Savuhässäkkä JYP - Jokerit matsissa la 31.1.2009

  • 91 373
  • 595
Tila
Viestiketju on suljettu.

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Fakta on se, että Jokerifanien kannatuskulttuuri on hienoa, ja sitä pitäisi olla enemmänkin suomessa, tämä savu juttukin, miksei sitä olisi voitu laittaa pelin jälkeen? Pelicans fanit savuttivat erittäin komeasti Turussa kun voittivat säälisarjan ja siitä ei sanktioita tullut koska se oli pelin jälkeen. Mallia siitä.
Ei se palohälytyksen järjestäminen pelin jälkeenkään ole sallittua. Ei palokunta kysele onko siellä peli vai ei...
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
tämä on totta. lippuja voi ostaa yksittäin 6kpl. Itse olen käyttänyt kyseistä palvelua mutta olen joutunut rekisteröitymään jossa on yhteystiedot osoitteineen ja puhelin numeroineen. Myyjä voi käsittääkseni kontrolloida kenelle liput myy. ja sulkea kyseiset liput ja estää halliin pääsyn. Toivottavasti tähän järjestelyyn ei tarvitse mennä. Aina pääsee seulasta joku läpi. ja eniten kärsivät juuri kunnolliset kannattajat.

Ei taatusti voi, ei siellä kukaan ole yksityishenkilöiden lippuostoksia tarkastamassa. Ei kenelläkään ole aikaa, rahaa tai halua tuollaista tarkastella.

Niin tuskin siellä Liisa L rupeaa tutkimaan että nyt Pentti P on ostanu 6 lippua, saakos sille luovuttaa näitä lippuja ?
En tiedä miten suuressa maailmassa on toteutettu systeemit, mutta jonkinverran englantilaisia jalkapallofaneja on päässyt mustalle listalle, ja käsittääkseni heiltä on evätty pääsy maajoukkueen peleihin. Systeemi on varmasti haastava ylläpitää, mutta ei täysin mahdoton. Se, että tarviiko vastaavaa käytäntöä ottaa ikinä käyttöön suomessa on meistä faneista kiinni.

Eiköhän liigan ja hallin turvallisvastaava nuhtele tätä/näitä järjestysmiehiä tästäkin tapauksesta. No jos ongelma rateaa sillä että annetaan järjestävälle seuralle JYPlle sakko ja järjestysmies pois tehtävistään. Niin luuletko sillä Jokerien kannattajien fiksuuden palautuvan.

Vaikea on lähteä osoittamaan sormella sitä järjestysmiestä joka on "syyllinen". Koska ei tiedetä kuka tämä soihdun/savun tuoja on ollut, ei varmaankaan tiedetä mistä ovesta ko. jannu on halliin tullut ? Pitäisikö kaikki järjestysmiehet erottaa?
Kyllä lähtökohta on se, että katsojat, olivat ne sitten minkä seuran faneja / kannattajia tietävät mitä halliin EI SAA tuoda, kuten esim. pulloja, teräaseita ja räjähteitä. Ainakin Tampereella on sisääntulossa maininta kielletyistä tavaroista joita EI SAA tuoda halliin.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö kenelläkään jokerifanilla tai faniporukalla riitä rohkeus antaa tuota kaveria ilmi jos kerran maine halutaansaavuttaa asiallisena ryhmänä?
Tämä kuvaa minusta hyvin keskustelua kun puhutaan, että Jokerifanit sitä tai jokerifanit tätä. Mun arvion mukaan Jokereilla on noin 1500-2000 kannattajaa, joita voidaan kuvata sanalla fani tai ainakin aktiivinen kannattaja. Tuon Jyväskylän tilanteen näki tai tekijän tietää todennäköisesti noin 10 henkilöä. Tässä suhteessa on aika paha kysellä eikö kenelläkään Jokeri-fanilla tai faniporukalla ole halua siivota joukosta mätiä henkilöitä pois. Takuulla on halua ja jos esim. itse tekijän tietäisin niin ilman muuta hänet ilmiantaisin.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Ei taatusti voi, ei siellä kukaan ole netissä yksityishenkilöiden lippuostoksia tarkastamassa. Ei kenelläkään ole aikaa, rahaa tai halua tuollaista tarkastella.

Sanoin että tämä on mahdollista! Puhun nyt ainostaan JYPn lipun myynnistä.
Halliin mahtuu 4 180 joista käsittääkseni valta osa myyty kausikorttina joten netti myyntiin tulee kuitenkin aika rajallinen määrä.
Tähän voidaan pienellä vaivan näöllä hankkia henkilö kuka tarkastaa ketkä on ostanut lippuja. Netti myynnistä suurin osa menee jo vakio-asikkaalle ja sellainen tietokoneohjelma on jo olemassa joka saa nämä ostetut liput eroteltua. Joten nämä yksittäiset lipun ostajat jotka ostavat JYPn otteluun lippuja saadaan hyvinkin helposti selville pelkällä tietokone ohjelmalla. Jyväskylässä puhutaan ehkä vain parista 200-300 satunnais ostajasta mihin nyt ei mene hirveästi aikaa selvittää kuka lippujen oston takana on. Maksu taphtuu pankkitunnuksin ja myyjä saa selville maksanjan tilinumeron. Mikä ei voilla esim feikki. Tähä tarkistukseen on riittävä aika.
Kyseinen lippu voidaan jäljittää vaikka onkin seisomakatsomon lippu koska siinä on tunniste numero. Myyntihetellä tämä voi mennä läpi mutta ovella pääsy voidaan estää.
Eikä tätä järjestelyä tarvita kaikkiin otteluihin vaan tässä tapauksessa vain Jokereiden ottelussa.

tehtävä olisi mahdoton jos kyseessä olisi 10 000 hengestä mutta nyt on vain alle 300 hengen lipun oston tarkistus.
 
Nopeasti selailin tämän ketjun läpi sivusilmällä ja huomasin että paljon on puhuttu tulipalovaarasta(melko olematon), mutta muut terveystekijät jätetty mainitsematta. Noista savukranaateista lähtevä ensiosavu(ennen kuin alkaa kunnolla tupruttaa) on ihan oikeasti myrkyllistä kamaa. Ei montaa keuhkollista tarvitse vetää sisään kun alkaa jo tuntua ikävältä. Muutenhan tuo savu on melko harmitonta, mutta aineita pahempaankin oli ilmassa.

Jatkossa järjen käyttö sallittua...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyseinen lippu voidaan jäljittää vaikka onkin seisomakatsomon lippu koska siinä on tunniste numero. Myyntihetellä tämä voi mennä läpi mutta ovella pääsy voidaan estää.
Eikä tätä järjestelyä tarvita kaikkiin otteluihin vaan tässä tapauksessa vain Jokereiden ottelussa.

tehtävä olisi mahdoton jos kyseessä olisi 10 000 hengestä mutta nyt on vain alle 300 hengen lipun oston tarkistus.

No halliin pääsynhän voi tottakai estää, mutta epäilen että siihen tarvitaan joku muukin syy kuin että henkilöllä on väärän värinen paita päällä tai lippu kädessä. Ja Jokereiden kannattaminen ei kaiketi ole ainakaan vielä Suomessa laitonta, joten sillä perusteella lipun ostamisen estäminen taitaa olla syrjintää jonka taas taitaa Suomen laki kieltää. Suomessa taitaa myös olla edelleen mielipiteen vapaus, vaikka suotavaa toki olisi että vain minun mielipiteeni on sallittu ja te muut sitten vain hymistelette taustalla.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Ääliötemppu taas joltain YKSITTÄISELTÄ narri-fanilta. Voi herran jestas eikö sitä peliä yleensä mennä katsomaan eikä keskeyttämään? Näin Tuomas Grönmania lainatakseni. En minä ainakaan jaksa ajaa autolla satoja kilometrejä ja sitten viskaa jotain pommia katsomoon jossa on vielä oman faniyhdistyksen jengiä.

Armeijassa käytettiin savukranuja ja ne on aika veemäisiä kun niistä henkosia saa. RUK:ssa joku noheva uo heitti aikanaan savukranun kun lähdettiin hyökkäämään ja se tippu minun ja taisteluparini viereen. Samalla kun nousin ylös ja lähdin syöksymään niin sain kunnon henkoset savua. Mutta onneksi mitään ei tapahtunut ja jatkoin vain menoa.

Niinkuin jo aiemmin sanoin niin tuo sakki vähän leikkaa omaa oksaansa. Paremmalla johtamisella tuosta saisi Jokerien ylpeydenaiheen. Nythän se on aika iso läppä monella paikkakunnalla.

Parempi ryhmäkuri ja vaikka erottamiset näille syyllistyville. Tai joku yhteisön sisäinen sakko, jos perseilee liian paljon.

En jaksa uskoa, että koskaan iso fani-porukka ei nää kuka sen kranun tai pommin räjäyttää. Jos minä kuuluisin Eteläpäätyyn niin minä ainakin vasikoisin sen paskiaisen joka siellä sooloilee.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Mietin asiaa ihan tällaisen rivikannattajan näkökulmasta. Itsekin käyn aktiivisesti JYP FC:n järjestämillä vierasreissuilla eikä mua hirveästi huvittaisi jos joku valopää meidän katsomonosassa rupeaa savuttamaan ja sitten on a) vaarassa joutua syyttä ulos hallista ja b) saada porttikiellon koko faniporukalle.

Olen tässäkin ketjussa pariin otteeseen todennut, että ihan yleisellä tasolla Jokerifanit Hippoksella eilen pitivät hyvää meteliä ja saavat mun puolesta käydä Hippoksella jatkossakin näyttämässä miten ääntä lähtee ihan ilman rumpuja.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
En jaksa uskoa, että koskaan iso fani-porukka ei nää kuka sen kranun tai pommin räjäyttää. Jos minä kuuluisin Eteläpäätyyn niin minä ainakin vasikoisin sen paskiaisen joka siellä sooloilee.

Minä taas uskon että sen näkee aika harva katsoja, suurin osa kun seuraa sitä peliä. Eihän ne katsomon edessä olleet järkkäritkään taaskaan nähneet tekijää, miten peliä katsovat Jokerifanit olisivat sen paremmin nähneet kuin tehtävään vartavasten koulutetut ja palkatut järjestysmiehet? Kuten bozik totesi niin sen savuttajan tietänee korkeintaan noin 10 henkilöä, silminnäkijöitä näistäkin lienee vähemmistö.

Sinulla on ilmeisesti pelissä paljonkin aikaa katsella ja tarkkailla katsomoa missä olet?
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
No kyllä ne vieruskaverit ainakin huomaa, jos joku virittelee siinä jotain. Totta, että isossa porukassa suurin osa ei huomaa mitään, mutta kyllä ne vieressä olevat huomaa. Aina joku katsoo juuri siihen kohtaan, aina isossa porukassa joku näkee tarkasti peliin kuulumattomia asioita.

Se että järkkärit ovat ajoittain aika kujalla näissä tapahtumissa ei puolestele sitä teon tekijää. Se tekijä on se syyllinen. Jos minä ostan aseen ja ammun sillä niin syyllinen ei ole se aseenkantoluvan jakaja.
 

Destroyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Noista sisääntulotakastuksista tuli mieleen, että normaalistihan niitä ei ole. Tällä kaudella olen käynyt katsomassa pelejä Lahdessa ja Lappeenrannassa ja yhden kerran Pelicansin kotipelissä oli tarkka syyni, eli käytännössä ihan taskut ja vartalo taputeltiin, pistokoe ilmeisesti. En tiedä onko niitä ollut enemmän, sillä en käy katsomassa joka peliä niin Lahdessa kuin Lappeenrannassakaan.

Jos prosenttuaalisesti miettii, niin minimaalisestihan noita häiriöitä on. Kumma juttu, että kumuloituvat Jokeri-vieraspeleihin... En halua kuitenkaan leimata kaikkia narrifaneja, muutama mätä omena korissa leimaa valitettavasti koko joukon. Lahdessa viime kaudella ois voinu käydä pahasti, siitä oikeutetut sakot kyseiselle janarille. Soihdut on ihan kivoja ja lutuuria, mutta tehkää ne ulkona.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sinä et siis näe, jos vieressäsi seisova henkilö pistää soihdun tulille? Hyvin keskityt peliin.

Oletko siis sitä mieltä että jokainen Jokerifani oli sen savuttajan vierustoverina?

Kerrotko muuten samalla minkä väriset kynnet kaksi riviä sinun takanasi istuneella tytöllä oli? Siis tarkoitan sitä hetkeä kun SaiPa teki maalin, niin tottahan sinä silloin katselit sen tytön kynsiä? Kenen kanssa muuten tuo tyttö oli liikkeellä?

Se että järkkärit ovat ajoittain aika kujalla näissä tapahtumissa ei puolestele sitä teon tekijää. Se tekijä on se syyllinen. Jos minä ostan aseen ja ammun sillä niin syyllinen ei ole se aseenkantoluvan jakaja.

Joo niin olet syyllinen, mutta se samaa joukkuetta kannattava keijopetteri ei ole vaikka olisikin tiennyt sinun kysyneen joskus jotain aseen ostamisesta.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Oletko siis sitä mieltä että jokainen Jokerifani oli sen savuttajan vierustoverina?

Kerrotko muuten samalla minkä väriset kynnet kaksi riviä sinun takanasi istuneella tytöllä oli, siis tarkoitan siis sitä hetkeä kun SaiPa teki maalin. Kenen kanssa muuten tuo tyttö oli liikkeellä?
Tuskin ihan jokaisen jokerifanin täytyy tunnistaa se savuttaja. Riittäisi varmaan, jos vierustoverit kävisivät ilmoittamassa järkkäreille/poliisille oikean henkilön. Voisiko olla näin?

Se tyttö oli sen verran hyvännäköinen, että sinulla ei varmaan olisi tsäänssejä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se mikä tässä keskustelussa vituttaa, on kyvyttömyys vastuunkantamiseen.

Kuten olen jo usein kirjoittanut eri viesteissä, meidän yhteiskunta valuu koko ajan alaspäin kun ihmiset eivät halua ottaa mistään vastuuta. Täällä savupommipojan (anteeksi henkilön, etten loukkaa ketään...) puolustelijat vetoavat järjestysmiesten vastuuseen, vaaditaan turvatarkastuksia yms. Vaaditaan todisteita ja ihmetellään miksi tulee ryhmärangaistuksia... Vittu.

Sama ryhmä on liikkunut ympäri Suomea vuosikausia ja aivan varmasti siellä linja-autossa tiedetään kuka sen pommin laukaisi. Siellä on tuuleteltu ja naurettu poliisia ja järkkäreitä. Ja tälle palstalle tulee joku puolustelemaan näitä vatipäitä ja uhkailee vielä pahemmilla tapahtumilla (Tuomas, viestisi on jo poliisin tiedossa).

Jos ryhmä olisi todellakin sitä mitä puhuu, savupommin sytyttäjä olisi jäänyt maantien varteen kunnon terveisten kera.

Olen pahoillani kaikkien jääkiekkofanien takia, koska nykyään esim. Porin jäähalliin pitää mennä turvatarkastuksen kautta. Tai päätyovesta ei enää pääse tupakalle, koska Jokerifanit vaativat panssariaidat ja poliisijoukot. Miksi??

Jos Jokerifanit tai Eteläpääty ry, mikä lie, olisi vastuuntuntoinen porukka, niin se hoitaisi tämän ongelman. Sana kulkee porukassa ja ammattitaitoinen ryhmänvetäjä kuullee kaikki mitä porukassa tapahtuu, niin nytkin. Heittäkää nämä idiootit pois porukasta ja lopettakaa väkivaltaisen kannatuskulttuurin ihannointi, niin ongelma poistuu. Ei jääkiekkojoukkueen takia tarvitse tapella...

Älkää vastatko tähän viestiin vaatimalla todisteita tai todistelemalla miten teitä provosoitiin yms., ne kaikki on kuultu. Hoitakaa oma pesä kuntoon.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tuskin ihan jokaisen jokerifanin täytyy tunnistaa se savuttaja. Riittäisi varmaan, jos vierustoverit kävisivät ilmoittamassa järkkäreille/poliisille oikean henkilön. Voisiko olla näin?

Ja siksi on hyvä syyllistää koko Jokerifanien porukka, niinkö? Mitä ne järkkärit on katselleet jos kukaan ei muka pysty kertomaan kuka savuttaja oli? Hyvähän se olisi että tekijällä olisi sen verran munaa että uskaltaisi ilmoittautua tai joku tekijän tietävä tuon kertoisi.

Se tyttö oli sen verran hyvännäköinen, että sinulla ei varmaan olisi tsäänssejä.

Harmi, ei taida tuo tyttö sitten tietää mistä jääkään paitsi - no omapa on häpeänsä.

Olen pahoillani kaikkien jääkiekkofanien takia, koska nykyään esim. Porin jäähalliin pitää mennä turvatarkastuksen kautta. Tai päätyovesta ei enää pääse tupakalle, koska Jokerifanit vaativat panssariaidat ja poliisijoukot. Miksi??

Jep, porilaiset on mitä parhainpia jeesustelijoita tähän soppaan.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Samaa mieltä TosiFanin kanssa, noin sen itsekin näen. Varmasti joku näki sen speden joka tuon tihutyön teki. Kyllähän jos sinun vieressä on kaunis nainen niin sinä huomaat sen siinä, vaikka katsot samalla tiukasti keskittyneenä kun se Petrelli jyrää jotain puolustajaa.

Ja tämä iän ikuinen munattomuus, jossa syyllisyys tungetaan muille.

Ryhmäkuria pitäisi saada tuohon Eteläpäätyyn. Ja jos jäsenenä räjäytät jonkun pommin niin maksat sakkoja tai erotetaan toiminnasta.
 

Batigol

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Rangers, Tshekki, Argentina
Ja siksi on hyvä syyllistää koko Jokerifanien porukka, niinkö? Mitä ne järkkärit on katselleet jos kukaan ei muka pysty kertomaan kuka savuttaja oli? Hyvähän se olisi että tekijällä olisi sen verran munaa että uskaltaisi ilmoittautua tai joku tekijän tietävä tuon kertoisi.

Järkkäreiden on itseasiassa melko vaikeaa nähdä sieltä alhaalta sinne yläriveille, varsinkin jos joku ruudinkeksijä päättää kyyristyä muiden sekaan sytyttelemään.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Ei jääkiekkojoukkueen takia tarvitse tapella...

Pienenä huomiona vaan, että tuskinpa itse lätkäjoukkueen vuoksi kukaan tappelee tai räjäyttää/sytyttää jotakin jäähallissa. Olisikin mielenkiintoista tietää, että mitkä syyt taustalla oikeasti ovat ja mitä siitä kokee itse saavansa, jos soihduttaa, riehuu huoltoasemilla ja joutuu kenties jopa putkaan vieraassa kaupungissa..?

Luultavasti vaikuttimena ovat asiat, joita janarit eivät vain ymmärrä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Jep, porilaiset on mitä parhainpia jeesustelijoita tähän soppaan.

Voi vittu!!!

Itse itket sitä, että kaikkia Jokeri faneja syytetään tämän tapahtuman takia ja sitten kirjoitat tuon. Olen käynyt peleissä vuodesta 1976 lähtien, enkä ole koskaan joutunut tappeluun. Toisaalta, en tapellut koskaan.

Tietääkseni Jokereiden faniyhdistys on ainoa jääkiekkofaniyhdistys, joka on joutunut näihin ongelmiin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Järkkäreiden on itseasiassa melko vaikeaa nähdä sieltä alhaalta sinne yläriveille, varsinkin jos joku ruudinkeksijä päättää kyyristyä muiden sekaan sytyttelemään.

Miksi järkkäreiden näköesteet huomioidaan? Täällä olleen keskustelun perusteella suunnilleen jokaisen Jokerifanin pitäisi tietää ja nähdä kuka se savuttaja oli. Kaikki Jokerifanit on ihan yhtä syyllisiä ja sitä samaa apinaporukkaa ne on kaikki ja siksi kollektiivinen kaikkien Jokerifanien rankaiseminen on suotavaa, mieluiten sen olisi syytä koskea ihan koko SM-liiga ja kaikkia vierashalleja.

Voi vittu!!!

Itse itket sitä, että kaikkia Jokeri faneja syytetään tämän tapahtuman takia ja sitten kirjoitat tuon. Olen käynyt peleissä vuodesta 1976 lähtien, enkä ole koskaan joutunut tappeluun. Toisaalta, en tapellut koskaan.

Tietääkseni Jokereiden faniyhdistys on ainoa jääkiekkofaniyhdistys, joka on joutunut näihin ongelmiin.

No eikös tuo sinun reaktiosi nimenomaan kerro juurikin sen että et tykkää siitä että sinut leimataan muutaman hölmöilijän käytöksestä? Tätä samaa minä tässä olen painottanut ja olen myös todennut savuttelun hölmöilyksi.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Turha tässä järkkäreitä on syyttää. Varmasti yleisöstä tietää ainakin 10 henkilöä kuka tämän teki! Nyt on vaan kyse siitä, kenellä on munaa sanoa kuka se oli. Turha väittää, että kaikki katsoivat peliä eikä kukaan huomannut mitään. Hieman vastuuntuntoa!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...No eikös tuo sinun reaktiosi nimenomaan kerro juurikin sen että et tykkää siitä että sinut leimataan muutaman hölmöilijän käytöksestä? Tätä samaa minä tässä olen painottanut ja olen myös todennut savuttelun hölmöilyksi.

No, miksi sitten olet hölmö ja jatkat samalla linjalla?
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
No eikös tuo sinun reaktiosi nimenomaan kerro juurikin sen että et tykkää siitä että sinut leimataan muutaman hölmöilijän käytöksestä? Tätä samaa minä tässä olen painottanut ja olen myös todennut savuttelun hölmöilyksi.

Siihenhän olisi hyvin yksinkertainen ratkaisu, painostetaan se hölmöilijä ilmoittautumaan.
Mutta ei, sitähän ei tapahdu. Se nimittäin vaatisi aika paljon enemmän munaa kuin kaverien selän taakse piiloutuminen, ja jokaisen tällaisen tapauksen jälkeinen "yksittäistapaus, ei saa leimata" - itku näillä foorumeilla.

Vaan ei näiltä soihduttajilta sitä munaa löydy, kuten ei muiltakaan siitä porukasta. Enkä muuten edes ihmettele tuota yhtään.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Katsotaan nyt miten tämä homma etenee. Ja onko se nyt niin vaarallista ja kamallaa JOS Jyväskylässä tehdään linjaus että Jokerifaneja ei päästetä enää halliin. Ettehän te tykkää muutenkaan landepaukuista, Nytkin menitte haistattelemaan oikein kuorolaulun kanssa.

Ei ole rikos kannattaa jokereita se on jokaisen yksilön oikeus. Mutta on myös JYPn johdon oikeus estää Jokerikannattajien pääsy synergia-areenalle. Jos asia ei selviä muuten. Eipähän ainakaan toistu sama ongelma. Ja sehän on yleisön turvallisuuden takaamista.

Uskon että JYPn talous ei kaadu Jokerikannattajien poisjääntiin, eikä Jokeri kannattajien elämä mene pilalle Jyväskylän käynnin väliin jäämiseen pääsettehän te vielä muualle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös