Edelleen, tiedän sen ja olen sen jo tuominnutkin. Sen käyttäminen keppihevosena on kuitenkin sinulta kohtalaisen erikoista (joskaan ei yllättävää) kun ei niitä penkkejä ennen tällaista päätöstä siirtää vieraskannattajat tuonne, oltu rikottu. Toisin sanoen - ei nuo rikotut penkit vaikuttaneet millään tavalla siihen, mille paikoille vieraskannattajat alunperin laitettiin.Edelleen, eilen vierasfanit rikkoivat paikkoja.
Kokonaan toinen juttu on sitten se, että jos Ässien toimistolla on pelko penkkien rikkoutumisesta, niin seisomakatsomo olisi silloin aika looginen paikka sijoittaa vieraskannattajat. Mutta varmaan siihen on sitten hyviä syitä, miksi vieraat eivät enää siinä seisomakatsomon reunassa seisoskele. Joku saa palkkaa näiden asioiden pohtimisesta, minä en.
Vastataanpa vielä tähän aikaisempaan viestiisi, nyt kun tuli mieleen. Miksi ihmeessä laittaisin Lukon toimistolle palautetta huonoista vieraspaikoista Porissa? Vai tarkoitatko, että ehdottaisin Lukon toimistolle porilaisten paikkojen huonontamista? Vaikka sinä olisitkin valmis maksamaan satasen siitä ettei naapuri saa viittäkymppiä, niin esim. itse en ajattele noin. Olen iloinen siitä, että porilaiset ovat Äijänsuolla hyvillä paikoilla luomassa tunnelmaa halliin.Kannattaa antaa palautetta Lukon toimistolle, Ässien pitää ajatella omaa taloutta, ei vierasfanien viihtyvyyttä.