Jatketaan yksinpuhelua, mutta nyt kun Elo kiinnitettiin joukkueeseen niin tuoretta kapteenia on hyvä mahdollisuus peluuttaa laidassa, jossa Forsströmin paikka ennemmin on kuin keskellä.
Siellä oli harjoituspeleissä varmaan aikalailla muuttumattomia pareja Tanus ja Wacklin, Lahtela ja Salo, Lepaus ja Hämäläinen sekä aika varmasti Monto ja Saramäki.
Siinä olisi siis naulattuna sentterin paikat Wacklin, Lahtela ja Monto sekä laitapaikat Tanus, Salo, Lepaus, Hämäläinen ja Saramäki. Tässä vaiheessa kokoonpanon ulkopuolella on Henttonen, Lehtonen, Paalanen, Piitulainen, Forsström ja Elo. Näistä uskon vakiokokoonpanoon yltävän Lehtosen ja Forsströmin. Ja Paalanen, Henttonen, Elo ja Piitulainen tulevat jakamaan peliaikaa enemmän. Tietysti loukkaantumiset muuttavat tilanteen ennemmin tai myöhemmin ja kaikille tulee pelejä ihan mukavasti. Enkä muuten muista milloin SaPKolla olisi ollut näin hyvä tilanne, että katsomomiehet voi huoletta komentaa pelaamaan, eikä se heikennä joukkuetta.
Jos minä tuosta muotoilisin sitten kauden aloittavan kokoonpanon niin se näyttäisi tältä.
Salo - Lahtela - Forsström
Tanus - Wacklin - Lehtonen
Lepaus - Elo - Hämäläinen
Henttonen - Monto - Saramäki
Paalanen, Piitulainen
Muuuuuutta. Eiköhän Forsström pelaa keskellä, Elo penkillä ja Paalanen jossain ketjussa. Eihän sekään tietysti huono vaihtoehto ole.
Ja täytyypi sanoa, tuo kokoonpano näyttää minun silmään varsin kilpailukykyiseltä porukalta ja kuten aiemmin olen kirjoittanut niin SaPKo on keskeltä vahva. Eikö se ole hyvän joukkueen merkki? Varsin luottavaisin mielin saa alkaa kautta seuraamaan.