Ei tarvitse odottaa hengitystä pidätellen mitä on tapahtunut, kaikkea ei julkisuuteen kerrota ja sekin mikä kerrotaan niin esitetään oman edun mukaisesti. Jatkuvassa kriisissä toistuvasti operoiminen kertoo paljon osaamisesta ja kyvykkyydestä...
Minä olen oppinut että yleensä kovimmassa kuorossa huutaa kaikkein kyvyttömimmät. Tekijät tekee, koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
Tämä on jo off topic mutta ihan esimerkkinä ilmastoaktivisti Saaran oman kyvykkyyden osoitus,
"Se ei riitä, että ihmiset ottaa lyhyitä suihkuja ja syö kasvisruokaa, vaan pitää tota välittömästi ruveta niinku hallituksen tasolt tekemään sellasii isoi toimii, mist mä en ees tiiä, koska ne on sellasii, mihin mä en tuu pystyy vaikuttaan. Mä pystyn vaan kertoon, että mulla on tosi kova hätä sen kanssa. Et mä en usko niinku, et mulla on turvallinen tulevaisuus ilmastokriisin takii."
Ihan vaan sillä kun tuo SaPKosta kirjoittaminen toistaa joillain tätä samaa rinkiä samalla sisällöllisellä annilla.
Että malta nyt hyvä mies hetken aikaa sen sijaan että roiskit haulikolla kärpäsiä siinä toivossa, että vaikka yksi hauli osuisi.