Siitä on 46 vuotta aikaa.Tuosta kuvasta kun ei ihan saa selvää niin milloin viimeksi Ässät? Tämä ihan vilpitön laiskan googlettajan kysymys.
Olit vaeltamassa? Oliko hyvät huiput?Paluu kotiin Raumalle korpivaelluksen jälkeen.
Kuka on Hakulinen ja missä hän jatkaa?Jaahas, vaikka ei Repoa ens kaudella derbyissä nähdä niin jos huhu Hakulisen jatkosta pitää kutinsta ja Gellykin jatkaa niin totean nyt: Vittu teitä viedään ens kaudella(kin).
kuka on Joensuu ja mitä hän on saanut aikaan paitsi se Salmelan video pätkä?Kuka on Hakulinen ja missä hän jatkaa?
Kuka on Hakulinen ja missä hän jatkaa?
Varmaa Jussi ja laulujen säveltämistä.
Varmaa Jussi ja laulujen säveltämistä.
No Jussin aika on säveltämisen suhteen ohi, RIP.
Kova on Raumalaistenkin ihastus Joensuuhun kun tasaisesti nousee esille ketjussa. Harmi, että kilometrit tuli pelaajana täyteen. Selkeästi Satakuntalaisten yhteinen suosikki.
Ihan vaan funtsein kun Anrei Hakulinen jos tekee jatkosopimuksen tai 'jatkaa' jossain, niin DELiin viittaa.kuka on Joensuu ja mitä hän on saanut aikaan paitsi se Salmelan video pätkä?
Tää on kyllä jännä homma. Ihan normaaliahan se on, että tässä Lukko-Ässät-väännössä tehdään ns. tikusta asiaa, mutta tämän "Gelinas on läski" -läpän on kyllä oltava erikoisin haku ehkä koskaan.Rauman roskaruokaravintoloissa ollut tänään juhlan päivä, Tero Määtän kuntopiirin opeilla jatketaan ensi vuonnakin.
Tää on kyllä jännä homma. Ihan normaaliahan se on, että tässä Lukko-Ässät-väännössä tehdään ns. tikusta asiaa, mutta tämän "Gelinas on läski" -läpän on kyllä oltava erikoisin haku ehkä koskaan.
Oikeasti tämä on ihan korvattavissa vaikka väitteellä "Gelinas on kakkapylly", niin tarkoituksellisen heikko heitto se on. Mutta kun se Rapala tuntuu parissa osoitteessa uppoavan ihan kiduksiin saakka, niin hauskaahan se on sekin.Tää on kyllä jännä homma. Ihan normaaliahan se on, että tässä Lukko-Ässät-väännössä tehdään ns. tikusta asiaa, mutta tämän "Gelinas on läski" -läpän on kyllä oltava erikoisin haku ehkä koskaan.
koronamestaruuden 2021.
Korona ei tuonut yhtä mestaruutta, vaan se vei Lukolta yhden mestaruuden! True.Mä en laske koronamestaruutta oikeaksi mestaruudeksi, joten 62 vuotta Lukon oikeasta mestaruudesta. Se ei ole mikään kunnon saavutus mun silmissä, että käytännössä ainoa joukkue, jota korona ei tavoittanut (pl. päävalmentaja) voitti lopulta mestaruuden. Mitä jos HIFK olisi säilynyt yhtä hyvin terveenä? Pienen pitäjän etuja kait.
Nykyään ei tarvita kuntopiiriä. Sisäinen kasvu riittää.Samalla laskurilla tosin Miro Karjalainenkin on läski, mutta mitäs sillä väliä on.
Kuulopuheiden mukaan myös porilaislasten laskutaidot ovat heikentyneet viime aikoina. Ennen oli tapana harjoitusmielessä sormilla laskea Ässien edellisestä mestaruudesta kuluneita vuosia, mutta nykyään tässä havaittu ongelmiaTähän väliin voin kertoa, kun keskusteltiin meidän pojan kanssa silloin, kun Lukko voitti mestaruuden. Hän kysyi, onko Ässät joskus voittanut mestaruuden. Kerroin että viimeksi vuotta ennen kuin synnyit, johon vastaus: "Ai siitä on NIIN paljon aikaa."
Samaa mieltä. Vaarini oli painimiehiä ja lätkästä välittänyt, mutta sil oli korona ja tykästyin siihen kovasti.Korona on kyllä hieno peli, mutta mitä tekemistä sillä on tässä ketjussa?
Edit. Minäkin olin oman kyläkouluni (melkein) koronamestari joskus vuonna 1985.
Ei se erikoisin ole, esimerkiksi "Lukko on eurooppalainen suurseura" menee hölmöydessään niin pitkälle edelle että Raumalla tuota ei ole ymmärretty vieläkään.Tää on kyllä jännä homma. Ihan normaaliahan se on, että tässä Lukko-Ässät-väännössä tehdään ns. tikusta asiaa, mutta tämän "Gelinas on läski" -läpän on kyllä oltava erikoisin haku ehkä koskaan.
Samainen lehti.Lehdessä:
”Minä lupaan pelata kuin iso poika”, sanoo Ässien jättipakki – Näin monta ateriaa Miro syö nyt päivässä!
”JOS tavoitellaan suuria, joskus pitää tehdä tällaisia kovia liikkeitä”, Ässien urheilujohtaja Janne sanoi tammikuussa.
"Kyllä minä lupaan pelata niin kuin iso poika”, Miro sanoi .
:DDD
Pöriläisillä on läskifetissi?Rauman roskaruokaravintoloissa ollut tänään juhlan päivä, Tero Määtän kuntopiirin opeilla jatketaan ensi vuonnakin.
Mun mielestä pukee kyllä hyvinKova on Raumalaistenkin ihastus Joensuuhun kun tasaisesti nousee esille ketjussa. Harmi, että kilometrit tuli pelaajana täyteen. Selkeästi Satakuntalaisten yhteinen suosikki.
Kun kaukalon sisäiset tapahtumat hiljentävät porilaiset niin sitten pitää keksiä asioita että kehtaatte kirjoittaa tänne. Esim Gelinas on läski ja 1967 perustettu muoviseura olisi "isoveli" 1936 perustetulle seuralle.Ei se erikoisin ole, esimerkiksi "Lukko on eurooppalainen suurseura" menee hölmöydessään niin pitkälle edelle että Raumalla tuota ei ole ymmärretty vieläkään.