Sebastian Repo – menestys on vielä kohtalomme

  • 147 287
  • 730

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Playoff-Repoa ei olla vielä päästy näkemään. Uskoisin, että tuossa kohtaa hänen vahvuutensa tulee vielä ihan uudella tavalla esille. Sama kuin Pospisililla.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ei ole Repo päässyt vieläkään tasolleen. Hetkittäin väläyttelee kyllä, mutta tasainen suorittaminen puuttuu. Tykkää välillä liiaksikin kiekosta ja hyvän kärkikynän jälkeen jatkoratkaisu on yleensä aika kehno. Kiekosta kannattaisi luopua joskus ajoissa. Välillä ketjukaveritkaan ei taida ihan Sebastianin aivoituksissa pysyä mukana. Ihan kuin hakisi melkein aina jotain kuukauden Urheiluruutu-maalia. Vedot viuhuvat lähes järjestään yli ja ohi.

Fyysisyyttä jakaa toisinaan hyvin ja suojaa kiekkoa mukavasti. Ajaa maalillekin välillä ihan ok, mutta se jokin puuttuu. Kannattaisi ottaa Skalickystä mallia.

Onneksi on pysynyt kunnossa ja poissaoloja ei ole ollut. Potentiaalin tietävät kaikki. Odotellaan rauhassa tason nostoa. Näillä esityksillä ei ainakaan NHL vie.

Tsemppiä Sebulle.
 
Kun päivät ovat alkaneet pidetä niin kettu Repo-lainenkin on alkanut heräilemään talviunilta. Tekee ylivoimalla 0-4 maalin ja sebastianrepomaisen härskit tuuletukset ja kuittailut Jukureiden jäähyaitioon. Näkyi tämä temppu aiheuttavan vähän naurua ja hilpeyttä Lukonkin vaihtoaitiossa. Onhan Repo nyt parhaimmillaan v-mäisen ärsyttävä ja ennenkaikkea loistava pelaaja kuten viime kaudella nähtiin.

Perjantaina derbyssä sitten toivon näkeväni samanlaista hämmennystä ja tätä Repoa, jota on viime peleissä nähty! Camoon Sebastian!
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Peli 7-2 ja poikittainen vastustajan kaulaan pelin viime hetkellä... Ja sä tykkäät?
Mä tykkäsin siinä mielessä Repon jäähystä, että siinä oli aukeamassa Lukolle maalipaikka, eikä mulla ollut Lukolle 8 maalia tulosvedossa. 7-2 maistui rahankin muodossa.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Raumalaista jääkiekko osaamista, Mölli tai Bruutta vainaa tuskin olisi teidän kanssa samaa mieltä.
Äläs nyt, iso mies. Ei Tiivolakaan jäänyt tätä hurrrrjaa kurkunleikkausta itkemään, niin ei sinunkaan kannata.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Käyttäjä on saanut rikepisteen tämän viestiketjun melko turhasta kokonaisuudesta.
Itseasiassa Rakastan! Kyllä minä Rakastan Sebastian Repoa ja hänen kaunista hymyään!

Tämä ei yllättänyt yhtään. Myhäilen myöhemmin keväällä, kun kausi keskeytetään ja taas saatte pohtia menetettyä mestaruutta.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Tämä ei yllättänyt yhtään. Myhäilen myöhemmin keväällä, kun kausi keskeytetään ja taas saatte pohtia menetettyä mestaruutta.

Söpöä, niiin söpöö. Suippokorvan ulina. Vittu mä nautin tästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös