaan, käyttöön, ja tämä vie keskustelupalstalta kaiken luettavuuden. Jatkoajassa on elo autuasta, kun katse scrollaa kuvavapaata tekstikenttää, aijai. Toiveeksi Jatkoajan pojille, älkää ikinä luopuko tästä jumalaisesta formaatista, kiitos.
Kun katsoo vaikkapa hfboardsia ja sen "sivukuvia", ymmärrän koska ihminen väistämättä siirtyy vanhan kansan puolelle. Olen aina pitänyt vastenmielisenä puhetta, että "enne oli paremmi", mutta nyt, välähdyksenomaisesti, näen mistä kaikessa maallisessa ja siitä luopumisessa on kysymys. "Menehän Ilona ja käske tuoda ruoka pöytään. Istu pöydän päähän, minun paikalleni, niin kuin olisit aina siinä istunut."
Tämä maailma ei ole enää zorbasta ja hänen kaltaisiaan varten. Haikailen, jos en nyt ihan vielä kalevankankaalle, niin ainakin koukkuniemeen, tuohon auvoiseen vilpolaan. Laittakaahan tytöt peti vapaaksi. Lupauksena olen antanut itselleni kertoa, että Koukkuniemessä sidotaan sänkyyn nippusiteillä, näin ei pääse käyttään tablettia eikä wänkkään. Siinä sielu lepää. Hyvää yötä.