Eilisen pelin paskin hahmo taisi olla Jarno Heikkinen. Selasin äsken kaikki jäähyt fanseatilta ja olen nyt vielä vahvemmin sitä mieltä kuin eilen. Harmi, että Elon ison jäähyn arvoisesta taklauksesta ei oltu saatu hidastusta. Tuosta videolta katsottuna olen sitä mieltä, että vauhti ei ole kova, kädet ei ole ylhäällä, jalat ei nouse, osuma on olkapäähän ja Heiskanen oli kiekollinen pelaaja.
Meinasin kaivaa muutaman clipin, mutta enpä jaksakaan. Jake McCabe esitti varmaan ihan jokaiselle tutun taklauksen tovi sitten jossa Itse loukkasi kasvonsa ja taklattu pelaaja loukkaantui. Silti molemmat valmentajat, taklattu ja taklaaja totesivat sen olleen puhdas taklaus. Se siitä..en jatka tätä keskustelua enempää sillä oma näkemykseni on jo julkaistu eikä se muutu.
Muuten Elolle aika karu peli -2 ja 2min sekä 5+20min eli ei ehkä ihan ykköstä. Molemmat takaiskumaalien tilastot oli oikeutettuja, mutta molemmat jäähyt paskoja vihellyksiä. Se siitäkin..
SaPKohan aloitti eilisen pelin hyvin, mutta ei saanut kiekkoa hyvin torjuneen Tolosen taakse. Sitten tunaroitiin IPK:lle kaksi maalia joista etenkin ensimmäinen oli ihan lahja kaikenlaatuisen koheltamisen päätteeksi.
Silti vielä 0-2 asemassa sanoin kaverille, että paljon vähemmän jännittää kuin joskus on jännittänyt SaPKon 2-0 johto. Pelistä näkyi alusta loppuun että IPK ei voita. Tämänkin väittämän sanoin ääneen vielä 0-2 tilanteessa ja olin täysin vakuuttunut, että SaPKo voittaa. Se peli vaan näytti siltä ja ajoittain kotijoukkue pelasi alivoimalla lähes hurmiossa.
Hyvä tulos ja joukkue on edelleen runkosarjan voitossa kiinni.
Mielenkiintoista nähdä kuka on SaPKon maalilla keskiviikkona, Yrjölä se ei ole, eikä se ehkä Ahokaan ole. Toivonen ei varmasti ole koska on kuulema kauden pelit pelannut.