Melkone tohtori sääki olet, vai eikö jääkiekossa enää pelaajat loukkaannu?Tuanoi onk poris tapan et vanhoil ja väsyneil on hiuka lyhyempi kausi ku Jesse ei pelaa?
Melkone tohtori sääki olet, vai eikö jääkiekossa enää pelaajat loukkaannu?Tuanoi onk poris tapan et vanhoil ja väsyneil on hiuka lyhyempi kausi ku Jesse ei pelaa?
Vartoos vähän. Voit kysyä Maltti-mäyrältä, että olisiko maltti valttia näissäkin asioissa.Tuanoi onk poris tapan et vanhoil ja väsyneil on hiuka lyhyempi kausi ku Jesse ei pelaa?
Jessestä taitaa olla loukkaantuneenakin enemmän hyötyä johtamisessa kuin Lugon kapteenista tällä hetkellä. Mattila on kuin varjo itsestään kun lyötiin C rintaan, kertoo kaiketi myös noi sulamiset johtajuus vajeesta jo jottain?Tuanoi onk poris tapan et vanhoil ja väsyneil on hiuka lyhyempi kausi ku Jesse ei pelaa?
Lentänyt ulos rasistisesta käytöksestä selostajan mukaan.Mitäs se tarmo ny teki häh? Mies lensi ulos ku leppäkeihäs.
Ainahan se on hienoa että lugumies lentää suihkuun mutta että tämä rasistista? Toivottavasti tuosta nyt ei pelikieltoa ainakaan tule :DTarmo kävi haukkumassa 169cm pelaajaa kääpiöksi
Ainahan se on hienoa että lugumies lentää suihkuun mutta että tämä rasistista? Toivottavasti tuosta nyt ei pelikieltoa ainakaan tule :D
Lentänyt ulos rasistisesta käytöksestä selostajan mukaan.
Ei vielä. Säästänee hymyään siihen kun piestään Ässät. As usual.Ei hymyillyt Sebastian pelin jälkee.
Niin, ja ennen kaikkea, ketä näistä lentää pihalle seuraavassa paikallisessa? Vai lähteekö Tare takaisin Pohjois-Amerikkaan?Kohta voisi laittaa vedot pystyyn kuka saa ensin lähdöt Lukosta:
Lämsä
Stenkku
Reunanen
Pohjois-Amerikan tarunhohtoinen kolmikirjaiminen odottaa Äänekosken suurta poikaa.Vai lähteekö Tare takaisin Pohjois-Amerikkaan?
En tiiä ootko seurannut Lukon pelejä mut ette tolla pelillä vie sekunttiakaan, paljon pitää parantaa Lukon että tulee tasaväkistä.Ei vielä. Säästänee hymyään siihen kun piestään Ässät. As usual.
Oon seurannut. Kohta hymyillään.En tiiä ootko seurannut Lukon pelejä mut ette tolla pelillä vie sekunttiakaan, paljon pitää parantaa Lukon että tulee tasaväkistä.
Hyvä että jumbona löytyy jotain aihetta hymyyn, itse olisin aika vakavana mutta tapansa kullakin lievittää tuskaa.Oon seurannut. Kohta hymyillään.
Whatever. Kohta Sebu hymyilee ja me kaikki tiedämme missä se sattuu eniten.Hyvä että jumbona löytyy jotain aihetta hymyyn, itse olisin aika vakavana mutta tapansa kullakin lievittää tuskaa.
Raumalla kunnon roskistulipalo kun omat some äijät heittää Tarmoa bussin alle ja peli ei vaan kulje.
Viimeks taisi hymyillä kun Tare lensi ulos, missä se teki nyt kipeää siis? Oliko sekin ihan ”whatevöö”?Whatever. Kohta Sebu hymyilee ja me kaikki tiedämme missä se sattuu eniten.
?????? Miten Sebun dominanssi liittyy Taren ulosajoon? Ihan sama. Hymyillään kun tavataan!Viimeks taisi hymyillä kun Tare lensi ulos, missä se teki nyt kipeää siis? Oliko sekin ihan ”whatevöö”?
Eipä siellä kentällä nykyään varmaan saisi sanoa kuin "senkin tyhmeliini", muuten lentää pihalle.
-Fucking chicken-
T: Tikkasen Esa