Savuhässäkkä JYP - Jokerit matsissa la 31.1.2009

  • 91 371
  • 595
Tila
Viestiketju on suljettu.

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Kysytään nyt sitten, että miksi se savupommi / soihtu on ylipäätänsä otettu sinne reissuun mukaan ?
Tutkitaanko sinut aina munia myöten kun menet jääkiekko-otteluun ? Itselleni tehdään aina silloin tällöin pelissä ruumiin tarkastus jossa päällisin puolin tutkitaan onko takin alla tai housuissa mitään. Ilmeisesti halutaan siirtyä samanlaiseen turvatarkastukseen kun on lentokentillä, eli mennään vaan metallinpaljastimen läpi. Oikeastaan käytäntö voitaisiin ottaa käyttöön ensimmäisenä jaffaladossa

Sportin kannattajana on tottunut siihen että suunnilleen joka kerta tutkitaan kiveksistä asti että mitään kiellettyä ei ole mukana.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mietin vaan edelleen tätä juttua Jokerit FC:n kannalta, jos eivät jatkossa saa paikkakunnille seurojen vierasfanikiintiöistä lippuja, ja homma tulee kalliimmaksi + jonnekin eivät välttämättä saa lippuja ollenkaan, kun niitä yksinkertaisesti ei riitä.

Hjalliksella tai FF2:lla nämä, seurahan on valitettavasti ollut kuopattuna jo vuosia.

Mikä siinä mietityttää, etkö olekaan ainoastaan tyytyväinen kun liiga laittaa nämä mielipuoliset huvlikaanit vihdoinkin kuriin järein ottein?
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Mulla ei noita savuja vastaan oo esim. fudiskatsomoissa mitään, mutta eihän ne nyt vittu sisälle kuulu. Ja mun puolesta niitten suhteen voi liigan turvallisuusvastaavat noudattaa ihan mitä tahansa omavaltaista gestapotoleranssilinjaa. Sitä hallia on aika saatanan vaikea tuulettaa, jos vaikka jotkin valopäät keksii laittaa vaikka kymmenen sellasta kohtuu tuhtia savua samaan aikaan ympäri hallia. Ei oo kovin vaikeeta. Ja eihän tossa oo siis minkään näyttävyyden kanssa mitään tekemistä, kun toinen pääty hallista on savun peitossa.

Ja mitä näitä Jokerifanien kommentteja lueskelee täällä ja niitten saitilla, niin homma menee aivan saletisti vuosien varrella siihen, että turvallisuushenkilöstön määrä kasvaa ja järjestelyihin menee jatkuvasti enemmän ja enemmän massia. Sitten jossain vaiheessa ollaan siinä pisteessä, että järjestävät seurat ei suostu enää maksamaan tiettyjen tahojen aiheuttamia järjestelyjä ja esim. Jyväskylästä rupeaa laskut lähtemään Ilmalaan.

Ja siellä katsomoissa on edelleenkin ihmisiä, joita ei varmaan vähempää voisi kiinnostaa hengitellä noita savuja. Lapsia yms. Ns. syyttömiä/viattomia ihmisiä. Ei ne jonkun täällä esiin tuomat Firman Boysin jampatkaan ketä tahansa Tukholman kaduilla piekse. Että voisi sitä hivenen koittaa pitää kontrollia yllä, vaikka "kukaan ei teistä pidäkään" ja se on kauheen kivaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ai siis ihmisillä on oikeus käyttäytyä ihan miten sattuu, sillä järkkäreillä on kuitenkin se vastuu? Eli voit käyttäytyä kuin apina, koska järkkärit hoitaa kuitenkin?

Ei. Minä vastaan vain omasta käytöksestäni. En missään ole sanonut että saa käyttäytyä miten haluaa. Sen olen todennut että minun tehtäväni katsomossa ei ole kuitenkaan puuttua siihen jos joku voimajuomaa nauttinut päättää hölmöillä, se on järkkäreiden homma hoitaa se hölmöilijä.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Yllätys, että teräväpäinen Sport fani ilmaantuu puolustamaan tänne ääliöitä ja laukomaan älyttömyyksiä junttilasta. Itse, kun on kotoisin suoraan sieltä länsi-suomen persereiästä, Vaasasta.

Jos olisit lukenut sen viestin niin säkin olisit varmaan ymmärtänyt että en puolusta sitä/näitä jotka savuja matsiin olivat vieneet. Sen sijaan puolustan niitä Jokeri-faneja jotka saavat tässä kuraa niskaa ilman perusteita. Ei ne kaikki ole kusipäitä pelkästään sen takia että ne on Helsingistä. Ja mitä tulee tohon viestin loppu raivariin, niin ei voi kun nauraa.
 

kokalolu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat Jokerit
Siinähän odotat. Asia on vain sillä tavalla että kun tälläisessä ottelussa ei enää varata vierasfaneille lippuja, niin niitä lippuja ei sitten todellakaan riitä vierasfaneille yhtään vaan ne olisi myyty loppuun jo paikallisille.

Paikallisille? luuletko, että JYP:n lippupalvelu netissä toimii vain keskisuomessa. Niitä voi kuule ostaa sieltä ainakin 6 kappaletta per nuppi vaan tulostamalla, joten jos vaikka 10 ihmistä tulostaa kukin 6 liuppua niin siitä tulee jo ihan helmi lössi.
 

kokalolu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat Jokerit
Jollakin jokerifanilla oli eilen sitten lähtenyt lapasesta ja sinällään tuomittava teko, mutta kyllä nyt arvon Batigoliltakin lähtee lapasesta ja pahasti..

älä välitä, vaan yksi yli-innokas JYP fani, joka luulee olevansa vanhempi mitä on ja käynyt peleissä max 3vuotta.

Koko tapahtuma ei ollut mikään yllätys. Jokerifanit.netin keskustelu palstalla kerrottiin jo 30.1, että soihtuja on mukana. Ei siinä mitään kuhan olisivat laittaneet ne pelin jälkeen, vaikka hallissa, koska soihtuhan oli juuri tälläinen mitä muitten maiden lätkäpeleissä käytetään eli sellainen mikä ei pala kunnon liekillä. MUTTA! miksi piti laittaa se kesken erän ja kesken pelin. Pienellä miettimisellä olisi taas tullut paljon parempaa sanottavaa
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Seurattuani tätä keskustelua. On minulle noussut muuta huomio. Suomessa on kahden jääkiekko joukkueen kannattajilla jonkinlainen ongelma nämä on Vaasan Sport ja Jokerit. Molempien joukkueiden kannattajat on "kunnostautunut vierasmatkoillaan idiotismiin" ja kenessä heidän mielestä on syy. Yllätys yllätys järjestysmiehissä, eihän meissä ole vikaa vaan järjestysmiehessä kuka ei muka hoida tehtäväänsä. kun ei vahdi minua/meitä silmä tarkkana koko aikaa, nyt kun he käänsi selä saa alkaa hölmöilemään.
Eikö syyllinen olekaan esim. eilisessä ottelussa savupommin räjäyttäjä vaan järjestys mies joka ei nähnyt kuka heitti. no onhan tämäkin logiikka. ja sillä mennään elämässä vielä pitkälle.

Tätäkö nyt halutaan että kiristetään turvallisuus toimia. lisätään järjestysmiehiä. rakennetaan hallin ulkopuolelle tarkastus piste jossa jokainen katsoja riisuu vaatteensa ja tehdään täydellinen ruumiin tarkastus ettei nyt kukaan vaan vie mitää luvatta sisään halliin. Sitten vieraskannattajien katsomo osaan lisätään turvamiehiä vahtimaan että en vain hölmöile. rakennetaan kanaverkosta oma häkki, ihka oma aitio.

Sitä ihmettelen että Helsingistä asti pitää lähteä landelle jossa on paskat järjestysmihet ja muutenkin paska paikka, huutelemaan haista vittu jyväskylä. miten tämä liittyy mitenkään joukkueen kannustamiseen, Ettekö todellakin voi jäädä pois jos noin paljon ahdistaa.
En minäkään tule enää teidän halliin koskaan katsomaan peliä, vain sen takia kun tuttavani 10v tytön (joka oli vanhempiensa kanssa katsomassa peliä, ei provonnut eikä huudellut) fanipaita revittiin kun oli väärän joukkueen. Mikä mielipaha tästä aiheutui tälle kiltille tytölle joka vain halusi katsoa suosikkijoukkueensa peliä. Olen sanonut että tämä on vain ikävä yksittäistapaus mutta ei se sitä mielipahaa voi viedä, mitkä omilla rahoillaan oli säästänyt saadakseen fanipaidan.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Paikallisille? luuletko, että JYP:n lippupalvelu netissä toimii vain keskisuomessa. Niitä voi kuule ostaa sieltä ainakin 6 kappaletta per nuppi vaan tulostamalla, joten jos vaikka 10 ihmistä tulostaa kukin 6 liuppua niin siitä tulee jo ihan helmi lössi.

tämä on totta. lippuja voi ostaa yksittäin 6kpl. Itse olen käyttänyt kyseistä palvelua mutta olen joutunut rekisteröitymään jossa on yhteystiedot osoitteineen ja puhelin numeroineen. Myyjä voi käsittääkseni kontrolloida kenelle liput myy. ja sulkea kyseiset liput ja estää halliin pääsyn. Toivottavasti tähän järjestelyyn ei tarvitse mennä. Aina pääsee seulasta joku läpi. ja eniten kärsivät juuri kunnolliset kannattajat.
 

Batigol

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Rangers, Tshekki, Argentina
älä välitä, vaan yksi yli-innokas JYP fani, joka luulee olevansa vanhempi mitä on ja käynyt peleissä max 3vuotta.

Faktat ja kirjoitusasu kuntoon.

Taidat olla melko perinteinen gloryhunter, mutta ole vain jos siitä saat hyvän mielen.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jyväskylässä oli betonikatsomot, toisin kuin esim. Lahdessa missä seisomakatsomot oli jotain vaneria. Lisäksi savuista ei liekkiä tule... Tämän pohjalta en usko huoleesi siitä että uusi Synergia-Areena olisi palanut maan tasalle.
Ilmeisesti et edes lukenut viestiäni?
Luitkohan itse. Löydätkö viestäni maininnan Jyväskylä jäähalli? Minä ainakin kirjoitin että että pienemmissä halleissa, mutta kai siellä teillä päin tulkitaan tuo automaattisesti Jyväskyläksi. Kannanotto oli tarkoitettu "yleisesti ottaen" kuten myös maininta "soihdut ja savut", mutta kun nyt kerran ilmeisesti haluat niin kovasti niin otetaan tähän nyt esimerkiksi vaikka tämä Jyväskylän halli ja savut. On täysin eri asia laukaista savupommi isommassa hallissa, esimerksi siinä teidän Hartwall Areenassa. Siellä kun on isompi tilavuus ja varmasti parempi ilmanvaihtokin niin sielläpä savu ei häiritse muita niin paljon. Vastaavasti Jyväskylässä samanlainen savupommi leviää koko halliin jolloin se häiritsee kaikki. Jopa pelaajia jotka eivät myöskään näe edes pelata ja näin pelikin joudutaan keskeyttämään. Sitäkö tässä nyt haetaan?

Mitä tulee tuohon lipunmyyntiin... Uskallan edelleen väittää että liput menee todella nopeasti. Siinä saa paikallisetkin olla todella nopeita jos meinaa liput saada. Saatan olla väärässä, mutta tässä käsityksessä minä olen kun olen kuullut kuinka nopeasti on liput myyty loppuun tällä kaudella ja puhutaan "vain" runkosarjaotteluista. Veikkaisin että pleijareissa liput ovat vielä halutumpia. Tosin snake70 tuon jo aika tyhjentävästi kertoikin.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vastaavasti Jyväskylässä samanlainen savupommi leviää koko halliin jolloin se häiritsee kaikki. Jopa pelaajia jotka eivät myöskään näe edes pelata ja näin pelikin joudutaan keskeyttämään. Sitäkö tässä nyt haetaan?

Nyt tulee kyllä melko vahvaa väitettä - olisiko sinulla jotain kuvamateriaalia esittää tuon tueksi?

TV-kuvaan tuon savun pystyi joten kuten havaitsemaan, mutta ei se nyt kentän puolella varsinkaan miltään hernerokkasumulta vaikuttanut.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Aivan verratonta huumoria koko ketju ja koko aihe. Vissiin Helsingin päässä(Ja Vaasassa?) paikalliset teinit katsoneet Football Factoryn ja Green Street Hooligansin pari kertaa liikaa ja ryhtyneet harrastamaan Suuren Maailman malliin omaa hooliemeininkiään kotoisessa jääkiekon grillimakkara-liigassa? Priceless.

Live action roleplay - Serious Business
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Sen sijaan puolustan niitä Jokeri-faneja jotka saavat tässä kuraa niskaa ilman perusteita.

Näin se menee ja intistä hyvin tuttu lause. Yksi perseilee, kaikki perseilee. Mutta jos ihan vakavissaan tosta jutusta puhutaan niin itsekkään en sulata semmosta, että yksi kaveri perseilee ja jos kaikki sen ympärillä näytti kuka sen teki, ei kenenkään muun tarvitse hallista lentää pihalle. Mutta jos kukaan ei tiedä legendaarisesti tämän nimeä eikä koskaan ole nähnyt mitään ihan ansaituisti lentää hallista pihalle, koska järkkärit eivät voi ottaa sitä riskiä, että taas sama kaveri tekee tuon uudestaan tai perseilee muulla tavalla.

En tajua miksi lähteä Helsingistä asti Jyväskylään matsiin ja päättää sen huolella perseilyllä jolla sai ilmeisesti myös frendinsä pois hallista.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Nyt tulee kyllä melko vahvaa väitettä - olisiko sinulla jotain kuvamateriaalia esittää tuon tueksi?

TV-kuvaan tuon savun pystyi joten kuten havaitsemaan, mutta ei se nyt kentän puolella varsinkaan miltään hernerokkasumulta vaikuttanut.
Niin no, savu vietiin pois hallista järjestysmiesten toimesta kun se oli ihan hetki sitten sytytetty. Silti se savu levisi koko halliin, toiseen päähän tosin vasta sen jälkeen kun joukkueet olivat vetäytyneet omiin pukuhuoneisiinsa. Ei nyt ehkä ihan sankasti, mutta levisi kuitenkin ja uskallan väittää että olisi ollut sakeampana koko hallissa jos olisi annettu täräyttää ilmoille koko sisältönsä.
 

Jarzki

Jäsen
Nyt tulee kyllä melko vahvaa väitettä - olisiko sinulla jotain kuvamateriaalia esittää tuon tueksi?

TV-kuvaan tuon savun pystyi joten kuten havaitsemaan, mutta ei se nyt kentän puolella varsinkaan miltään hernerokkasumulta vaikuttanut.

No ehkä Pakkipari hieman kärjistetysti tuon asian ilmaisi, mutta todellakin savu tuolla leviää ja levisi koko hallin tasolle ja aivan selvästi oli paikan päällä havaittavissa. Todellakin sitä savua oli myös kaukalon kohdalla. Ja ehkä pienin paha on siitä aiheutuva näköhaitta, mutta se saatanallinen katku mikä siitä tuli hallin toiseenkin päähän, se oli jokseenkin voimakasta. Hyvä siinä sitten on pelaajien istuskella vaihtoaitiossa ja haistella vähän savuja.

Itse olen sillä kannalla, että todellakin porttikielto pysyy tasan tarkkaan siihen pisteeseen saakka, kunnes syyllinen selviää. Old Chiefs toki on eri asia, he kuitenkin todennäköisesti osaavat keskittyä siihen olennaiseen, eivätkä todellakaan hölmöile. Ja heidän mukaansa ei oteta muita kuin tuttuja naamoja, niin ongelmaa ei tule.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan verratonta huumoria koko ketju ja koko aihe. Vissiin Helsingin päässä(Ja Vaasassa?) paikalliset teinit katsoneet Football Factoryn ja Green Street Hooligansin pari kertaa liikaa ja ryhtyneet harrastamaan Suuren Maailman malliin omaa hooliemeininkiään kotoisessa jääkiekon grillimakkara-liigassa? Priceless.

Joka kerta kun jotain sattuu, tulee tämä kyseinen viesti lähes sanasta sanaan kertaalleen jokaiselle viestiketjun sivulle. Voisitko nyt vaikka vähän avata miten savu jääkiekko-ottelussa ja nuo mainitsemasi elokuvat ovat yhteydessö toisiinsa?

Väsynyttä ff2:lta kopioitua hakamussuttelua tuo viestisi muutenkin..
 

kokalolu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat Jokerit
Faktat ja kirjoitusasu kuntoon.

Taidat olla melko perinteinen gloryhunter, mutta ole vain jos siitä saat hyvän mielen.

HAHA! ouhhh shit, nyt sä sen hoksasit. Mulla on enemmän faktaa JYP:stä tuttujen kautta ja sukulaisten mm. Kari Tyni kuin sinä voit edes kuvitella. "kirjoitus asu kuntoon" sulla on varmaan jo kieli modetaattorien perseessä. hirveätä nuoleskelua kuin olla voi.

Fakta on se, että Jokerifanien kannatuskulttuuri on hienoa, ja sitä pitäisi olla enemmänkin suomessa, tämä savu juttukin, miksei sitä olisi voitu laittaa pelin jälkeen? Pelicans fanit savuttivat erittäin komeasti Turussa kun voittivat säälisarjan ja siitä ei sanktioita tullut koska se oli pelin jälkeen. Mallia siitä.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Joka kerta kun jotain sattuu, tulee tämä kyseinen viesti lähes sanasta sanaan kertaalleen jokaiselle viestiketjun sivulle. Voisitko nyt vaikka vähän avata miten savu jääkiekko-ottelussa ja nuo mainitsemasi elokuvat ovat yhteydessö toisiinsa?

Väsynyttä ff2:lta kopioitua hakamussuttelua tuo viestisi muutenkin..

Itseasiassa todellista hakumussuttelua on tuoda jotain futisstadionsoihduttelulutuuria jääkiekkoon.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Nyt tulee kyllä melko vahvaa väitettä - olisiko sinulla jotain kuvamateriaalia esittää tuon tueksi?

TV-kuvaan tuon savun pystyi joten kuten havaitsemaan, mutta ei se nyt kentän puolella varsinkaan miltään hernerokkasumulta vaikuttanut.

Ei ehkä TV kuvassa, jos katsoit ottelun televisiosta kuten minä. Risto Dufva taisi mainita tauon jälkeen että sama sitä on ketä kentälle laittaa, eihän siellä näe kuka siellä on, sen verran on sumua. NO ehkä Risto vähän tuossa vaiheessa liioitteli mutta totuus on se että ei ottelua olisi voinut jatkaa pelkkien turvallisuus määräysten takia. Palopäällikkö tekee ratkaisun tyhjennetäänkö halli vai ei varmistuksen jälkeen ettei vaara aiheudu. JO vastaavan palopäälikön paikalle saapuminen kestää sen verran ja erää oli jäljellä alle 5min ja tauko venyy niin erätauko oli oikea ratkasu. Mikä tällä erää oli JYPlle parempi vaihtoehto kuin alivoima.
Kyllä itku olisi ollut suuri jos JYP olisi pystynyt tekemään seuraavien 44min aikana sen maalin tai pari. Ehkä tämä teidä sankari joka heitti savupommin olisikin ollut antisankari. Mutta nyt voititte pelin joten se siitä. Onnea joukkueelle ja Faneille opetelkaa käyttäytymään. Arvostuksen nosto niille faneille kuka paljastaa tekiän.
vaikka on se legedaarinen tekijä kukaan ei tuntenut, eikä nähnyt, tuli omalla kyydillä, oli omissa oloissan ja tuli kannattaja joukon keskelle, taisi olla jonkun muun joukkueen kannattaja, ei meidän joukossa kyseisiä ole. käyttäydymme asiallisesti, eikä meidä katsomosta huudella rivouksia, sekin oli vain yksittäinen kannattaja jota emme tunne eikä koskaan nähty emme nytkään. Tuli väkisen keskellemme.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eikö syyllinen olekaan esim. eilisessä ottelussa savupommin räjäyttäjä vaan järjestys mies joka ei nähnyt kuka heitti. no onhan tämäkin logiikka. ja sillä mennään elämässä vielä pitkälle.

Ei kun tietenkin syyllisiä on kaikki Jokerifanit, koska tottakai jokaisen meistä (meidänkin jotka katsoivat tällä kertaa peliä telkkarista) on pitänyt nähdä kuka savuilla leikki tai ainakin tietää kuka se savuttelija oli vaikka ihan siihen katsomon tarkkailuun ja valvontaan palkatut järjestysmiehet ei sitä pystyneet näkemään.
 

J.Petke

Jäsen
Ei muuta kuin kova sakkouhka faniyhdistykselle ja siitä selviäminen tarvitsee sen, että syyllinen astuu esiin.

Joku kerta oikea tulipalo saa vielä tuosta alkunsa tai joku viaton polttaa naamansa niin sen jälkeen tuolle ilmeisesti jotain tehdään. Eikö kenelläkään jokerifanilla tai faniporukalla riitä rohkeus antaa tuota kaveria ilmi jos kerran maine halutaansaavuttaa asiallisena ryhmänä?
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Joka kerta kun jotain sattuu, tulee tämä kyseinen viesti lähes sanasta sanaan kertaalleen jokaiselle viestiketjun sivulle. Voisitko nyt vaikka vähän avata miten savu jääkiekko-ottelussa ja nuo mainitsemasi elokuvat ovat yhteydessö toisiinsa?

Väsynyttä ff2:lta kopioitua hakamussuttelua tuo viestisi muutenkin..

Myönnän löyhän ff2-yhteyden. En sitä tosin muuten juurikaan lue paitsi juuri omalaatuisen huumorinsa puolesta. Ja tietenkään noilla leffoilla ja savulla Jyväskylän lätkähallissa ei suoraa yhteyttä ole, kyse on enemmänkin assosiaatiosta. Suomalaisesta 2000-luvulla syntyneestä kannatus"lutuurista"(niin jalkapallossa kuin lätkässäkin) vain ensimmäisenä tulee mieleen kuva pikkupojista, joiden mielestä italialaisten always ultrien savuttelu stadioneilla sekä englantilainen, kännäys, kova uho ja häiriköinti futismatseissa on siististi cool. Tätä sitten yritetään enemmän tai vähemmän väsyneesti adoptoida Suomeen ja "ottaa paikka haltuun".

Mutta mikäs siinä, ainakin minua sivullisena lähinnä naurattaa ja se ei ole paha asia.=D
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
tämä on totta. lippuja voi ostaa yksittäin 6kpl. Itse olen käyttänyt kyseistä palvelua mutta olen joutunut rekisteröitymään jossa on yhteystiedot osoitteineen ja puhelin numeroineen. Myyjä voi käsittääkseni kontrolloida kenelle liput myy. ja sulkea kyseiset liput ja estää halliin pääsyn. Toivottavasti tähän järjestelyyn ei tarvitse mennä. Aina pääsee seulasta joku läpi. ja eniten kärsivät juuri kunnolliset kannattajat.

Ei taatusti voi, ei siellä kukaan ole netissä yksityishenkilöiden lippuostoksia tarkastamassa. Ei kenelläkään ole aikaa, rahaa tai halua tuollaista tarkastella.

Mitä tulee tuohon lipunmyyntiin... Uskallan edelleen väittää että liput menee todella nopeasti. Siinä saa paikallisetkin olla todella nopeita jos meinaa liput saada. Saatan olla väärässä, mutta tässä käsityksessä minä olen kun olen kuullut kuinka nopeasti on liput myyty loppuun tällä kaudella ja puhutaan "vain" runkosarjaotteluista. Veikkaisin että pleijareissa liput ovat vielä halutumpia. Tosin snake70 tuon jo aika tyhjentävästi kertoikin.

Niin ne liput myydään nopeasti mutta nettimyynti ei erottele paikallisia ja ei-paikallisia, molemmat voi ostaa lipun tai lippuja ihan niin pitkään kun niitä riittää. Liput saa nopeammin netistä/puhelimella kuin jonottamalla, eli en näe paikallisilla suurta etua tässä. Tietenkin jos lippujen varaaminen netistä/puhelimella estetään kokonaan ja varataan liput vain jostain tietystä paikkaa jonottamalla ostettaviksi niin silloin paikallisille tulee etua.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Ei kun tietenkin syyllisiä on kaikki Jokerifanit, koska tottakai jokaisen meistä (meidänkin jotka katsoivat tällä kertaa peliä telkkarista) on pitänyt nähdä kuka savuilla leikki tai ainakin tietää kuka se savuttelija oli vaikka ihan siihen katsomon tarkkailuun ja valvontaan palkatut järjestysmiehet ei sitä pystyneet näkemään.

Eiköhän liigan ja hallin turvallisvastaava nuhtele tätä/näitä järjestysmiehiä tästäkin tapauksesta. No jos ongelma rateaa sillä että annetaan järjestävälle seuralle JYPlle sakko ja järjestysmies pois tehtävistään. Niin luuletko sillä Jokerien kannattajien fiksuuden palautuvan.

Tämän siitä saa vaikka katsoit peliä kotona telkkarista olet nyt leimaantunut huonoksi kannattajaksi. Kaikki tämä olisi vältettävissä kun oma sakki pitää omat kannattajat kurissa. Se on sitä lähimmäisen välittämistä, Nyt välitetään suojelemalla tätä "sankaria" ettei vaan jää kiinni.
Työnnetään syy järjestymiehen niskaan.
Riehukaa siellä Helsingissä jos se nyt on niin hienoa. mutta pysykää poissa muualta, aiheuttamassa ongelmia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös