hammer lynx
Jäsen
Mihin perustuu tämä 12?Kannattaa lukea nuo viestit mihin vastasin. Onko 12 sinun mielestäsi paljon?
Mihin perustuu tämä 12?Kannattaa lukea nuo viestit mihin vastasin. Onko 12 sinun mielestäsi paljon?
Prismassa ei käynyt silloin kun koronakriisi oli pahimmillaan ja etätyöt päällä. Tuskinpa silloin kävi festareillakaan.On se pääministerille. Jos tuo siis on sen verran kova duuni, mitä Marin ja uskolliset kannattajansa on julkisuuteen toitottanut. Ja perhe-elämääkin pitäisi jossain yhteyksissä muistaa ylläpitää.
Mulla 42-vuotiaana on täysi duuni yhdistellä perhe, työ ja harrastus (salibandy). Ja työ on ihan tavallinen työ, ilman mitään 24/7 vastuita.
Siellä Prismassa on vaikeuksia ehtiä käydä, mutta bilettämiseen löytyy aikaa?
Mihin perustuu tämä 12?
Ei minua kiinnosta paskaakaan montako kertaa käy radalla mutta ilmeisen kova on demareilla paniikki jos oikein piireissä pitää jo ratakierroksia laskelmoida.
Ei jumalauta, demaripiirien kattoarvio vuoden käyntikerroista...Kuten tuossa aiemmin kerroin, demaripiirien kattoarvio vuoden käyntikerroista. Luotettavin lukema mitä on esitetty, tarkempaan joutunee stalkkaamaan perässä.
Voidaan tässä myös esittää humaani, joskaan tuskin täysin vilpitön, mutta toisaalta holhoava kysymys Marinin ystävien laatutasosta. Onko Marin täysin tyhjä säkki vai mistä oikeastaan on kysymys? Poliittisesti on ollut hyvin kyvykäs, mutta onko hänellä mitään annettavaa noin henkisessä mielessä? Liian nuori filosofoimaan.Kyllä tää aika farssi alkaa olla. Jos pyörii pellejen kanssa niin on turha ihmetellä jos omasta elämästä alkaa tulla yksi sirkus.
Minusta joku on pahasti pielessä jos puoluepiirit kokevat että heidän pitää ”asiallisen keskustelun” yhteydessä esittää kattoarvioita pääministerinsä vuotuisista radallakäynti määristä. Ihan oikeasti vakavissaanko olet(te)?Kuten tuossa aiemmin kerroin, demaripiirien kattoarvio vuoden käyntikerroista. Luotettavin lukema mitä on esitetty, tarkempaan joutunee stalkkaamaan perässä. Siitä voi jokainen arvioida onko se paljon vai vähän.
Päätit kuitenkin kommentoida vaikkei kiinnosta. Se oli toisaalla erään asiallisen keskustelun yhteydessä esitetty arvio. En tiedä kertooko se paniikista vai...avoimesta keskustelusta.
”Siis en tietenkään vihjaa, että Marin vetäisi piriä päivät pitkät, mutta kuitenkin haluan tuoda juuri nyt erityisen pontevasti esille, että kovasti on kyllä laihtunut, vaikka väittääkin urheilevansa paljon”? Jotkut vain ilmeisesti katsovat vähän liikaa telkkaria ja ovat sen jälkeen oman elämänsä sherlockholmeseja.Somessa leviää myös aika karu kuva Marinin nykykunnosta vs puolen vuoden takaiseen. Laihtunut todella paljon ja ulkoinen habitus epäsiisti verrattuna aiempaan. Luut paistavat rintakehältä, kädet langat ja kasvot luhistuneet.
Alkaa kyllä epäilyttää näitä Marinin kuvia itsekin googlettamalla, että näinköhän neiti on "vain hyvässä kunnossa ja sporttinen". Vastaavia laihtumisia saa myös aikaiseksi muillakin asioilla.
Minusta joku on pahasti pielessä jos puoluepiirit kokevat että heidän pitää ”asiallisen keskustelun” yhteydessä esittää kattoarvioita pääministerinsä vuotuisista radallakäynti määristä. Ihan oikeasti vakavissaanko olet(te)?
Ei ihme että moni iso poliittinen asia ja linjaus on aivan retuperällä jos hallituksen veturipuolueen ”piirit” tuhlaavat aikaansa tällaiseen.
Värittelet tästä jotain omaa puoluepiirin virallista keskustelua. Kun seuraa poliitikkoja eri puolueista, voi vapaamuotoisessa asiallisessa (tarkoittaa ettei vastata mihinkään trollien huuteluun vaan tutulle) keskustelussa muun vapaa-ajan jutustelun ohessa tällaisenkin arvion nähdä. Ja ymmärtää sen olevan erillään mistään virallisesta päätöksenteosta. Ei kannata pöyristellä ihan kaikesta.
Koitit demariksi ujuttaa. Ai jai.
Mutta onko mielestäsi todellakin Marinin velvollisuus huolehtia valvonnasta? Itse pystyin hädintuskin yksiössä valvomaan ettei kaverit menneet kännissä tupakalle parvekkeelle kun siellä oli niin matala kaide.Siis, eikö demaritkin ole jo julkisesti (Berg?) kertoneet ottavansa Marinin toiminnan tarkasteluun?
Ja eikös tästä nyt ole yksi sun toinen puolue jo jotain kommentoinut jonkun edustajan suulla, oppositio tietysti enemmän tai vähemmän.
Mitä mieltä sinä olet @Osmo Rapeli oliko tuo sinun mielestä hyvä juttu, että Kesärantaan on päästetty tiktokkailemaan kaiken maailman some-persoonia ilman valvontaa? Tai jos siellä valvonta on ollutkin, niin onko hyvä homma, että se on pettänyt näin pahasti?
edit. Sanokaa vaikka naisvihaajaksi, mutta minusta nyt vahvasti alkaa näyttää siltä, että alkoholi on muodostunut jonkinlaiseksi ongelmaksi Marinille. Tai enemmänkin sen käytön seuraukset.
Mutta onko mielestäsi todellakin Marinin velvollisuus huolehtia valvonnasta? Itse pystyin hädintuskin yksiössä valvomaan ettei kaverit menneet kännissä tupakalle parvekkeelle kun siellä oli niin matala kaide.
On sillä hänen kutsustaan tuo porukka on sinne päässyt ja silloin olisi pitänyt käydä säännöt läpi.Mutta onko mielestäsi todellakin Marinin velvollisuus huolehtia valvonnasta? Itse pystyin hädintuskin yksiössä valvomaan ettei kaverit menneet kännissä tupakalle parvekkeelle kun siellä oli niin matala kaide.
Itse taas olettaisin että tuollaisessa paikassa olisi selkeästi erikseen asuintilat (jolle pm toki saa kutsua ketä haluaa) ja ne työtilat ja että niiden lukituksen joku turvahenkilö varmistaisi. Tai että siellä olisi jonkinlainen kulunvalvonta joka on jumauts jopa mun työpaikalla.On se siinä mielessä, että minä olettaisin maani pääministerin olevan sen verran kassalla asioista, ettei raijaisi tuonne ihan ketä tahansa hengailemaan jurripäissään festarijatkoille. Tai ainakin pitäisi huolen, että ihan mihin tahansa eivät pääse.
Toki, syyttävä sormeni osoittaa myös turvahenkilöstöön. Jos PM itse ei ole kykenevä huolehtimaan järjenkäytöstä, kyllä heidän pitäisi se turvallisuus taata. Ja nythän näin ei ole tapahtunut, siitä todisteena tämä kohu.
Tuskin oletti ystäviensä olevan noin idiootteja ja epäkunnioittavia? Ja todellakin ainakin osa noista kavereista joutaisi vilttiketjuun.On sillä hänen kutsustaan tuo porukka on sinne päässyt ja silloin olisi pitänyt käydä säännöt läpi.
Mikäli tuossa asemassa oleva henkilö ei siihen pysty niin miten voi hoitaa tuollaista tehtävää?
Itse taas olettaisin että tuollaisessa paikassa olisi selkeästi erikseen asuintilat (jolle pm toki saa kutsua ketä haluaa) ja ne työtilat ja että niiden lukituksen joku turvahenkilö varmistaisi. Tai että siellä olisi jonkinlainen kulunvalvonta joka on jumauts jopa mun työpaikalla.
Jos asioita ei käydä läpi niin vika on Sannan ja vaikka kaverit hölmöilee niin silti vastuu on Sannan kun kutsui tuollaista porukkaa.Tuskin oletti ystäviensä olevan noin idiootteja ja epäkunnioittavia? Ja todellakin ainakin osa noista kavereista joutaisi vilttiketjuun.
Paikkahan on myös Marinin koti. Siksi ihmettemkin, että miksi työ- ja asuintiloja ei ole selkeästi erotettu ovilla joissa on kunnollinen lukko ja kulunvalvonta.Veisitkö sinä työpaikallesi jengiä juhlimaan Ruisrockista, ja antaisit heidän kuvata työpaikan tiloissa ihan vapaasti kaikennäköistä tavaraa sosiaaliseen mediaan?
Asuintilat on yläkerrassa suurimmalta osin.Paikkahan on myös Marinin koti. Siksi ihmettemkin, että miksi työ- ja asuintiloja ei ole selkeästi erotettu ovilla joissa on kunnollinen lukko ja kulunvalvonta.
Paikkahan on myös Marinin koti. Siksi ihmettemkin, että miksi työ- ja asuintiloja ei ole selkeästi erotettu ovilla joissa on kunnollinen lukko ja kulunvalvonta.
Ei jumalauta, demaripiirien kattoarvio vuoden käyntikerroista...
Päivän paras.
Värittää? Itse puhuit demaripiireistä. Pahoittelen etten osannut erotella esim. lähipubin nurkassa olevaa niitä näitä spekuloivaa kaksikkoa virallisimmista tahoista kun viitattiin asialliseen keskusteluun. Ai jai ja lapa pystyyn virheen merkiksi!Värittelet tästä jotain omaa puoluepiirin virallista keskustelua. Kun seuraa poliitikkoja eri puolueista, voi vapaamuotoisessa asiallisessa (tarkoittaa ettei vastata mihinkään trollien huuteluun vaan tutulle) keskustelussa muun vapaa-ajan jutustelun ohessa tällaisenkin arvion nähdä. Ja ymmärtää sen olevan erillään mistään virallisesta päätöksenteosta. Ei kannata pöyristellä ihan kaikesta.
Koitit demariksi ujuttaa. Ai jai.
Ei ole omaa arviota, eikä kyllä kiinnostakaan ryyppykertojen määrä. Sen sijaan demareiden arviot näissä numerohommissa eivät ole ainakaan toistaiseksi vakuuttaneet muutenkaan, joten saattaa tuossakin luvussa jotain epätarkkuutta olla.Voit toki esittää luotettavamman arvion jos sinulla on sellainen käytössä. Varmasti paras arvio tähän mennessä esitetyistä.
Värittää? Itse puhuit demaripiireistä. Pahoittelen etten osannut erotella lähipubin nurkassa olevaa kaksikkoa virallisista tahoista. Ai jai ja lapa pystyyn virheen merkiksi!