Linnankundi
Jäsen
Minulla meni vielä paljon ohi näiden uusien pelaajien seuraamisessa, mutta yleensä puolustajien töppäilyt huomaa. Kupiainen pelasi melko virheettömästi, kun ei jäänyt muistijälkiä hänestä.
Kyllä oli hieno suoritus nuorelta jannulta iskeä 4 rysää Peliittaverkkoon. Muistatkos sellasen kaverin ku Kalle Konsti? Värkkäsi muutaman maalin Jukureita vastaan eräänä iltana Talvisalossa :)Miiro Linjala oli aika liekeissä tänään. Harvemmin sitä neljää maalia peliin tehdään.
Tuolla suorituksella saa varmasti nimen huomiseen Itukkaan.
Yritän unohtaa :)Kyllä oli hieno suoritus nuorelta jannulta iskeä 4 rysää Peliittaverkkoon. Muistatkos sellasen kaverin ku Kalle Konsti? Värkkäsi muutaman maalin Jukureita vastaan eräänä iltana Talvisalossa :)
Mitenkäs muuten Jokipoikien kasvatti Kupiainen esiintyi pelissä?
Kyllä oli hieno suoritus nuorelta jannulta iskeä 4 rysää Peliittaverkkoon. Muistatkos sellasen kaverin ku Kalle Konsti? Värkkäsi muutaman maalin Jukureita vastaan eräänä iltana Talvisalossa :)
Selvyyden vuoksi tarkennetaan Kupiaisen olleen numero 9. Ainakin hallissa jaetun pelaajaluettelon mukaan.
Heh, mikäs siinä. Mutta pitää aina välillä muistuttaa ettei pääse vihulaisilta unohtumaan. Tosin tuskin unohtuu vaikken ihan heti muistuttaisi tai ainakin epäilen niin. Se rannelaukaus, huh....Voitaisiinko sopia, ettei K. Konstista puhuttaisi enää tai ainakaan kymmeneen seuraavaan kauteen. Vanha HeKin tappaja ehti uransa aikana aiheuttaa syviä traumoja koko Heinolalle.
Pitkästä aikaa hallilla, tarjoilut pettivät ja oluttakaan ei saanut.
Laiskuutta, laiskuutta. Luulisi rahan kelpaavan.Eihän pässipubi ole ollut miesmuistiin auki harkkapeöeissä. Ei edes silloin n kymmenen vuotta sitten, kun vielä Savonlinnassa asuin. En tiedä onko tässä välissä, kun harjoituspelejä en ole ollut näkemässä, saanut kaljaa tai Suomen Cupin peleissä.
Laiskuutta, laiskuutta. Luulisi rahan kelpaavan.
Ei varmaan kannata viisastella, jos ei ymmärrä asiasta mitään. Pelisilmä puutetta.Näissä aina pitää miettiä sitä menopuolta. Arkipeli niin ei kovin montaa kaljan kittaajaa ole odotettavissa ja kattaako ne muutaman tuopin tyhjentäjät kaikki menot. Jos en väärin muista niin SaPKo ei edes montaa harkkapeliä viime vuosina Talvisalossa pelannut vaan ympäryskunnissa.
Ei varmaan kannata viisastella, jos ei ymmärrä asiasta mitään. Pelisilmä puutetta.
Kyllä jotain on pielessä, jos ei tuolla järjestyksenvalvonnalla saa kuoletusta tehtyä.En minä mitään viisastele vaan yritän hieman valottaa miksi ei kaljaa mahdollisesti saa. Voi myös katsomoon tarvita enemmän järjestyksenvalvontaa, jos alkoholia on myynnissä..
Olen itse kironnut sitä ettei Savonlinnassa aikanaan asuessani shortsikelissä pubi ollut auki eikä pussikaljaa katsomossa saanut nauttia. Silloin 18 v täytettyäni olen varmaan jokaisessa Talvisalon pelissä käydessäni sen 2-3 tuoppia juonut eli ennen pelin alkua ja ekalla erätauolla + toisessa erässä, kun hyökkäyspääty oli vielä toisessa erässä sinne päin. Joskus sitten tuli koko peli siellä katseltua, jos oli vielä keskustaan tarkoitus lähteä.
Työmatka sattui sopivasti S-linnan seudulle ja pääsin samalla katsomaan pitkästä aikaa kiekkoa livenä. Sapko oli tehokkaampi ja liukkaammalla jalalla kaukalossa kuin Peliitat. Kupiainen pelasi mielestäni hyvin omilla vahvuuksillaan. Taisi olla ykkösylivoiman viivamiehenä. Tehoja yhden syöttöpisteen verran Lainion ylivoimamaaliin. Tasaisesti Sapko peluutti mielestäni niin pakkeja kuin hyökkääjiä. Maalivahti oli luokkaa parempi kuin vastustajalla. Linjala oli tehokas.
Onkohan SaPKon pelaajilla joku keskinäinen arvonta, jossa katsotaan kuka saa tehdä maalit.
SaPKon Facebook sivuilta :
SaPKon edustusjoukkueessa on todettu tänään 27. elokuuta koronavirustartunta.
Positiivisen testituloksen vuoksi koko SaPKon edustusjoukkue on altistunut koronalle ja kaikki altistuneet on asetettu karanteeniin.