Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 811 792
  • 18 794

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ai että mikä suolaus Ässiä kohtaan :D
Ei se mikään suolaus ollut. Jatko Ässissä vuodenvaihteen jälkeen ei ollut mikään vaihtoehto edes Rubinin paluun jälkeen.

Ortio vahvistaa toki Lukon maalivahtiosastoa, mutta parempi maalivahti on edelleen Ässillä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei se mikään suolaus ollut. Jatko Ässissä vuodenvaihteen jälkeen ei ollut mikään vaihtoehto edes Rubinin paluun jälkeen.

Ortio vahvistaa toki Lukon maalivahtiosastoa, mutta parempi maalivahti on edelleen Ässillä.
Älä nyt annetaan heidän nauttia tuosta köyhän miehen ”karvaturrista” @Jukan takahiukset

Ainakin joka toisessa pelissä Joni onnistuu. No ei vaan, ihan hyvä poika, mutta aina yhtä hauskaa miten lelu on aina kivempi, kun sen saa naapurin hiekkalaatikon kautta.

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Milloin viimeinen vastaava siirto ollut? Eli puhtaasti Porista Raumalle tai päinvastoin ja kesken kauden. Itse mietin varovasti jotain Markku Tähtistä...

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Milloin viimeinen vastaava siirto ollut? Eli puhtaasti Porista Raumalle tai päinvastoin ja kesken kauden. Itse mietin varovasti jotain Markku Tähtistä...
Olisiko ollut Jyri Marttinen 2018-19 vaikka pelasikin Raumalla vain neljä ottelua

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
”– Isoin asia mikä minua tässä projektissa viehättää on nimenomaan se, että on mahdollisuus voittaa jotain.”

- Joni Ortio

"Se on mulle aina ollut tärkeintä, pelasin sitten missä vain, että on mahdollisuus voittaa. Ja sen eteen olen aina tehnyt töitä ja antanut kaikkeni, maailmaa nähnyt maalivahti jatkaa."

- Joni Ortio

Pelasi alkukauden Ässissä, eli uskoo siis voittamisen olevan mahdollista myös Porissa.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Eero Elo tuli kesken kauden Lukosta Ässiin

Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Onhan tämä melko erikoinen
"Se on mulle aina ollut tärkeintä, pelasin sitten missä vain, että on mahdollisuus voittaa. Ja sen eteen olen aina tehnyt töitä ja antanut kaikkeni, maailmaa nähnyt maalivahti jatkaa."

- Joni Ortio

Pelasi alkukauden Ässissä, eli uskoo siis voittamisen olevan mahdollista myös Porissa.
Taisi lopulta kuitenkin tajuta, että menestyminen on todella paljon todennäköisempää Raumalla kuin Porissa..

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Lukko koittaa all in, että voidaan jotenkin pestä kasvoja Tomppa "poika" Lämsä touhusta. Hänellä on myös toki kokemusta miten helvetin kalliin rosterin ja ex-Ässävahdin kanssa osataan sählätä keväällä.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukkohan ei kaapannut Ässistä mitään. Ortion soppari loppui virallisesti 31.12. ja oli sen jälkeen vapaa siirtymään minne halusi. Yhteisymmärryksessä asiaa nopeutettiin vuorokaudella. Eri asia jos Kalle olisi tullut ja ostanut Ortion sopimuksen irti Ässistä, sitten olisi kunnon mediamylly käynnissä

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
Ortio on edelleen sympaattisen oloinen kaveri, ja toivotaan että onnistuu Raumalla yhtä hyvin kuin edellinen Lukon maalivahtihankinta Porista, Scott Langkow.

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Laitetaan nyt tänne, mitä Ortio sanoo Mäkeläisen tekemässä jutussa.

Ortio harjoitteli vielä tänään Ässien kanssa ja hyvästeli joukkuekaverinsa. Sen jälkeen hän oli Lukon pelaaja.

Ortio viihtyi hyvin Porissa, joka oli muutenkin positiivinen yllätys. Ortion mukaan oli alusta lähtien selvää, että hän ei pelaa kautta loppuun Ässissä, vaan hän on stunttaamassa Rubinia. Uusi pelipaikka löytyi onneksi läheltä ja Rauma on myös lähellä Ortion tukikohtaa eli Turkua.

Sahlstedt toteaa, että keskusteli hallituksen kanssa pelaajabudjetin ylityksestä ennen Ortion hankinnan sinetöimistä.

Nigi

Jäsen
Kivaa lisäbuustia tuo tämä siirto Ässien ja Lukon välisiin matseihin. Ja eihän tuo Ortion kommentti mikään piikki Ässille ollut.

Selvää oli, että matka jatkuu Rubinin palattua peleille. Lukolle tämä oli hyvä siirto, Lethemon ei kummoinen kassari tähän sarjaan ole.

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko
Hyvä hakuhan tuo on. Heivataan sysipaska Lebedeff toiseen seuraan ja palkanmaksuvelvollisuus loppuu = korvataan kokeneella ja pätevällä Ortiolla.

Kallen mukaan taloudellisestikin tuo on marginaalinen ero, jos nyt saadaan Lebe muualle. Hyvä siirto!

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kallen mukaan taloudellisestikin tuo on marginaalinen ero, jos nyt saadaan Lebe muualle. Hyvä siirto!

Jos saadaan Lebedeff kaupattua muualle. Siinä on iso JOS noin pienillä pelimäärillä, että joku innostuu.

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko
Jos saadaan Lebedeff kaupattua muualle. Siinä on iso JOS noin pienillä pelimäärillä, että joku innostuu.
Kallen mukaan ei ole iso JOS.

Lebedeffillä on kuitenkin taustalla ne pari loistavaa kautta Kerhossa, joten uskoisin että monella joukkueella olisi kiinnostusta.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Ässät ovat peräkkäinen sarjataulukossa. Molemmilla on ylimääräinen veskari (Lebedeff/Kaarlehto) myynnissä. Yhtäläisyyksiä tälle kaudelle löytyy ja yksi lisää on se, että Ortio pelasi kaudella 2024-25 molemmissa Satakunnan jengeissä!

Sori @Pratu oli pakko vielä nostaa Kaarlehto mukaan tähänkin!

Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Hirveä meteli saatu aikaan kun 3 kuukautta Porissa ja sen jälkeen toisen 3 kuukautta Raumalla kärvistelevä turkulainen haluaa koettelemuksesta palkinnoksi edes mestaruuden. Ortiokin tietää että ei montaa pelivuotta jäljellä ole niin on valmis tällaisiin kompromisseihin. Onhan jätkä aiemmin toki Kazakstanissakin asunut

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy