Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 467 759
  • 15 388

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Tuanoi onk poris tapan et vanhoil ja väsyneil on hiuka lyhyempi kausi ku Jesse ei pelaa?
Jessestä taitaa olla loukkaantuneenakin enemmän hyötyä johtamisessa kuin Lugon kapteenista tällä hetkellä. Mattila on kuin varjo itsestään kun lyötiin C rintaan, kertoo kaiketi myös noi sulamiset johtajuus vajeesta jo jottain?
 

Patamaja97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitäs se tarmo ny teki häh? Mies lensi ulos ku leppäkeihäs.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ainahan se on hienoa että lugumies lentää suihkuun mutta että tämä rasistista? Toivottavasti tuosta nyt ei pelikieltoa ainakaan tule :D

Ei ole kenelläkään mitään faktaa mitä siellä on huudeltu ja lainaamasi viesti oli ihan täyttä arvailua.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Lentänyt ulos rasistisesta käytöksestä selostajan mukaan.

Aijai, tälläisestä käytöksestä saattaa tulla jatkotoimenpiteitä ja lisäsanktioita.

"Rauman Lukko ei hyväksy rasismia missään muodossa.

On koko Liiga-yhteisön intressi, että kaukalosta pysyy asiaton käytös poissa – siksi ulosajo oli täysin oikeutettu. Luotamme ja odotamme, että Liigan kurinpitodelegaatio käsittelee tapauksen perinpohjaisesti."
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kohta voisi laittaa vedot pystyyn kuka saa ensin lähdöt Lukosta:

Lämsä
Stenkku
Reunanen
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Olin näkevinäni pienen hymyntapaisen Sebastianin suupielessä, ennakoiko huimaa kiriä lukolta?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kohta voisi laittaa vedot pystyyn kuka saa ensin lähdöt Lukosta:

Lämsä
Stenkku
Reunanen
Niin, ja ennen kaikkea, ketä näistä lentää pihalle seuraavassa paikallisessa? Vai lähteekö Tare takaisin Pohjois-Amerikkaan?
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Oon seurannut. Kohta hymyillään.
Hyvä että jumbona löytyy jotain aihetta hymyyn, itse olisin aika vakavana mutta tapansa kullakin lievittää tuskaa.

Raumalla kunnon roskistulipalo kun omat some äijät heittää Tarmoa bussin alle ja peli ei vaan kulje.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Hyvä että jumbona löytyy jotain aihetta hymyyn, itse olisin aika vakavana mutta tapansa kullakin lievittää tuskaa.

Raumalla kunnon roskistulipalo kun omat some äijät heittää Tarmoa bussin alle ja peli ei vaan kulje.
Whatever. Kohta Sebu hymyilee ja me kaikki tiedämme missä se sattuu eniten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös