Marinin bilettämisessä ei ihan oikeasti ole mitään ihmeellistä, eikä hän voi mitenkään olla vastuussa siitäkään, onko joku käyttänyt kokaiinia tai muita huumausaineita, jos se ei ole tapahtunut hänen välittömässä läheisyydessään. Marin vaikutti olevan ihan alkoholipäissään ja itse saan ainakin ihan pelkällä dokaamisella itseni erilaisiin tiloihin lähtien iloisesta hiprakasta ja päättyen sellaisiin perisuomalaisiin oksennusperseisiin, jos oikein on innostuttu kaatamaan. Jälkimmäisiä lapsuksia on tapahtunut äärimmäisen harvoin, mutta on kuitenkin tapahtunut. Itse katson mieluummin ihmisten hauskanpitoa ja vaikka sitten Marinin tanssiliikkeitä kuin keski-ikäisten, pilluvarmoissa kulkevien äijien viihteilyä, eli suomeksi örinähauskanpitoa tai perseiden puristelua epärytmissä tanssilattialla. Toki kaikkein mieluiten jättäisin yksityisten bileiden materiaalit katsomatta, koska niitä ei ole ulkopuolisten silmille tarkoitettu. Tämä on asia, mistä mielestäni ei ole jatkossakaan syytä luopua.
Mutta se on ihan totta, että tietyssä asemassa olevilta odotetaan tietynlaista, yleensä hyvinkin moitteetonta käytöstä ja se nyt vain pitää asianosaisten hyväksyä. Jos sitä ei halua hyväksyä, pitää vaihtaa duunia. Marinin kannattaisi oikeasti mennä myös vähän itseensä ja miettiä, että millä tavalla nämä hänen vapaa-ajanviettotapansa vaikuttavat hänen kykyynsä hoitaa duuninsa parhaalla mahdollisella tavalla ja vaikuttaa hänen uskottavuuteensa esim. neuvottelupöydässä ulkomailla. Suomi on kuitenkin hyvin pieni maa, joka ei yleensä ole neuvottelupöydässä ehtoja sanellut.
Elämä on täynnä valintoja. Mun mielestäni Sanna Marin ei ole kovin osaava valitsija oikein missään asiassa. Mutta tämä kohu on oikeasti melko turha. Ja kyllähän tämäkin unohtuu melko äkkiä, kunnes tulee uusi Marin-kohu. Ja sellainen tulee, koska selkeästi hän on vähän epäkypsä tyyppi.