Söpöä, niiin söpöö. Suippokorvan ulina. Vittu mä nautin tästä.
Ulina? Eli kun on eri mieltä sinun kanssa, kyseessä on ulina? Aika vaikeaa tämä keskustelu.
Söpöä, niiin söpöö. Suippokorvan ulina. Vittu mä nautin tästä.
Ulina? Eli kun on eri mieltä sinun kanssa, kyseessä on ulina? Aika vaikeaa tämä keskustelu.
Myhäilen myöhemmin keväällä, kun kausi keskeytetään ja taas saatte pohtia menetettyä mestaruutta.
Sekä syövät rautaa ja paskantavat kettinkiä.Viiniä?? Ei Revon tyyliset kovanaamat juo viiniä, ne juo kossua suoraan pullosta.
Kyllä mulle riittää tämä väsynyt vinkuminen 7-2 tappion jälkeen.Tämä ei yllättänyt yhtään. Myhäilen myöhemmin keväällä, kun kausi keskeytetään ja taas saatte pohtia menetettyä mestaruutta.
Tässä sun viestissä oli varmaan joku pointtikin? Meni multa ohi. Repo juo mitä juo ja sen hänelle suon. Minä juon viiniä. Tykkään tuollaisista pelaajista jotka tekee maalien lisäksi vastustajan olon hankalaksi. Ja joskus jopa vastustajan fanien. Kippis!Viiniä?? Ei Revon tyyliset kovanaamat juo viiniä, ne juo kossua suoraan pullosta.
Kyllä nyt on taas sellaista kirjoittelua että painu takaisin sinne omalle hiekkalaatikollesi. En uskonut että edes ässäfani saa oksennettua tuollaista tekstiä mutta olin ikävä kyllä väärässä.Tämä ei yllättänyt yhtään. Myhäilen myöhemmin keväällä, kun kausi keskeytetään ja taas saatte pohtia menetettyä mestaruutta.
Pistähän sitten peukut pystyyn sen johdosta. Perinteistä porilaista meininkiä, jossa toivotaan joukkueille taikka tässä tapauksessa Lukolle koronaa, että kausi keskeytyy ja mestaruutta ei saisi jaettua.
Tyylikästä. Not.
Olet oikeassa, olisi pitänyt jättää kirjoittamatta. Pyydän anteeksi, en toivo yhdellekään joukkueelle koronaa tai muutakaan tautia.
Tämä ei yllättänyt yhtään. Myhäilen myöhemmin keväällä, kun kausi keskeytetään ja taas saatte pohtia menetettyä mestaruutta.
Hienoa että pystyit myöntämään älyttömyytesi kirjoituksessasi. Omasta mielestä aika vitun mautonta kirjoitella tälläistä tänne, kun Lukon päävalmentaja on juuri 27 päivää ollut teho-osastolla.
Jokaiselle kuitenkin tulee joskus aivopieruja, joten pistetään sen piikkiin.
Tätä olet toistuvasti nyt kirjoittanut.
Onko se toivomuksesi?
Raumalaisen kiekko-osaamisen mukaan paremmuus olisi hyvä ratkaista pelaamalla ja pelit pelata.
Samalla tavalla pelko ja kateuskin pitää ansaita pelaamalla.
Onhan tämäkin aikast priceless kamaa kun pari nimimerkkiä naapurista käy kännissä ja paniikissa toivomassa koronatartuntoja pleijareihin. Epätoivo sai juuri uuden linkin Wikipediaan.
Tää on oikeastaan ihan viihdyttävää mutta ei sitä ihan kaikkea pitäis kehdata näppikseltä ulos laittaa..
Jos Lukko voittaa mestaruuden, olen ensimmäisenä onnittelemassa. Mutta kai tässä epätoivoisessa tilanteessa vähän saa provosoida vai ollaanko täällä nykyään yliherkkiä kaikkeen sanomiseen?
Se vaan, kun kaikki viestit ovat pelkkää provosoimista. Lukko-osio on tähän asti pysynyt hyvin asiallisena. Ei täällä keulita, uhota tai olla mitenkään voitonvarmoja. Päävalmentaja on vieläkin sairaalassa. Jokaisella Lukon kannattajalla on pelko kauden keskeyttämisestä. Ei tänne kannata tulla soittamaan suuta.Jos Lukko voittaa mestaruuden, olen ensimmäisenä onnittelemassa. Mutta kai tässä epätoivoisessa tilanteessa vähän saa provosoida vai ollaanko täällä nykyään yliherkkiä kaikkeen sanomiseen?
Se vaan, kun kaikki viestit ovat pelkkää provosoimista. Lukko-osio on tähän asti pysynyt hyvin asiallisena. Ei täällä keulita, uhota tai olla mitenkään voitonvarmoja. Päävalmentaja on vieläkin sairaalassa. Jokaisella Lukon kannattajalla on pelko kauden keskeyttämisestä. Ei tänne kannata tulla soittamaan suuta.
Revon tempusta sen verran, että tyhmä oli. Pelkäsin nimittäin, että hän oikeasti huitaisee päähän tuossa ja saa pelikieltoa. Pari hyökkääjää jo mahdollisesti putosi pelistä.
Käy nyt se ensimmäinen viestisi vielä lukemassa ihan ajatuksella ja päätä itse.Siis minun viestini ovat provosoimista? Onneksi nämä viestit taisivat olla ensimmäisiä, jotka olen tänä vuonna Lukko puolelle kirjoittanut.
Käy nyt se ensimmäinen viestisi vielä lukemassa ihan ajatuksella ja päätä itse.
Peli 7-2 ja poikittainen vastustajan kaulaan pelin viime hetkellä... Ja sä tykkäät?
Päätä itse.Luettu on, mitä sitten?
Päätä itse.
Tämä ei yllättänyt yhtään. Myhäilen myöhemmin keväällä, kun kausi keskeytetään ja taas saatte pohtia menetettyä mestaruutta.