vissypullo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
:D Tervetuloa lätkäjorganin pariin. Jännä kun ei vielä maininnut että odottaa tapaavansa äänekkään kotiyleisön.Ai että mikä suolaus Ässiä kohtaan :D
:D Tervetuloa lätkäjorganin pariin. Jännä kun ei vielä maininnut että odottaa tapaavansa äänekkään kotiyleisön.Ai että mikä suolaus Ässiä kohtaan :D
Ei se mikään suolaus ollut. Jatko Ässissä vuodenvaihteen jälkeen ei ollut mikään vaihtoehto edes Rubinin paluun jälkeen.Ai että mikä suolaus Ässiä kohtaan :D
Älä nyt annetaan heidän nauttia tuosta köyhän miehen ”karvaturrista” @Jukan takahiuksetEi se mikään suolaus ollut. Jatko Ässissä vuodenvaihteen jälkeen ei ollut mikään vaihtoehto edes Rubinin paluun jälkeen.
Ortio vahvistaa toki Lukon maalivahtiosastoa, mutta parempi maalivahti on edelleen Ässillä.
Olisiko ollut Jyri Marttinen 2018-19 vaikka pelasikin Raumalla vain neljä otteluaMilloin viimeinen vastaava siirto ollut? Eli puhtaasti Porista Raumalle tai päinvastoin ja kesken kauden. Itse mietin varovasti jotain Markku Tähtistä...
”– Isoin asia mikä minua tässä projektissa viehättää on nimenomaan se, että on mahdollisuus voittaa jotain.”
- Joni Ortio
Milloin viimeinen vastaava siirto ollut? Eli puhtaasti Porista Raumalle tai päinvastoin ja kesken kauden. Itse mietin varovasti jotain Markku Tähtistä...
Taisi lopulta kuitenkin tajuta, että menestyminen on todella paljon todennäköisempää Raumalla kuin Porissa.."Se on mulle aina ollut tärkeintä, pelasin sitten missä vain, että on mahdollisuus voittaa. Ja sen eteen olen aina tehnyt töitä ja antanut kaikkeni, maailmaa nähnyt maalivahti jatkaa."
- Joni Ortio
Pelasi alkukauden Ässissä, eli uskoo siis voittamisen olevan mahdollista myös Porissa.
Onhan tämä melko erikoinen
Taisi lopulta kuitenkin tajuta, että menestyminen on todella paljon todennäköisempää Raumalla kuin Porissa..
”– Isoin asia mikä minua tässä projektissa viehättää on nimenomaan se, että on mahdollisuus voittaa jotain.”
- Joni Ortio
Kallen mukaan taloudellisestikin tuo on marginaalinen ero, jos nyt saadaan Lebe muualle. Hyvä siirto!
Kallen mukaan ei ole iso JOS.Jos saadaan Lebedeff kaupattua muualle. Siinä on iso JOS noin pienillä pelimäärillä, että joku innostuu.
Kootaan Hc Satakunta ylijäämistä, niin jää kaikki mitallit Satakuntaan ensi keväänä.Lukko ja Ässät ovat peräkkäinen sarjataulukossa. Molemmilla on ylimääräinen veskari (Lebedeff/Kaarlehto) myynnissä.