Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 710 356
  • 17 335

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Näköjään kun itse peli ei anna aihetta pään aukomiselle, niin pitää löytää se jostain muualta.
Minusta nimenomaan itse pelin osalta minkään liigajoukkueen kannattajilla ei ole mitään aihetta päänaukomiselle Lukon osalta. Siitä minä olen ylpeä.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meinaatteko mennä kattomaan play-off sarjaa jos Ässät ja Lukko on vastakkain? Vai boikotoitteko vetelät housuissa kuten boja viime kerralla?

Jos Lukko ja Ässät on vastakkain play-off sarjassa ni meinaatko sä mennä kattomaan vai häivytkö maisemista löysät housuissa kuin Atu Selin konsanaan?

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meinaatteko mennä kattomaan play-off sarjaa jos Ässät ja Lukko on vastakkain? Vai boikotoitteko vetelät housuissa kuten boja viime kerralla?
On niin typerä kysymys etten hetkeen ole kuullut. Oikeampi olisi, että mikä saisi minut olemaan pois hallilta silloin. En toivo mitään muuta sen enempää, sehän se unelmien täyttymys olisi pudottaa Ässät matkalla mestaruuteen.

Nyt se on suht lähellä, mutta valitettavasti en usko ässien selviävän niin pitkälle, että Lukko antaisi armonlaukauksen.

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
On niin typerä kysymys etten hetkeen ole kuullut. Oikeampi olisi, että mikä saisi minut olemaan pois hallilta silloin. En toivo mitään muuta sen enempää, sehän se unelmien täyttymys olisi pudottaa Ässät matkalla mestaruuteen.

Nyt se on suht lähellä, mutta valitettavasti en usko ässien selviävän niin pitkälle, että Lukko antaisi armonlaukauksen.
Ainahan sitä voi unelmoida.

En oo vielä yhtään Lukon voittamaa play-off peliä nähnyt kun Ässät on ollut vastassa. Itse asiassa en ole tainnut nähdä yhtään erävoittoakaan raumalaisilta. Yhden maalin ne vissiin jossain sarjassa sai?

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko

En oo vielä yhtään Lukon voittamaa play-off peliä nähnyt kun Ässät on ollut vastassa. Itse asiassa en ole tainnut nähdä yhtään erävoittoakaan raumalaisilta. Yhden maalin ne vissiin jossain sarjassa sai?
Rehellisesti sanottuna ei ole muuten aavistustakaan. En muista esimerkiksi päättyikö säälisarja 2-0 vai 2-1 Ässille. Sarjan viimeisessä maalissa taisi Atte Mäkinen olla jotenkin osallisena. Niin kovasti jäi se spektaakkeli kaivelemaan. Aivan eri asia olisi toki jos pelattaisiin ihan oikea playoffsarja vähintään puolivälierissä. Silloin ei ollut kertakaikkiaan minkäänlaisia odotuksia ja noutaja olisi tullut armotta puolivälierissä kuitenkin ja niin se taisi Ässillekin tulla.

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nimenomaan, kuten alkuperäinen väite oli, lähtökohtaisesti toinen taistelee mestaruudesta ja toinen playoff-paikasta. Vaikka kuinka oltaisiin tässä kohtaa tasapisteissä.

Lähtökohdat on aina lähtökohtia. Todellisuus sitten taas jotain muuta. Jokainen joukkue lähtee voittamaan aina jokaista peliä.

Ymmärrän varsin hyvin, että pikkukaupungin suurseuran kannattajien voi olla joskus vaikea pitää lenkkitossuja maanpinnalla.

Joka tapauksessa mielenkiintoinen kevätkausi tulossa, oli ne "lähtökohdat" sitten mitä tahansa. Antaa pelin näyttää.

Hyvää uuttavuotta!

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hankala sanoa, kun yhtään edes paras viidestä sarjaa ei ole taidettu pelata ikinä. Vai oliko playouteissa nehän on sama juttu? Silloin Ässät oli tolpan päässä ikuisesta kadotuksesta...

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ymmärrän varsin hyvin, että pikkukaupungin suurseuran kannattajien voi olla joskus vaikea pitää lenkkitossuja maanpinnalla.
Pätee varmaan molempiin leireihin sillä erotuksella, että toisella on katetta odotuksille.

Hyvää uutta vuotta kaikesta huolimatta myös patakaupunkiin! Sodan tullen me oltais veljiä kuitenkin ihan face to face, nyt ollaan muuten vaan.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hankala sanoa, kun yhtään edes paras viidestä sarjaa ei ole taidettu pelata ikinä. Vai oliko playouteissa nehän on sama juttu? Silloin Ässät oli tolpan päässä ikuisesta kadotuksesta...
Playout oli paras viidestä. Oltiin molemmat tuossa paskassa playout-systeemissä vähän sijaiskärsijöinä kuin liigan todellinen jumbo sai keskittyä jo ajoissa näihin, kun muut yrittivät loppuun asti vielä rämpiä pudotuspeleihin.

Tolpan päässä-juttu on tällä palstallakin taidettu joskus osoittaa urbaanilegendaksi.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lukko-perhe suostui ojentamaan auttavan kätensä aikoinaan ostamalla Aarre-Markun ja pelasti näin porilaisen liigakiekon.

Kuten meidän UJ sanoisi "pirun" vähän on tullut kiitosta siitä täälläkin.

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa, joten kuka rohkenee?

Hyvää uutta vuotta.

Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oikein hyvää Uutta vuotta 2025 kaikille. Niin se aika rientää sano.

Torstaina pitäis mennä töihin joululoman jälkeen. Onneksi on pari hyvin lyhyttä viikkoa niin että kai ne sentään ilman sairaslomaa jaksetaan.

Oho ei tää mikään Facebook ollukkan.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lukko-perhe suostui ojentamaan auttavan kätensä aikoinaan ostamalla Aarre-Markun ja pelasti näin porilaisen liigakiekon.

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa, joten kuka aloittaa?

Hyvää uutta vuotta.
Mää kiitän sit ainaki Raannan Antista ja Elon Eerosta.

Hyvää uutta vuotta kaikille. Erityisesti tietysti vanhojen muistelijoille ja maakunnan änkiotoille. Hienoa, että elämä ei täällä käy liian tylsäksi

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa, joten kuka rohkenee?

Hyvää uutta vuotta.

Minä kiitän, tosin oli hyvin lähellä ettei Tähtinen olisi lähtenyt Ruotsiin. Silloin Tähtisen lähipiiri sai vetoamuksia Ässien suunnalta ja Markku uhrasi itsensä seuran eteen.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Minä kiitän, tosin oli hyvin lähellä ettei Tähtinen olisi lähtenyt Ruotsiin. Silloin Tähtisen lähipiiri sai vetoamuksia Ässien suunnalta ja Markku uhrasi itsensä seuran eteen.

Kiitos.

Otamme ne vastaan.

Nuoremmille opiksi kun seuraavaksi näet RTK:n logon, ainakin mielentasolla voi yhden isä meidän - lasketella hiljakseen.

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings

Se että et ole nähnyt yhtään Lukon Ässiä vastaan voittamaa play-off sarjaa johtuu suuremmassa määrin siitä että molempien pitäisi päästä sinne play-off peleihin jotta olisi mahdollisuuksia pelata toisiaan vastaan. Jos kerran (?) kymmenessä vuodessa ollaan vastakkain jossain playouteissa ei kyllä anna aihetta hirmu tuuletteluun. Paitsi tietty Porissa kun ei juuri muuta tuuleteltavaa ole kymmeneen kauteen ollut…

Suosikkijoukkue
21.12.2024 kivakiva puspus valmennuksen jatkokausi
Parempaa tulevaa Vuotta Kaikille!

Nyt kun on selvää että Ässien talous kaipaa tukeaa niin, olen miettinyt miten pikkuveljeä voisi tukea. Fani tuotteissa ei sellaista ole enkä suorastaan rahaa halua antaa.

Yksi tuote mikä voisi olla hyvä olisi laudeliina. Sellaista ei näy olevan kaupassa.
Sponsorina voisi olla plug-it, mutta Pata-logon pitäisi olla ehdottomasti painettu, ei missään nimessä kohokuvioitu. Olisko tässä ideaa pikkuveljen fani-kauppaan?

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Parempaa tulevaa Vuotta Kaikille!

Nyt kun on selvää että Ässien talous kaipaa tukeaa niin, olen miettinyt miten pikkuveljeä voisi tukea. Fani tuotteissa ei sellaista ole enkä suorastaan rahaa halua antaa.

Yksi tuote mikä voisi olla hyvä olisi laudeliina. Sellaista ei näy olevan kaupassa.
Sponsorina voisi olla plug-it, mutta Pata-logon pitäisi olla ehdottomasti painettu, ei missään nimessä kohokuvioitu. Olisko tässä ideaa pikkuveljen fani-kauppaan?
Hyvänen aika, älä vaan sano, että unelmoit Ässistä saunassakin.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs Ässät
  • 1.69
  • 4.55
  • 4.15
JYP vs TPS
  • 2.82
  • 4.05
  • 2.22
Lukko vs K-Espoo
  • 1.57
  • 4.95
  • 4.70
Pelicans vs HIFK
  • 1.87
  • 4.25
  • 3.50
SaiPa vs KooKoo
  • 1.84
  • 4.45
  • 3.55
KalPa vs Tappara
  • 2.40
  • 4.15
  • 2.78
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy