Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 911 102
  • 19 944

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings, Panthers
Tuosta kuvasta kun ei ihan saa selvää niin milloin viimeksi Ässät? Tämä ihan vilpitön laiskan googlettajan kysymys.

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers, Stars
Jaahas, vaikka ei Repoa ens kaudella derbyissä nähdä niin jos huhu Hakulisen jatkosta pitää kutinsta ja Gellykin jatkaa niin totean nyt: Vittu teitä viedään ens kaudella(kin).
Kuka on Hakulinen ja missä hän jatkaa?

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Frida & Ebba.
Varmaa Jussi ja laulujen säveltämistä.

Avautui, että Jussi Hakulinen on tehnyt levyn nimeltä 3.33.33.

Veikko Hakulisen Oslon 50 kilometrin olympiavoitosta on tullut kuluneeksi 73 vuotta.

En tarkempia yksityiskohtia ja käänteitä kyseisestä hiihdosta muista, mutta arkistofilmeistä päätellen ainakin tunnelma oli korkeammalla ja yleisöä enemmän paikan päällä mitä Äijänsuolla ja tyhjille halleille pelatuissa pudotuspeleissä Lukon ottaessa typistetyn kauden päätteeksi koronamestaruuden 2021.

Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
No Jussin aika on säveltämisen suhteen ohi, RIP.

Kova on Raumalaistenkin ihastus Joensuuhun kun tasaisesti nousee esille ketjussa. Harmi, että kilometrit tuli pelaajana täyteen. Selkeästi Satakuntalaisten yhteinen suosikki.

Kyllä niitä on post mortem sävellyksiä julkaistu yhdeltä jos toiseltakin.

Lisäksi nykyaikana tuo ai on myös yks mahdollisuus.

Tosin, tiedä sitten oliko kenestä Hakulisesta kyse, mutta itelle ekana tuli hän mieleen.

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit, Musan Salami
Rauman roskaruokaravintoloissa ollut tänään juhlan päivä, Tero Määtän kuntopiirin opeilla jatketaan ensi vuonnakin.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko | Inhokkijoukkue: maaliodottama
Rauman roskaruokaravintoloissa ollut tänään juhlan päivä, Tero Määtän kuntopiirin opeilla jatketaan ensi vuonnakin.
Tää on kyllä jännä homma. Ihan normaaliahan se on, että tässä Lukko-Ässät-väännössä tehdään ns. tikusta asiaa, mutta tämän "Gelinas on läski" -läpän on kyllä oltava erikoisin haku ehkä koskaan.

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tää on kyllä jännä homma. Ihan normaaliahan se on, että tässä Lukko-Ässät-väännössä tehdään ns. tikusta asiaa, mutta tämän "Gelinas on läski" -läpän on kyllä oltava erikoisin haku ehkä koskaan.

Jos ovat löytäneet netistä painoindeksinlaskurin ja todenneet, että Gelinasin on pakko olla läski koska laskuri niin sanoo.

Samalla laskurilla tosin Miro Karjalainenkin on läski, mutta mitäs sillä väliä on.

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit, Musan Salami
Oikeasti tämä on ihan korvattavissa vaikka väitteellä "Gelinas on kakkapylly", niin tarkoituksellisen heikko heitto se on. Mutta kun se Rapala tuntuu parissa osoitteessa uppoavan ihan kiduksiin saakka, niin hauskaahan se on sekin.

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä en laske koronamestaruutta oikeaksi mestaruudeksi, joten 62 vuotta Lukon oikeasta mestaruudesta. Se ei ole mikään kunnon saavutus mun silmissä, että käytännössä ainoa joukkue, jota korona ei tavoittanut (pl. päävalmentaja) voitti lopulta mestaruuden. Mitä jos HIFK olisi säilynyt yhtä hyvin terveenä? Pienen pitäjän etuja kait.
Korona ei tuonut yhtä mestaruutta, vaan se vei Lukolta yhden mestaruuden! True.

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tähän väliin voin kertoa, kun keskusteltiin meidän pojan kanssa silloin, kun Lukko voitti mestaruuden. Hän kysyi, onko Ässät joskus voittanut mestaruuden. Kerroin että viimeksi vuotta ennen kuin synnyit, johon vastaus: "Ai siitä on NIIN paljon aikaa."
Kuulopuheiden mukaan myös porilaislasten laskutaidot ovat heikentyneet viime aikoina. Ennen oli tapana harjoitusmielessä sormilla laskea Ässien edellisestä mestaruudesta kuluneita vuosia, mutta nykyään tässä havaittu ongelmia

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Korona on kyllä hieno peli, mutta mitä tekemistä sillä on tässä ketjussa?

Edit. Minäkin olin oman kyläkouluni (melkein) koronamestari joskus vuonna 1985.
Samaa mieltä. Vaarini oli painimiehiä ja lätkästä välittänyt, mutta sil oli korona ja tykästyin siihen kovasti.

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Ei se erikoisin ole, esimerkiksi "Lukko on eurooppalainen suurseura" menee hölmöydessään niin pitkälle edelle että Raumalla tuota ei ole ymmärretty vieläkään.

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Lehdessä:

”Minä lupaan pelata kuin iso poika”, sanoo Ässien jättipakki – Näin monta ateriaa Miro syö nyt päivässä!

”JOS tavoitellaan suuria, joskus pitää tehdä tällaisia kovia liikkeitä”, Ässien urheilujohtaja Janne sanoi tammikuussa.

"Kyllä minä lupaan pelata niin kuin iso poika”, Miro sanoi .

:DDD

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lehdessä:

”Minä lupaan pelata kuin iso poika”, sanoo Ässien jättipakki – Näin monta ateriaa Miro syö nyt päivässä!

”JOS tavoitellaan suuria, joskus pitää tehdä tällaisia kovia liikkeitä”, Ässien urheilujohtaja Janne sanoi tammikuussa.

"Kyllä minä lupaan pelata niin kuin iso poika”, Miro sanoi .

:DDD
Samainen lehti.

”Karjalainen myöntää, että ”isojen poikien pelissä” liikutaan harmaalla alueella, mutta samalla tiedostaen sen, ettei jäähyihin ole varaa.”

Tämä oli jutussa mulle tärkein kohta.

ZdenekN#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen Mestari 2021
Kova on Raumalaistenkin ihastus Joensuuhun kun tasaisesti nousee esille ketjussa. Harmi, että kilometrit tuli pelaajana täyteen. Selkeästi Satakuntalaisten yhteinen suosikki.
Mun mielestä pukee kyllä hyvin

Liitteet

• Screenshot_20250318_081544_Gallery.jpg
    Screenshot_20250318_081544_Gallery.jpg
    620,5 KB · kertaa luettu: 155

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ei se erikoisin ole, esimerkiksi "Lukko on eurooppalainen suurseura" menee hölmöydessään niin pitkälle edelle että Raumalla tuota ei ole ymmärretty vieläkään.
Kun kaukalon sisäiset tapahtumat hiljentävät porilaiset niin sitten pitää keksiä asioita että kehtaatte kirjoittaa tänne. Esim Gelinas on läski ja 1967 perustettu muoviseura olisi "isoveli" 1936 perustetulle seuralle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy