Midnight Rambler
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hiroshima Toyo Carp
Eli naamiomies(kin) pelaa Jukureissa ensi kaudella..
Ehkei sentään, mutta vitkutteluksi menee.
Ehkei sentään, mutta vitkutteluksi menee.
Väreen mukaan joukkue olisi valmis, yhteistyöstä liigaseuran/seurojen kanssa neuvotelaan elo-syyskuussa.
Tuota yhteistyötä ollaan vahvan "huhun" perusteella sorvaamassa HPK:n kanssa. Käy mulle mainiosti, onhan molemmat vielä mukavan "sopivasti" Pallokerhoja.Kautto on myös mielestäni kelpo vahti, tai ainakin silloin kun olen hänen otteitaan seuraillut. Saapa vielä nähdä ketä kaikkia Janne "Jasi" Sinkkonen saa Lahden liepeiltä savoon houkuteltua... Ties vaikka syvempää yhteistyötä Pelicansin kanssa..?
Tuota yhteistyötä ollaan vahvan "huhun" perusteella sorvaamassa HPK:n kanssa. Käy mulle mainiosti, onhan molemmat vielä mukavan "sopivasti" Pallokerhoja.
Melkein pelottavan heikolta näyttää SaPKon jengi tulevaa kautta ajatellen....
Jos huhutut liigalainatkin vielä ovat täysin ym-tason junnuja, niin melkein näyttää siltä, että Talvisalossa aloitetaan selviytymistaistelu karsintojen välttämiseksi jo tässä vaiheessa.
Siinä olis kaksi sellasta ukkoa että nostaisi kovasti toiveita päästä pleijareihin. Näiden päälle ne pari "liigalainaa" hyökkäykseen niin saisi jo vähän hymyä huulille.Jyrkkiö ja Karevaara vapautuivat liigajoukkueistaan, nyt kaikki kolehti pystyyn ja pelimiehet isolle vastuulle SaPKoon.
Siinä olis kaksi sellasta ukkoa että nostaisi kovasti toiveita päästä pleijareihin. Näiden päälle ne pari "liigalainaa" hyökkäykseen niin saisi jo vähän hymyä huulille.
Vehmanen senana, voi pyhä sylvi sentään. Siinäkö Pallokerhon back up -plan tulevalle kaudelle jos ja kun Eskelinen & co tutusti loukkaantuvat jossain vaiheessa talvea? Eihän tuollaista nyt pitäisi nähdä edes harjoitushöntsissä.
Nyt olis Sportin ditsaama Fofanov vissiin vapailla markkinoilla, mahtaisko SaPKoa kiinnostaa?