Linnankundi
Jäsen
SaPKo on tehnyt sopimuksen Antti Tenkasen kanssa. Itselleni tää kaveri ei sano mitään. Kertokaa arvoisat kiekkoasiantuntijat (varsinkin länsirannikolta) millainen pelimies on kysymyksessä.
Ihan hyvät vibat tämän Tenkasen signaamisesta, koska alemmissakin ketjuissa kiekollista taitoa tarvitaan. Toivottavasti pelaa tehokkaammin, kuin esim. Uusitalo edellisellä kaudella, josta ainakin itse odottelin jonkin sortin maalintekijää.
En pidä Tenkasta maalinsylkijänä vaan pikemminkin tilanteiden luojana. Itse odotan, että Tenkasella tulee olemaan huomattavasti enemmän syöttöjä, kuin maaleja. Laukaus ei ole miehen vahvuus.
Ilveksen faniporukalta olisi mukava kuullä minkälainen pelimies on Toni Lepaus?
Kiitokset Ässät, peliaikaa tulee varmasti ja otetaan mieluusti Ruisma mukaan pässeihin. Yhtä laadukasta sentteriä rosteri mielestäni huutikin joten tämä osui nyt hyvin.Kristian Ruisma saapuu Porista vuokralle Sapkoon. Onnittelut teille, hyvän sentterin saitte.
Linkki vie Jatkoajan pelaajakorttiin.
Kaikki viisi pelaajaa jotka mainitsit ovat suoriutuneet mainiosti. Varsinkin nuori Joonas Toivanen on suorastaan ollut loistava ykkösketjussa. Veikkaan että kyseinen kaveri menee vielä pitkälle. Pisteitä tuo viisikko on jo takonut ihan mukavasti joten hyvin on "pullat uunissa".Näitä KalPan A:sta mestisjoukkueisiin siirtyneitä pelaajia olen kovasti yrittänyt tarkkailla, että miten heillä on lähtenyt käyntiin mutta aika hiljaista täällä on ollut..
Olisiko jollain pelejä nähtynä, niin voisi vähän kertoilla miten herrat Toivanen, Tissari, Hirvonen, Lappalainen ja Hyvärinen on harjoitusotteluissa suoriutunut?:)
Nimenomaan. Sopimuksessa sanotaan että pyritään auttamaan toista resurssien mukaan kun vain on mahdollista. Hyvä juttu, juuri näin. Apua loukkaantumisissa ollaan saatu myös Ässiltä ja sekin hyvä suhde kannattaa säilyttää pahan paikan tullen.SaPKo ja KalPa jatkoivat yhteistyösopimusta 2011-2012 kauden osalta. Mitään pelaaja kiintiöitä ei ole määritelty. Ihan hyvä uutinen. Loukkaantumisia sattuu kauden aikana varmasti joten apuja tarvitaan vaikka SaPKolla onkin täysi joukkue omia sopimuspelaajia.
SaPKo se vaan vahvistuu. Ruisma on kova taistelija, ihan unelmapelaaja mihin vaan jengiin. Tekee maaleja vaikkei ole paikkaakaan. Hienoa nähdä SaPKo Kouvolassa jos Krisu siellä pelaa.