Sanna Marin

  • 968 420
  • 8 485

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Eikö palstatotuus ollut juuri, että hän on käyttänyt piristeitä? Luulisi, että kolapäissään pysyisi paremmin tolpillaan.

Minusta täällä ollut joitakin yksittäisi heittoja Sannan käytöstä. Ei kai täällä isommin olla sen kannalla?
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tässä pitää jatkuvasti kyllä nyt muistuttaa, että kyllä Sipilän kohtelu oli mielestäni paikoin todella raisua media
…lta?

Sipilän aikana ja toiminnan seurauksena Suomen sijoitus sananvapauden mittauksissa putosi, eikä syy varmaankaan ole se, miten media kohteli pääministeriä. Sellaisen tuleekin kokea rajua kohtelua.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Päinvastoin. Kokaiini näkyy testissä käytön jälkeen vain varsin lyhyen aikaa, 1-4 vuorokautta.
Twitterissä huumepoliisit (lue huumeiden salakuljettajat ja huumekauppiaat) ja narkkarit tietävät, että hiuksista jopa 90 päivää. Douppi-Ano ennakoi?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Twitterissä huumepoliisit (lue huumeiden salakuljettajat ja huumekauppiaat) ja narkkarit tietävät, että hiuksista jopa 90 päivää.

Sekoitetaanko kannabikseen? Se näkyy pitkään hiuksista.
 

Kipinä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset
Olen puolisoni kanssa samaa ikäluokkaa kuin Marin, ja meillä on niinikään pieni lapsi. Ei minulla ainakaan riittäisi voimat, eikä myöskään ajankäyttö noin säännölliseen railakkaaseen juhlimiseen, ottaen huomioon pääministerin työtaakan siihen päälle. Puoli viiteen asti aamulla? Itse jaksan "juhlia" korkeintaan johonkin yhteen saakka, sen pari kertaa vuodessa kun on mahdollisuus johonkin keikalle tms. lähteä.
Itse olen 44, vaimoni 42 ja meilläkin nuorin on pieni lapsi, mutta meilläkään ei ole mitään vaikeuksia juhlia aamuun asti. Toissa viikonloppuna oltiin ravintolassa puoli viiteen ja sieltä pizzerian kautta kotiin viiden tai puoli kuuden aikaa. Viime viikonloppuna oltiin kotona puoli neljä ja vielä harrastettiin hyvää seksiä pitkän aikaa. Käydään ulkona muutaman kertaa vuodessa, tekee hyvää.
Miten tuo yhtälö perhe-elämän kannalta ylipäätään toimii? Milloin sen lapsen kanssa vietetään aikaa perheenä?
Eihän Sanna nyt joka päivä kai ole bilettämässä? Luultavasti riittää hyvin aikaa lapselle, en tiedä, pelkkä arvaus.
Yleiskuntoni on kyllä hyvä, ja yöunetkin on ihan asialliset.
Syynä saatta olla esim. alhaiset testosteronitasot. Omasta mielestäni tuossa iässä pitäisi vielä jaksaa helposti aamuun asti.


Sannasta myös. Video oli kyllä todella nolo, varsinkin kun miettii hänen asemaansa yhteiskunnassa. Mutta itsestäni ja kavereistani saisi varmasti myös todella noloja videoita yöllä ravintolan tanssilattialta. :)
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Juu, ei kai noita syytä ole epäillä. Kai Seiskalla jotain muutakin täytyy olla kohu-uutisessa kuin se, että Marin on ollut kännissä jonkun baarin VIP-tiloissa yöaikaan.

Kyllä kai sillä kännin asteellakin on joku arvo? Siis ajatellen kuka siellä on perseet olalla jos siis on ollut.

Mutta silloin kun otettaan niin otetaan eikä tissutella.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Sekoitetaanko kannabikseen? Se näkyy pitkään hiuksista.
En osaa sanoa, Twitterissä useampi ”tiesi” näin. Mm. Jiri Keronen, joka kertoi käyttäneensä paljon kokaiinia.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Tässä pitää jatkuvasti kyllä nyt muistuttaa, että kyllä Sipilän kohtelu oli mielestäni paikoin todella raisua media ja sitten AY puoli, joka laittoi Suomen seis aktiivimallin vuoksi, tämä hallitus laittaa samanlaisen mallin ja SAK on hiljaa. Näkee mikä se oikea ongelma on.

Tämän lisäksi jos puhutaan lynkkauksen alle joutuneista pääministereistä, niin entäs Stubb? Mielestäni aivan järkyttävistä asioita joutui median ja yleisen mielipiteen uhriksi; shortsit vittu joo. Rinne? Pökkelö joo, mutta ei häntä todellakaan silkkihanksikkain käsitelty. Jäätteenmäki?

Että pitää nyt hieman laajemmin käsitellä ja katsoa historiaa, eikä vaan heittää poloinen Sanna kun sitä nuorena naisena käsitellään niin kohtuuttomasti vaihdetta päälle.

Kyllä, Marinin ja Stubbin lisäksi myös Sipilän kohtelu oli aikanaan naurettavaa.

Muun muassa Chempolis-kohu oli täysin kohtuuton. Kyseessä oli laajasti lupaavaksi katsottu start up -yritys, jota valtion instituutiot aivan oikein pyrkivät tukemaan neuvotteluissa mm. Intiaan, jossa sillä ei olisi ilman valtiollisia hartioita ollut mitään mahdollisuuksia saada yhtäkään ratkaisevaa ovea auki.

Valtion pitääkin tukea lupaavia yrityksiä ovien avaamisessa semmoisilla markkinoilla, joilla se on välttämätöntä. Joskus nämä yritykset sitten onnistuvat vaikeilla markkinoilla, usein eivät, mutta ilman valtion tukea eivät onnistuisi koskaan.

Se(kin) kohu oli aivan perseestä.
 

hulkster19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, SaiPa
Jauhojengi.

Päihdetyössä uransa tehnyt kaveri naureskeli juuri, ettei tänä päivänä (joskus 2000-luvun alkupuolella termi on ilmeisesti ollut yleisemmässä käytössä, urbaanista sanakirjasta tuo kyllä löytyy) juuri kukaan - ainakaan alan "ammattilaisista", joiden kanssa on tekemisissä - käytä kokaiinista tai amfetamiinista mitään jauho-termiä. Tuon sanan analysointi tässä yhteydessä kuulostaa hänen mukaansa juuri siltä kuin onkin, eli boomereilta leikkimässä huumeslangin asiantuntijoita.

Ja sitten kun mistään jauhojengistä ei videolla edes puhuttu.

Mutta palstan monen asiantuntijan mukaan on nyt aukottomat todisteet huumeidenkäytöstä esitetty. Anna mun kaikki kestää.
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
"Minulla ei ole mitään salattavaa. En ole käyttänyt mitään huumeita, eikä sikäli ole mikään ongelma mennä huumetesteihinkään, mutta pidän myös aika erikoisena, että tällaista vaaditaan. En minä nähnyt mitään todistusaineistoa, että missään olisi mitään käytetty, Marin sanoo.

Tuskin menee vaikka ei olisi mitään käyttänytkään.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Marinin bilettämisessä ei ihan oikeasti ole mitään ihmeellistä, eikä hän voi mitenkään olla vastuussa siitäkään, onko joku käyttänyt kokaiinia tai muita huumausaineita, jos se ei ole tapahtunut hänen välittömässä läheisyydessään. Marin vaikutti olevan ihan alkoholipäissään ja itse saan ainakin ihan pelkällä dokaamisella itseni erilaisiin tiloihin lähtien iloisesta hiprakasta ja päättyen sellaisiin perisuomalaisiin oksennusperseisiin, jos oikein on innostuttu kaatamaan. Jälkimmäisiä lapsuksia on tapahtunut äärimmäisen harvoin, mutta on kuitenkin tapahtunut. Itse katson mieluummin ihmisten hauskanpitoa ja vaikka sitten Marinin tanssiliikkeitä kuin keski-ikäisten, pilluvarmoissa kulkevien äijien viihteilyä, eli suomeksi örinähauskanpitoa tai perseiden puristelua epärytmissä tanssilattialla. Toki kaikkein mieluiten jättäisin yksityisten bileiden materiaalit katsomatta, koska niitä ei ole ulkopuolisten silmille tarkoitettu. Tämä on asia, mistä mielestäni ei ole jatkossakaan syytä luopua.

Mutta se on ihan totta, että tietyssä asemassa olevilta odotetaan tietynlaista, yleensä hyvinkin moitteetonta käytöstä ja se nyt vain pitää asianosaisten hyväksyä. Jos sitä ei halua hyväksyä, pitää vaihtaa duunia. Marinin kannattaisi oikeasti mennä myös vähän itseensä ja miettiä, että millä tavalla nämä hänen vapaa-ajanviettotapansa vaikuttavat hänen kykyynsä hoitaa duuninsa parhaalla mahdollisella tavalla ja vaikuttaa hänen uskottavuuteensa esim. neuvottelupöydässä ulkomailla. Suomi on kuitenkin hyvin pieni maa, joka ei yleensä ole neuvottelupöydässä ehtoja sanellut.

Elämä on täynnä valintoja. Mun mielestäni Sanna Marin ei ole kovin osaava valitsija oikein missään asiassa. Mutta tämä kohu on oikeasti melko turha. Ja kyllähän tämäkin unohtuu melko äkkiä, kunnes tulee uusi Marin-kohu. Ja sellainen tulee, koska selkeästi hän on vähän epäkypsä tyyppi.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Itsekin olen lähes Marinin ikäinen ja vielä nainen. Kavereissani on paljon äitejä, ja haluavat kyllä irrotellakin. Itse olen lapseton, mutta en liiaksi mieti, koska saan ”bilettää nolosti”. Somen suhteen olen itsekin tarkka, vaikka en ole mikään monien tuntema. Minulla on roolini jossain toiminnassa, enkä siksi laita mitään liikoja Facepostauksiakaan, jos juonkin enemmän kuin ne pari. Siksi toivon kavereidenkin kysyvän, josko haluavat minut tägätä johonkin.

Niin kyllähän se on hyvää ja fiksua toimintaa kun kysyu et saako tägätä. Vaikka oltaisiin vaan katsomassa esim. lätkää. Kaikki eivät halua että heidän menojaan jaetaan somessa.
Ja kuvat ovat sit vielä suurempi juttu...

Ja kun kyse on pääministeristä, niin videoiden julkaisu pitäisi miettiä oikeasti tarkkaan? Tai voihan se olla et Sanna sano, et kuvaa ku mä bailaan ja laita sit someen
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Jauhojengi.

Päihdetyössä uransa tehnyt kaveri naureskeli juuri, ettei tänä päivänä (joskus 2000-luvun alkupuolella termi on ilmeisesti ollut yleisemmässä käytössä, urbaanissa sanakirjasta tuo kyllä löytyy) juuri kukaan - ainakaan alan "ammattilaisista", joiden kanssa on tekemisissä - käytä kokaiinista tai amfetamiinista mitään jauho-termiä. Tuon sanan analysointi tässä yhteydessä kuulostaa hänen mukaansa juuri siltä kuin onkin, eli boomereilta leikkimässä huumeslangin asiantuntijoita.
Itselle tuli mieleen että voisi olla samanlainen itseironinen juttu, kuin pilvenpolttelijat puhumassa "kantsusta". Tämähän oli sellaisesta taannoisesta todella koomisesta gonzo-lehtijutusta, jossa toimittaja testaa -hengessä haluttiin selvittää huumeidenoston vaikeutta, ja toimittaja meni baarin tupakkapaikoille kyselemään rastapäiltä että "onkos sulla vahvempia aineita... siis kantsua?". Yllättäen keneltäkään ei löytynyt ja lopputulemana jutussa todettiin, ettei huumeiden hankkiminen ole niin helppoa ja käyttö yleistä kuin voisi luulla.

Sorry off-topicista, toi juttu naurattaa vaan aina kun tulee mieleen.
 
F

Flonaldo

Marin ei tiedä, kuka vuoti videot julkisuuteen.

– Tiesin kyllä, että minua kuvataan, mutta luotin siihen, että koska videot ovat yksityisiä, ne on yksityisissä tiloissa kuvattu, niitä ei julkaistaisi.
Joko Marin
a) valehtelee
b) on uskomattoman naiivi
c) on uskomattoman typerä

Kaikki ovat ongelmia pääministerin asemassa toimimisen kannalta.

Videot eivät olleet mitään salavideoita. Tuon jengin kanssa kun pyörii, ihan kaikki tungetaan julki - siinä ei ole mitään uutta.

Jos Marin ei toistaiseksi olisikaan ollut kotibileissä, missä käytetään huumeita, tuon jengin kanssa juhlimisen kohdalla se on ihan puhtaasti vain ajan kysymys. Toistaiseksi Marin ei ole kommenteissaan mitenkään edes osoittanut harkitsevansa, että kannattaako heidän kanssaan bilettää.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Täytyy toivoa ettei ole Sanna käynyt julkisissa vessoissa.

Joo tätähän tuossa hainkin, ihan sama juttu käydä julkisessa vessassa luonnollisilla tarpeillaan tai bilettää alkuilta tiloissa, jossa porukka ympärillä vetelee laittomia mömmöjä, vaikkei itse niihin koskisikaan.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Tässä pitää jatkuvasti kyllä nyt muistuttaa, että kyllä Sipilän kohtelu oli mielestäni paikoin todella raisua media ja sitten AY puoli, joka laittoi Suomen seis aktiivimallin vuoksi, tämä hallitus laittaa samanlaisen mallin ja SAK on hiljaa. Näkee mikä se oikea ongelma on.

Tämän lisäksi jos puhutaan lynkkauksen alle joutuneista pääministereistä, niin entäs Stubb? Mielestäni aivan järkyttävistä asioita joutui median ja yleisen mielipiteen uhriksi; shortsit vittu joo. Rinne? Pökkelö joo, mutta ei häntä todellakaan silkkihanksikkain käsitelty. Jäätteenmäki?

Että pitää nyt hieman laajemmin käsitellä ja katsoa historiaa, eikä vaan heittää poloinen Sanna kun sitä nuorena naisena käsitellään niin kohtuuttomasti vaihdetta päälle.

En tarkoittanut mediamyllyä. Tarkoitin tilannetta maailmalla. Marinin ajan kriisit ovat olleet melko paljon isommat kuin näillä muilla yhteensä. Ja, jos joku mainitsee tässä yhteydessä Sipilän kärsineen pakolaistulvasta niin muistutan jo heti tässä, että itse meni vielä tyhmänä tarjoamaan asuntoaan pakolaisille.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Päinvastoin. Kokaiini näkyy testissä käytön jälkeen vain varsin lyhyen aikaa, 1-4 vuorokautta.
No perhana. Muistelin, että tämä näkyy varmasti pitkään testeissä, kun väliajoin urheilijoita tästä käryää, mutta tokihan se joillakin lähtee niin paljon lapasesta käyttö, että ei tajuta varoa sitten yhtään.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ja sitten kun mistään jauhojengistä ei videolla edes puhuttu.
Eiköhän tuossa jokainen kuule ihan sitä mitä haluaa kuulla. En nyt lähtisi varmaksi julistamaan en jauhojengiä mutten myöskään jallujengiä tai Jennyä tai mitä ihmettä lieneekään. Sana sanaa vastaan.

Marin muuten itse sanoi että vain mietoja on juotu. Mikäs jallujengi se sellainen on jossa litkitään lonkeroa? Tähän hymiö perään.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta tuollainen toiminta on todellakin epäaitoa ja erittäin huomionhakuista.
Tästä lauseesta muistuukin mieleen ne Marinin tuoreet festarikuvat, jotka otti "sattumalta" häneen törmannyt bilekaveri.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Viesti yhdessä muun kokonaispanoksen kanssa on johtanut pelikieltoon.
Kunhan vain kirjoitin omia mietteitä väittämättä niiden olevan faktoja. Voimia sinne!


Samoin sinne jos on ongelmia isäsuhteen, peräpukamien tai peliriippuvuuden kanssa, ja en siis väitä että on!
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei kai meidän bile-Sannasta ole tullut piri-Sannaa. Kyllä Marin antaa kohtuullisesti alustaa kaikille vihjailuille. En sano sitä, että pääministeri ei voisi juhlia kuten tavallinen kansalainen ja pukeutua kuten haluaa, mutta ehkä kannattaisi pikkuisen näitä tällaisia videoita vältellä. Hän kuitenkin edustaa jatkuvasti myös vapaa-ajallaan Suomea. Vaikka viina ja essut maistuisikin, niin kannattaa se homma hoitaa ilman kameroita ja sellaisessa porukassa missä ei niitä videoita laiteta someen. Kun serotoniini varastot on pumpattu ulos, niin varmasti on mukava alkaa selittelemään medialle mitä nyt oikein kävikään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös