Mestis joukkueella on karsinnoissa vain hävittävää.Miten karsinnoissa voittaa jotain???
Voi niissä sarjapaikan sälyttää mutta ei voittaa mitään.
Miten karsinnoissa voittaa jotain???
Voi niissä sarjapaikan sälyttää mutta ei voittaa mitään. Säälipleijareissa olisi sentään voinut voittaa.
Mutta toivottavasti SaPKo hoitaa karsinnat ja sarjapaikka säilyy.
Ne on yhtä helvettiä fanille. Omaa kokemusta on karsintasarjasta, kun Suomi sarja joukkueena varmistettiin nousu Kotkaa vastaan, minkä jälkeen meidän fanilauma pääsi ihan koppiin asti pelaajien kanssa juhlimaan vaikka Kotkan järkkärit yritti estää, mutta silloinen gm Aso Tirkkonen tuli järkkäreille pari sanaa sanomaan.Ne on kylmiä pelejä fanille, tiedän sen tunteen.
SaPKo vältti kuitenkin karsintasarjaan joutumisen kukistamalla seuraavalla kierroksella sarjajumbo FPS:n puhtaasti otteluvoitoin 3-0.
hyvä muisti siulla. Todennäköisesti olin vielä sinun seurassasi tuossa matsissa. Ei kyllä itsellä ole mitään muistikuvaa. Ja ei en ollut jurrissa, tuohon aikaan ala-ikäisenä.Aivan. Tuostakin sarjasta ikuisesti säilyy mielessä, kun Talvisalossa Miika Piikkilä iski toisessa vai kolmannessa jatkoerässä pelin ja sarjan pakettiin. Olin jopa valmistautunut peliin niin, että oli rantapallo mukana ja puhallettua mihin tussilla oli terveiset kirjoitettu "tervemenoa Suomi Sarjaan FPS".
Lopulta se rantapallo hakattiin FPS pelaajien toimesta ja pari SaPKon pelaajaa sen otti mukaansa.
Olit samassa porukassa, mutta sitä en muista olitko se sinä vai Make kumpi mulle sanoi, että onko sitä rantapalloa järkeä heittää, kun SaPKolla alkaa kesäloma eikä FPSllä. Olit myös Kotkan reissulla mukana, kun noustiin. Sitä en muista olitko Näreharjulla mukana,mutta silloinhan mentiin kahdella bussilla joista toinen oli ns perhebussiksi varattu, jos jotkin halusi ilman kaljanhuuruisten fanien seuraa matkustaa ja toinen oli sitten varattu minun kaltaisille urheilujuoman voimalla Näreharjuun matkaaville.hyvä muisti siulla. Todennäköisesti olin vielä sinun seurassasi tuossa matsissa. Ei kyllä itsellä ole mitään muistikuvaa. Ja ei en ollut jurrissa, tuohon aikaan ala-ikäisenä.
olin Kotkassa ja myös Näreharjulla ja samoilla urheilujuomilla mentiin Imatran reissulla. Oli mukava reissu kyll!Olit samassa porukassa, mutta sitä en muista olitko se sinä vai Make kumpi mulle sanoi, että onko sitä rantapalloa järkeä heittää, kun SaPKolla alkaa kesäloma eikä FPSllä. Olit myös Kotkan reissulla mukana, kun noustiin. Sitä en muista olitko Näreharjulla mukana,mutta silloinhan mentiin kahdella bussilla joista toinen oli ns perhebussiksi varattu, jos jotkin halusi ilman kaljanhuuruisten fanien seuraa matkustaa ja toinen oli sitten varattu minun kaltaisille urheilujuoman voimalla Näreharjuun matkaaville.
Meillähän oli silloin SaPKon peleissä oma fani porukka kerätty luokkakavereista ja muista kavereista, mutta perinteiseen savonlinnalaistyyliin meistähän ei enää kukaan asu Savonlinnassa ja ole SaPKo jokaisessa pelissä kannustamassa.
Noh itukasta kuuluu kummia.. Ensinnäkin Ylitalo ja Ervasti poissa. Häkkilää ei saada jukureista. Eli Puolustajia aika vähän taas. Kake oli kuulemma jo harjoituksissa, mutta ei vielä tiedä pelaako huomenna.Huomenna alkaa jännä karsintasarja. Toivotaan että pässipaidat hoitaa paikan pelaamalla ja sitten toivotaan että talousasiat on edes senverran tolpillaan että jatko Mestiksessä olisi ensi kaudelle taattu. Jos pelataan samalla tasolla kuin runkosarjassa parhaimmillaan niin karsintasarjassa ei ole mitään hätää. Jos perseillään kuten runkosarjan lopussa niin luvassa on kärsimystä ja pumppuvaivoja.
Onkohan lasaretti tyhjä? On tossa ollut nyt aikaa parannella vammoja. Tosin pelaamattomuus voi olla pahakin homma tässä mutta onneksi eka vastustaja on KOOVEE ja sillähän on sama homma eli ei ole pelaillut vähään aikaan.
On kunnossa. Hienoa!!Toivottavasti Randelin on kunnossa… Ei tässä nyt Nousiaiseen olla kaaduttu mutta onhan Randelin täysin eri tasoa silti.
Oliko LL90 mainintaa että miksi Ylitalo ja Ervasti on sivussa? Mulla ei ole Itukkaan lukuoikeuksia. Pakisto näyttää vähän kapeanlaiselta tänään mutta niillä mennään mitä on kasaan saatu raavittua. Hyökkäys pitäisi riittää ja Randelinin Kakekin on näköjään pelikunnossa.Noh itukasta kuuluu kummia.. Ensinnäkin Ylitalo ja Ervasti poissa. Häkkilää ei saada jukureista. Eli Puolustajia aika vähän taas. Kake oli kuulemma jo harjoituksissa, mutta ei vielä tiedä pelaako huomenna.
Oliko LL90 mainintaa että miksi Ylitalo ja Ervasti on sivussa? Mulla ei ole Itukkaan lukuoikeuksia. Pakisto näyttää vähän kapeanlaiselta tänään mutta niillä mennään mitä on kasaan saatu raavittua. Hyökkäys pitäisi riittää ja Randelinin Kakekin on näköjään pelikunnossa.
Gloryhutterit saapuu paikalle finaaleissa. Silloin oli monta fania, ketkä sanoi SaPKon olevan sydämen asia ja tärkeintä maailmassa, mutta heistä suurin osa tuskin edes tietää, että pelit jatkuvat. Toisaalta hekin kantoivat silloin euroja kassaan.Nyt sitä tukea tarvittaisiin enemmän kuin koskaan. 277 on käsittämätön lukema.
Gloryhutterit saapuu paikalle finaaleissa. Silloin oli monta fania, ketkä sanoi SaPKon olevan sydämen asia ja tärkeintä maailmassa, mutta heistä suurin osa tuskin edes tietää, että pelit jatkuvat. Toisaalta hekin kantoivat silloin euroja kassaan.
SaPKon suurin ongelma on, että Savonlinna on muuttotappio kunta ja luonnollisen poistuman myötä ei uusia katsojia tule. Ja ne nuoret ketkä katsomossa ovat olleet niin muuttavat kaupungista pois, kun ikää alkaa se 20+ olemaan. Meillä oli aikanaan Suomi sarja ja Mestiksen alku aikana sellainen n 15 kaveriporukka kenestä jokaiseen otteluun se n 10 tuli ja meistä yksikään ei asu enää kaupungissa. Itsellä pitää katsella saako vapaita pääsiäiseksi nii edes yhden kevään pelin näkisi Talvisalossa.
SaPKon suurin ongelma on, että Savonlinna on muuttotappio kunta ja luonnollisen poistuman myötä ei uusia katsojia tule. Ja ne nuoret ketkä katsomossa ovat olleet niin muuttavat kaupungista pois, kun ikää alkaa se 20+ olemaan.