Otetaan tarvittaessa sakkoa, mutta tämä sopii kyllä hyvin tänne. Ja onhan itse pääministerimme Sanna Marin myös sopivasti mainittuna tässä spektaakkelissa.
Eikös tuo ole jo vuodettu Liskille? Ainakin minulle tuo päätöksen vuotaminen kertoo nimenomaan sen, että pääministeri on tietoisesti rikkonut oman kanslian päivitettyjä valtioneuvostoa koskevia koronatoimia.Löytyyköhän vielä 2021 puolella vuotaja, joka kertoisi Marinin tienneen valtioneuvoston päivitetystä koronaohjeesta ja rikkoneen sitä tietoisesti?
Anderson voisi ottaa puhelun Lindtmanille ja kertoa, ettei ole sopivaa että pääministerinä on henkilö joka ei ole enää uskottava koronaviruksen torjunnan keulakuvana.
Lindtman sitten ottaa Don Eerolle puhelua Brysseliin, niin eiköhän tilanne lähde rullaamaan vyöryn lailla eteenpäin.
Älä unohda naisräppäri Mercedes Bentsoa, jonka Marin twiittasi olevan "rakkaani".Mun silmissä kaikista suurimman loven Marinin uskottavuuteen tekee lauantain bileseura. Siis Sabina Särkkä ja Tuure Boelius. My god.
Eikös tuo ole jo vuodettu Liskille? Ainakin minulle tuo päätöksen vuotaminen kertoo nimenomaan sen, että pääministeri on tietoisesti rikkonut oman kanslian päivitettyjä valtioneuvostoa koskevia koronatoimia.
Jos tilanne olisi oikeasti se, että valtioneuvoston kanslian päällikkö ei saisi 4.12 mennessä tietoonsa oman kanslian 27.11 tekemää päätöstä koskien valtioneuvoston (mitä myös pääministeri johtaa) liittyen koronatoimien päivitykseen, olisi tilanne paljon huolestuttavampi.
Onko tämän yli 500:n Marinin bile- ja kännykkäviestin takana toive, että vihdoin hallitus kaatuu ja saadaan porvarihallitus?
Luottamus on kuitenkin siitä jännä juttu, että se voi kadota yhdessä yössä. Marinilla voi nyt olla eduskuntaryhmän luottamus, mutta jos mediamylly jauhaa tarpeeksi pitkään ja ottaa vielä uusia kierroksia, niin luottamus voi kadota.Marin on antanut seikkaperäisen selvityksen ja hänellä on SDP:n eduskuntaryhmän luottamus. Ilta-Sanomat uutisoi asiasta tänään. Sanna Marin antoi Sdp:n ryhmälle selvityksen viikonlopusta – ei saapunut eduskuntaan - Politiikka - Ilta-Sanomat
Onko tämän yli 500:n Marinin bile- ja kännykkäviestin takana toive, että vihdoin hallitus kaatuu ja saadaan porvarihallitus?
Bentsohan on tämän murhaaja-Ranisen puoliso ja kuuluu ilmeisesti Sannan ja Tuuren posseen.Älä unohda naisräppäri Mercedes Bentsoa, jonka Marin twiittasi olevan "rakkaani".
Näyttää siltä, että pääministeri on joko ymmärtämättömyyttään tai tietoisesti rikkonut oman hallituksensa tekemää koronaohjeistusta. Ymmärtämättömyyttä on vaikea uskoa. Jos kenen, niin pääministerin luulisi olevan selkeästi tietoinen oman hallituksensa koronaohjeistuksesta. Näin varsinkin siksi, että sama pääministeri on pyrkinyt koko ajan antamaan kansalaisille kuvan, että koronan vastainen taistelu on hallituksen ykkösprioriteetti, ja että tätä taistelua johtaa pohjimmiltaan pääministeri.Oleellistahan ei ole, onko pääministerin illanvietto baarissa "korona-aikana" ok vai ei, vaan että Marin on nyt tietoisesti laiminlyönyt ohjeistuksen, miten hänen asemassaan olevan henkilön tulee toimia altistuttuaan.
Tuskin Valtioneuvoston koronaohjeistuksessa on erikseen todettu, että altistuksen tapahtuessa kirkkoon ja töihin ei sovi mennä, mutta seiskajulkimoiden kanssa pämppääminen yökerhossa aamuneljään on silloinkin ihan jees.
Periaatteessahan voisi ollakin tuollainen ohje. Tällä tiukemmalla käytännöllä halutaan mahdollisesti taata hallinnon toimivuus ja välttää sisäiset tartuntaketjut. Sen kannalta ei olisi niin tärkeää, vaikka kävisikin levittämässä tautia muihin ihmisiin.Tuskin Valtioneuvoston koronaohjeistuksessa on erikseen todettu, että altistuksen tapahtuessa kirkkoon ja töihin ei sovi mennä, mutta seiskajulkimoiden kanssa pämppääminen yökerhossa aamuneljään on silloinkin ihan jees.
Ei varmaan kaikkien, mutta aika monen.
Ja jos olet politiikkaa ja päivittäistä uutisointia seuraillut tässä kahden vuoden aikana, niin enemmän niitä Marinin tekemisistä johtuneita kohuja onollut, kuin hallituksen tekemiä isoja päätöksiä. Pelkästään se riittää perusteeksi toiveelle kaatumiseen.
Mainitse muutama hallituksen tekemä iso päätös, joka mielestäsi olisi syy tämän hallituksen kaatumiseen!
Paskalehtien kohut eivät mielestäni ole hallituksen kaatumisen perusteita.
Jossain Englannissa näillä perusteilla parlamentti pysyisi pystyssä noin kaksi viikkoa.
Eihän niitä isoja päätöksiä voi mainita, koska niitä ei ole tehty. Taas on näköjään luetun ymmärtämisessä vikaa.Mainitse muutama hallituksen tekemä iso päätös, joka mielestäsi olisi syy tämän hallituksen kaatumiseen!
Paskalehtien kohut eivät mielestäni ole hallituksen kaatumisen perusteita.
Jossain Englannissa näillä perusteilla parlamentti pysyisi pystyssä noin kaksi viikkoa.
Mainitse muutama hallituksen tekemä iso päätös, joka mielestäsi olisi syy tämän hallituksen kaatumiseen!
Olen eri mieltä. Itse asiassa, uskomatonta kyllä, olen samaa mieltä Halla-ahon kanssa. Puhelin ei ole oleellinen asia, vaan se ettei Sannalle tullut mieleen jättää baari-iltaa väliin. Ilmeisesti Tuure ja Sabina ovat niin perkeleen tärkeitä kavereita, mikä on AIVAN USKOMATONTA pääministerin statuksella toimivalle ihmiselle.Edelleen, ei ole oleellista. Oleellista on valehtelu.
- kännykkä unohtui
- olen aina tavoitettavissa
- viesti saavutti minut sunnuntaina lounaalla
Ihan vakavissaankin, pääministerin hommat ei ollutkaan niin jeppis helppoja ja pieni lapsi päälle, stressiä ja kaikkea mahdollista, on niitä normaalimmisakin ammateissa alkanu maistua iltaviinilasi jos toinenkin. Silti epätodennäköistä mutta mahdollista.Tätä on kieltämättä hyvä pohtia. Kiinnittäisin huomiota aina siihen millaisia vissy-/limsapulloja Marinilla on näissä tiedotustilaisuuksissa tai kokouksissa. Jos on avattu, niin ehdottomasti pitää viedä pullo pakastimeen hetkeksi ja katsoa alkaako jäätyä. Jos Sanna tuo omat pullot mukanaan niin tiedä vaikka on vähän terästänyt niitä.
Näissä pitäisi huolehtia että ainoastaan avaamattomia pulloja on saatavilla.
Jospa he ovat Marinin mielestä rentouttavaa seuraa: Ei tarvitse keskustella päivänpolitiikasta tai mistään muustakaan vaikeasta asiasta.Mun silmissä kaikista suurimman loven Marinin uskottavuuteen tekee lauantain bileseura. Siis Sabina Särkkä ja Tuure Boelius. My god.
Mun silmissä kaikista suurimman loven Marinin uskottavuuteen tekee lauantain bileseura. Siis Sabina Särkkä ja Tuure Boelius. My god.