Toivottavasti tämä oli mustaa huumoria.Veikkaisin, että Katainen aina silloin kun ei kaatuile kännissä bileiden jälkeen.
Toivottavasti tämä oli mustaa huumoria.Veikkaisin, että Katainen aina silloin kun ei kaatuile kännissä bileiden jälkeen.
Entä jos sinne tulisi myös Marko Björs ja haluaisi hinkuttaa itseään sua vasten? Nythän lähinnä Sanna ja Sabina kourivat toisiaan tai ainakin toistaiseksi tulleen videomateriaalin perusteella. Hieman harmittaa ettei Sanna ja Sabina nuoleskelleet tosiaan videopätkässä. Olisipa ollut mielenkiintoista tietää kansan reaktio sen jälkeen.Jos Sabina Särkkä pyytäisi minua kanssani Ruisrockiin ja siitä jatkoille asunnolleni, niin suostuisin vaikka olisin minkälaisella tittelillä varustettu.
Olet esittänyt väitteen - siis ennen Rydmanin tuomiota tai edes syytettä - Rydmanin harjoittaneen seksuaalista häirintää (rikos) ja joka on jatkunut kymmenen vuotta. Siksi myös siinä täyttyy syyttömyysolettama. Eli juuri se sama jota muilta penäät.Aivan. Ja muistaakseni en ole syyttänyt Rydmania muusta kuin valta-aseman väärinkäytöstä (huono käytös). Se, täyttyykö syytekynnys, on poliisin ja oikeuslaitoksen asia (rikos).
Ensimmäinen on jokaisen arvioitavissa niin kuin on Marinin käytös. Jälkimmäinen kuuluu poliisille ja oikeuslaitokselle niin kuin kuuluisi myös Marinin huume-epäily. Siksi vain jälkimmäisessä toimii syyttömyysolettama.
Rautalangasta: Minä voin kutsua perusteetta Marinia huonosti käyttäytyväksi pääministeriksi, mutta minä en voi kutsua häntä huumausainerikolliseksi ilman tuomiota.
Niin lähtökohtana oli vain oma kiinnostukseni siihen, että missä kenelläkin menee liberaaliuden rajat ja missä se muuttuu kenelläkin konservatiiviksi. Itse näen nuo rajat selkeästi omassa elämässäni.Tyhmä käytös on tyhmää käytöstä, enkä arvosta tyhmää käytöstä. Kuten sanoin, pidän hölmönä ja lapsellisena myös tuota sabinasärkkien kanssa some-bilettämistä. Mutta en minä "instituution" puolesta sinällään mitään käyttäytymisnormeja velvoita.
Sinänsä vertauksesi oli kyllä aikamoista kaltevan pinnan argumentointia.
Tulihan sekin päivä, kun olen Saarikon kanssa asioista täysin samaa mieltä.
– Mutta kieltämättä kun tuon kuvan näin niin sen seinän siitä tunnistin hieman toisenlaisista asiayhteyksistä, hän sanoi.![]()
Annika Saarikko kyllästyi kommentoimaan Sanna Marinin juhlimista: ”Hiukan kiusallista ja hämmentävää”
Keskustan puheenjohtajan mukaan Sanna Marinin kuvien kommentoiminen tuntuu kiusalliselta ja hämmentävältä.www.is.fi
Itse en koskisi kyseisiin henkilöihin viiden metrin seipäälläkään. Kukin saa bailata kenen kanssa lystää.Entä jos sinne tulisi myös Marko Björs ja haluaisi hinkuttaa itseään sua vasten? Nythän lähinnä Sanna ja Sabina kourivat toisiaan tai ainakin toistaiseksi tulleen videomateriaalin perusteella. Hieman harmittaa ettei Sanna ja Sabina nuoleskelleet tosiaan videopätkässä. Olisipa ollut mielenkiintoista tietää kansan reaktio sen jälkeen.
Uosukaisen vertaus oli sikäli surkea, että Trump on ollut Yhdysvalloissa ilmiö jo vuosikymmeniä, eikä se rakennu pelkästään sosiaaliseen mediaan.Samaisessa ohjelmassa Marin-ilmiötä verrattiin (taisi olla Riikka Uosukainen) samanlaiseksi kuin Trump-ilmiötä. Sekä meidän sohvalla ollut vaimoni ja studiossa ollut pro Marin panelisti meinasivat saada sydänkohtauksen.
Sanna olisi vastannut tähän näinEntä jos sinne tulisi myös Marko Björs ja haluaisi hinkuttaa itseään sua vasten? Nythän lähinnä Sanna ja Sabina kourivat toisiaan tai ainakin toistaiseksi tulleen videomateriaalin perusteella. Hieman harmittaa ettei Sanna ja Sabina nuoleskelleet tosiaan videopätkässä. Olisipa ollut mielenkiintoista tietää kansan reaktio sen jälkeen.
Tulihan sekin päivä, kun olen Saarikon kanssa asioista täysin samaa mieltä.
– Mutta kieltämättä kun tuon kuvan näin niin sen seinän siitä tunnistin hieman toisenlaisista asiayhteyksistä, hän sanoi.![]()
Annika Saarikko kyllästyi kommentoimaan Sanna Marinin juhlimista: ”Hiukan kiusallista ja hämmentävää”
Keskustan puheenjohtajan mukaan Sanna Marinin kuvien kommentoiminen tuntuu kiusalliselta ja hämmentävältä.www.is.fi
– Lienee sanomattakin selvää, että huomattavasti mieluummin kommentoisin pääministerin poliittisia avauksia kuin kuvia Kesärannan bileistä, Saarikko vastasi.
– Totesin jo viikonloppuna viime viikon videoista ja kuvista, että minusta tämä on hiukan kiusallista ja hämmentävää, eikä ole ihan helppo valita, mitä tässä tilanteessa sanoisi.
– Tilanne on vakava sekä energian hinnan ja ensi talven sähkön saatavuuden osalta että perheiden ja kaikkien suomalaisten toimeentulon osalta. Keskitytään nyt tähän.
Tähän voin vastaukseksi lainata ihan omia sanojasi.Eli sen jälkeen kun olet kirjoittanut Marinin bilettämisestä n. 50 viestiä tähän ketjuun, ilmoitat olevasi samaa mieltä että pitäisi keskittyä "energian hintaan ja ensi talven sähkön saatavuuteen"?
Olet outo...
Tässä on myös vahva metoo-näkökulma. Kuvitellaanpa, että Stubb, Katainen tai Sipilä olisi ollut pm:nä bailaamassa, olisi roikkunut humalaisena jonkun lyylin kaulassa ja video tästä olisi olemassa.Marinin ympärille on kertynyt joukkio, jolle ei tunnu olevan mitään merkitystä mitä pääministeri tekee tai jättää tekemättä. Kaikki kritiikki on yhtä kuin setämiehet öyhöttää.
Olisi mielenkiintoista tietää mikä olisi ollut tämän samaisen jengin vollotuksen määrä jos heidän näkövinkkelistään väärää puoluetta edustavasta Stubbista olisi aikoinaan levinnyt kreisibailausvideoita nettiin, jossa lauletaan Petri Nygårdia pintaliitoporukan kanssa pikkutunneilla. Tai roudataan noita samoja hännystelijöitä festarijatkoille kesärantaan ja julkaistaan sieltä tissikuvia someen. Vaikkaan, että yhtäkkiä se edustuksellisuus olisi kiinnostanut aivan eri tavalla. Tai niinhän se kiinnostikin kun jopa shortseihin pukeutuminen oli silloin liikaa.
En toki odottanutkaan että vastaisit tuohon kysymykseenTähän voin vastaukseksi lainata ihan omia sanojasi.
Itse katsoin myös kyseisen ohjelman. Toivottavasti pian siirrytään puhumaan Suomen kannalta tärkeistä asioista eikä mistään päihteistä. Saarikko pärjäsi hyvin kyseisessä ohjelmassa.Tulihan sekin päivä, kun olen Saarikon kanssa asioista täysin samaa mieltä.
– Lienee sanomattakin selvää, että huomattavasti mieluummin kommentoisin pääministerin poliittisia avauksia kuin kuvia Kesärannan bileistä, Saarikko vastasi.
– Totesin jo viikonloppuna viime viikon videoista ja kuvista, että minusta tämä on hiukan kiusallista ja hämmentävää, eikä ole ihan helppo valita, mitä tässä tilanteessa sanoisi.
– Tilanne on vakava sekä energian hinnan ja ensi talven sähkön saatavuuden osalta että perheiden ja kaikkien suomalaisten toimeentulon osalta. Keskitytään nyt tähän.
Tääällä on muuten jäätynyt konflikti päällä. Sillä ei ole mitään merkitystä, miten on joskus aikanaan ryypiskelty tai ei, täysin epäolennainen asia. Mikäli Marin olisi ryypännyt viikon putkeen ja pitänyt orgiat, mutta näistä ei leviäisi tietoa someen ja mediaan, niin kaikkihan olisi ollut aivan ok.Instituutiot elävät ajassaan. Jos tämä kohu aiheuttaa noin pahaa ahdistusta pm-instituution puolesta, niin odotappa vain parikymmentä vuotta ja katsotaan sitten, miten pohjalla tuo instituutio vielä onkaan.
Edit/ Löyhensin ekan kappaleen sanamuotoa hieman.
Niin lähtökohtana oli vain oma kiinnostukseni siihen, että missä kenelläkin menee liberaaliuden rajat ja missä se muuttuu kenelläkin konservatiiviksi. Itse näen nuo rajat selkeästi omassa elämässäni.
Itse arvostan tiettyjä instituutioita ja uudistaminen pelkän uudistamisen vuoksi ei ole edes järkevää. Toki uudistukset on monestikin hyviä asioita pienessä mittakaavassa pikkuhiljaa tapahtuvana.
Marin ei tällä hetkellä uudista mitään vaan raiskaa pääministeri instituution. Oikeastaan voidaan kysyä, että mitä tuollaisella pääministerillä edes tehdään enää? Ihan yhtälailla voitaisiin repäistä kuka vaan Marja jakomäestä tai Tuksu Suomesta tuohon Sannan paikalle.
Haluaisin juurikin, että alettaisiin keskittyä niihin Suomen kannalta olennaisiin asiakysymyksiin. Kovasti tuntuu olevan kiinnostusta viestimääriini.En toki odottanutkaan että vastaisit tuohon kysymykseen
No @heavy eikö löydy niitä Purran vaatimuksia vai mikä kestää? Hyvähän se on nimitellä oudoksi, jos itse persupsykooseissaan keksii jotain vaatimuksia vaikka toinen on nätisti vain kehoittanut Marinia menemään testeihin.
Lopetan kyllä asiakeskustelun tuollaisen "persupsykooseissaan" kommentoinnin jälkeen... muta kiva että sinua kiinnostaa mun ajatukset.Haluaisin juurikin, että alettaisiin keskittyä niihin Suomen kannalta olennaisiin asiakysymyksiin. Kovasti tuntuu olevan kiinnostusta viestimääriini.
Joko ehtisit vastaamaan sinulle aiemmin esitettyyn kysymykseen?
No, kerropa nyt ihan asiallisesti, että missä Purra on vaatinut Marinia menemään huumetestiin.Lopetan kyllä asiakeskustelun tuollaisen "persupsykooseissaan" kommentoinnin jälkeen... muta kiva että sinua kiinnostaa mun ajatukset.
Otetaan tämä tietoturva-asia vielä vähän konkreettisemmin:Mietoja alkoholijuomia nauttimalla ja tanssivideoilla poseeraamisella ei mitää instituutioita vedetä paskaksi muualla kuin vatikaanissa tai muslimiveljeskunnassa. Kannattaa ehkä hieman löysentää konservatiivi-uskovaisuuspipoa. Marin ei ole tietääkseni näytellyt tissejä tai jos on niin haluan nähdä.
Stubbi sai osakseen ihan turhaa ei politiikkaan osuvaa kritiikkiä niinkuin Marinkin nyt. Katainen kaatuili humalassa pääministerinä ja sai vaan pelkät naureskelut asiasta, eli hänen ajoiltaan on varmaankin jo aloitettu tuo "instituution paskominen" :)
Tietoturvan perusongelma on siinä, että vaikka ministereillä ja kansanedustajilla on yksityiskohtaiset tietoturvaohjeet a) työlaitteisiin ja b) siviililaitteisiin, jälkimmäistä ei voida valvoa muiden toimesta. Tiktokit ja monet muut sovellukset sisältävät koodin, jonka avulla ne voidaan käskyttää kopioimaan dataa haluttuun osoitteeseen.Otetaan tämä tietoturva-asia vielä vähän konkreettisemmin: