Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 811 792
  • 18 794

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Naurettavan kova pelaaja. Näistä persaukiset voi vain haaveilla, tai tarkemmin ottaen eivät varmaan osaa edes haaveilla ja hyvä niin.

Hyvin mahdollista. Tuttu tunne tuo kun joukkueessa on sen tason ukkoa, että monet muut voi vain haaveilla.

Ässillä tällä kaudella kaksinkertaisesti jopa. Professori Järvinen ja Kung Rubin.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
36 peliä pelattuna

4. Lukko 62p
5. Ässät 62p

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
36 peliä pelattuna

4. Lukko 62p
5. Ässät 62p
Noin kuukausi Talviklassikkoon. Hyvältä näyttää puolin ja toisin.

Tämän hetken maalisuhde on myös varsin mielenkiintoinen. Molemmilla päästettyjä sama määrä, eli 92. Lukolla kuitenkin eniten tehtyjä koko sarjassa, kakkiaan 121. Ässillä 98, mikä on vähiten TOP-12 joukkueista.

Thusberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Sisu Team, KalPa ja Jokipojat
Noin kuukausi Talviklassikkoon. Hyvältä näyttää puolin ja toisin.

Tämän hetken maalisuhde on myös varsin mielenkiintoinen. Molemmilla päästettyjä sama määrä, eli 92. Lukolla kuitenkin eniten tehtyjä koko sarjassa, kakkiaan 121. Ässillä 98, mikä on vähiten TOP-12 joukkueista.

Voihan tuo vielä tuosta kehittyä. Tuo tehtyjen maalien määrä siis Ässille.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Raumlain mies kyllästyi kiireiseen työhönsä ja muutti Lappiin asumaan yksin. Hän nautiskeli aikansa yksinäisyydestä ja hiljaisuudesta. Muutaman viikon jälkeen yksinäisyys alkoi kuitenkin pikkaisen ahdistaa ja hän kaipasi muuta seuraa. Kuin tilauksesta tuli paikalle Lapin mies.
-Terve mie oon siun naapuri. Esitteli mies itsensä.
Näin varmaan olin, vaikka lähimpään naapuriin oli useamman kilometrin matka. Lapin mies jatkoi vielä puhettaan.
-Mulla on illalla juhlat. Tulethko mukkhaan?
Raumlain mies ilahtui kovasti ja kutsusta ja vastasi
-Gyl maar. Oommnää täs seuraa kaivannug.
-Tervetulhoo kello 18 illalla, sanoi Lapin mies ja huikkasi vielä lähteissään:
-Muista sitten että siellä jhuuaan. Siellä jhuuaan niin, että kaikki on ihan hirveessä humalahssa.
-Ei mittä, täsäpe o oltu selvinpäi siit ast ko muuti tän. Voit ol varm, et tuun paigal.

Vielä ovella Lapin mies muisti yhden asian.
-Ai niin sitten siellä myös taphellaan, taphellaan niin, että läski tummuu.

Tämä jo vähän arvelutti raumlain miestä, mutta hän ajatteli, että pienen tappelun varmaan kestää kun kerta pääsee juhlimaan.
-Ei mittä, hän vakuutteli Lapin miehelle. Vielä ennen lähtöä pohjoisen mies huikkasi ovelta.
-Haittaako muuten, että siellä sitten naijjaan, naijjaan niin, että tyrät rythkyy.

Tästähän raumlain mies vain innostui.
-Iha varm, et mnää oo paigal. Mut ketäs sinnep on kutsut?
-Ei sinne tule muita kuin sie ja mie.

Suosikkijoukkue
Ässät ja Fc Barcelona. Sympatiat: SaiPa
Raumlain mies kyllästyi kiireiseen työhönsä ja muutti Lappiin asumaan yksin. Hän nautiskeli aikansa yksinäisyydestä ja hiljaisuudesta. Muutaman viikon jälkeen yksinäisyys alkoi kuitenkin pikkaisen ahdistaa ja hän kaipasi muuta seuraa. Kuin tilauksesta tuli paikalle Lapin mies.
-Terve mie oon siun naapuri. Esitteli mies itsensä.
Näin varmaan olin, vaikka lähimpään naapuriin oli useamman kilometrin matka. Lapin mies jatkoi vielä puhettaan.
-Mulla on illalla juhlat. Tulethko mukkhaan?
Raumlain mies ilahtui kovasti ja kutsusta ja vastasi
-Gyl maar. Oommnää täs seuraa kaivannug.
-Tervetulhoo kello 18 illalla, sanoi Lapin mies ja huikkasi vielä lähteissään:
-Muista sitten että siellä jhuuaan. Siellä jhuuaan niin, että kaikki on ihan hirveessä humalahssa.
-Ei mittä, täsäpe o oltu selvinpäi siit ast ko muuti tän. Voit ol varm, et tuun paigal.

Vielä ovella Lapin mies muisti yhden asian.
-Ai niin sitten siellä myös taphellaan, taphellaan niin, että läski tummuu.

Tämä jo vähän arvelutti raumlain miestä, mutta hän ajatteli, että pienen tappelun varmaan kestää kun kerta pääsee juhlimaan.
-Ei mittä, hän vakuutteli Lapin miehelle. Vielä ennen lähtöä pohjoisen mies huikkasi ovelta.
-Haittaako muuten, että siellä sitten naijjaan, naijjaan niin, että tyrät rythkyy.

Tästähän raumlain mies vain innostui.
-Iha varm, et mnää oo paigal. Mut ketäs sinnep on kutsut?
-Ei sinne tule muita kuin sie ja mie.
Väsymys katosi kun oli niin hyvä. Tai siis niin huono että oli hyvä!

Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Raumalainen, luvialainen ja porilainen keskustelivat mikä on paras seksiasento.

Raumalainen:
"Sillai niinko päält päi, kosk siin pysty näkemä mun muijan kaunist naama ja tulkittema mitä se seoraavaks haluaa."

Luvialainen:
"Siin ko se ratsasta mun pääl, niin voi katto ko tissi hölskyvä."

Porilainen:
"Takkapäi tuanoi, koska siin näke hyvi Ässien peli tiäksää."

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Raumalainen:
"Sillai niinko päält päi, kosk siin pysty näkemä mun muijan kaunist naama ja tulkittema mitä se seoraavaks haluaa."

Luvialainen:

Porilainen:

No nyt oli erittäin hyvä. Tämä viesti oli täynnä sitä Ässien mainostamaa sisäistä.. eiku ulkoista kasvua.

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porilainen, Luvialainen ja Raumalainen olivat kävelyllä ja herrojen eteen ilmestyi hyvä haltija, joka lupasi jokaiselle kolme toivetta, jotka oli valmis täyttämään.

Porilainen sai toivoa ensin: Haluan 1,8 miljardia rahaa, kauniin vaimon ja terveen elämän.

Luvialainen tuli seuraavana vuoroon: Haluan 2,5 miljardia rahaa, mahtavat sänkytaidot ja ikuisen elämän.

Raumalaisen vuoro oli viimeisenä ja hän esittikin toiveensa intoa uhkuen: Haluan että vasen käteni pyörii ympyrää kuin helikopterissa konsanaan, oikea käteni saisi pyöriä samoin, mutta toiseen suuntaan ja pääni voisi nyökkäillä edestakaisin kiivaalla tahdilla.

Haltija lausui taikasanat ja herrojen kaikki toiveet toteutuivat.

Kului pari vuotta aikaa ja miehet päättivät pitää pienen gettogetherin, että miten kaikilla menee.

Porilainen oli onnensa kukkuloilla. Oli jopa laittanut rahojaan poikimaan ja saavuttanut vielä suuremman omaisuuden. Vaimo säihkyi miehen vierellä ja päivääkään ei ole tarvinnut olla sairaana.

Luvialainen oli viettänyt leppoisaa elämää, nauttien mittavasta omaisuudestaan ja uskomattomista seksitaidoistaan. Päivääkään ei hän ollut ikääntynyt.

Raumalainen saapui hieman myöhässä paikalle kädet pyörien ja pää nyökytellen. "Jätkät, mää luule et mää mogasi tämä homma"

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Raumalainen:

Luvialainen:

Porilainen:
Porilainen ymmärtää, mitä muija haluaa. Se haluaa katsoa siinä samalla yhdessä hänen kanssaan Ässien peliä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy