Tästä Reposta mä tykkään. Hymyä riittää ja peli kulkee.
Peli 7-2 ja poikittainen vastustajan kaulaan pelin viime hetkellä... Ja sä tykkäät?
Kuumensi Tiivolan kuumaksi kuin hellankoukku. Kyllähän me tietysti tykkäämme!
Kiitos kysymästä, tykkäämme ihan kollektiivina!Peli 7-2 ja poikittainen vastustajan kaulaan pelin viime hetkellä... Ja sä tykkäät?
Ihan hyvä. Turha sitä on olla hyviä voittajia kun sielläkään ei ihan parhaita häviäjiä olla.Peli 7-2 ja poikittainen vastustajan kaulaan pelin viime hetkellä... Ja sä tykkäät?
Kiitos kysymästä, tykkäämme ihan kollektiivina!
Ihan hyvä. Turha sitä on olla hyviä voittajia kun sielläkään ei ihan parhaita häviäjiä olla.
Mä tykkäsin siinä mielessä Repon jäähystä, että siinä oli aukeamassa Lukolle maalipaikka, eikä mulla ollut Lukolle 8 maalia tulosvedossa. 7-2 maistui rahankin muodossa.Peli 7-2 ja poikittainen vastustajan kaulaan pelin viime hetkellä... Ja sä tykkäät?
En nyt hirveesti lähtis huutelemaan, kun oma joukkue on ottamassa kuivana kakkoseen ja pelin jo ollessa ohi aletaan pelaamaan jälkipeliä halon hakkauksen muodossa ja koko ajan pieniä vahingoittamis yrityksiä.Raumalaista jääkiekko osaamista, Mölli tai Bruutta vainaa tuskin olisi teidän kanssa samaa mieltä.
Äläs nyt, iso mies. Ei Tiivolakaan jäänyt tätä hurrrrjaa kurkunleikkausta itkemään, niin ei sinunkaan kannata.Raumalaista jääkiekko osaamista, Mölli tai Bruutta vainaa tuskin olisi teidän kanssa samaa mieltä.
Se oli silloin ja nyt on nyt. Silloin saatiin joskus selkään ja nyt ei saada. Käy mulle.Raumalaista jääkiekko osaamista, Mölli tai Bruutta vainaa tuskin olisi teidän kanssa samaa mieltä.
Lähde ny johonkin muualle Jeesustelemaan!Raumalaista jääkiekko osaamista, Mölli tai Bruutta vainaa tuskin olisi teidän kanssa samaa mieltä.
Se oli silloin ja nyt on nyt. Silloin saatiin joskus selkään ja nyt ei saada. Käy mulle.
Peli 7-2 ja poikittainen vastustajan kaulaan pelin viime hetkellä... Ja sä tykkäät?
Itseasiassa Rakastan! Kyllä minä Rakastan Sebastian Repoa ja hänen kaunista hymyään!
”This style is my kind of style”. Sanon minä. Ja juon lasin viiniä koska jo oli aikakin."Style is never out of fashion", sanoo Juhani Tamminen...
”This style is my kind of style”. Sanon minä. Ja juon lasin viiniä koska jo oli aikakin.
Tämä ei yllättänyt yhtään. Myhäilen myöhemmin keväällä, kun kausi keskeytetään ja taas saatte pohtia menetettyä mestaruutta.