Kerrotko lisää tästä humalatilasta?Katainen kaatuili humalassa pääministerinä ja sai vaan pelkät naureskelut asiasta, eli hänen ajoiltaan on varmaankin jo aloitettu tuo "instituution paskominen" :)
Kerrotko lisää tästä humalatilasta?Katainen kaatuili humalassa pääministerinä ja sai vaan pelkät naureskelut asiasta, eli hänen ajoiltaan on varmaankin jo aloitettu tuo "instituution paskominen" :)
Mun käsittääkseni täällä keskustellaan Marininsta eikä minusta vai onko tän ketjun nimi Ck?Mietoja alkoholijuomia nauttimalla ja tanssivideoilla poseeraamisella ei mitää instituutioita vedetä paskaksi muualla kuin vatikaanissa tai muslimiveljeskunnassa. Kannattaa ehkä hieman löysentää konservatiivi-uskovaisuuspipoa. Marin ei ole tietääkseni näytellyt tissejä tai jos on niin haluan nähdä.
Stubbi sai osakseen ihan turhaa ei politiikkaan osuvaa kritiikkiä niinkuin Marinkin nyt. Katainen kaatuili humalassa pääministerinä ja sai vaan pelkät naureskelut asiasta, eli hänen ajoiltaan on varmaankin jo aloitettu tuo "instituution paskominen" :)
Ei pidä paikkaansa. KRP on aloittanut esitutkinnan seksuaalirikoksesta eli syyttömyysolettama täyttyy. Rydman on tehnyt HS:n kirjoituksesta rikosilmoituksen. Poliisin mukaan asiassa on syytä epäillä rikosta ja aloittanut esitutkinnan Helsingin Sanomista nimikkeenä törkeä kunnianloukkaus.Sinulla menee nyt pahasti sekaisin lainrikkominen ja huono käytös. Huonosta käytöstä ei ole olemassa syyttömyysolettamaa, mutta lainrikkomisessa on, ja täällä Marinia vaaditaan todistamaan syyttömyytensä lainrikkomiseen liittyvään epäilyyn.
Ja se on sitäpaitsi 50+, ei +50.
Pitäisikö Sannan mielummin elää tuota menetettyä nuoruuttaan, vaikka pelkkänä kansanedustajana ja antaa sellaisen henkilön hoitaa pääministerin virkaa, joka pystyy pitämään työ- ja siivilielämän erillään? Kertoo mielestäni aika paljon Sannan tilannetajusta juhlimisensa suhteen, että hänen elämäänsä käsitellään roskalehtien palstoilla.
Siis kuka on vetänyt huumeita Kesärannassa ja milloin?Ja todellakin vedetään juuri tällaisella instituutiot paskaksi, ihan jotain tuntematonta porukkaa kun suoraan kontulan ostarilta repäistynä sekoilee ja vetää huumeita kesärannnassa.
Aivan. Ja muistaakseni en ole syyttänyt Rydmania muusta kuin valta-aseman väärinkäytöstä (huono käytös). Se, täyttyykö syytekynnys, on poliisin ja oikeuslaitoksen asia (rikos).Ei pidä paikkaansa. KRP on aloittanut esitutkinnan seksuaalirikoksesta eli syyttömyysolettama täyttyy. Rydman on tehnyt HS:n kirjoituksesta rikosilmoituksen. Poliisin mukaan asiassa on syytä epäillä rikosta ja aloittanut esitutkinnan Helsingin Sanomia vastaan törkeästä kunnianloukkauksesta.
Ja se on sitäpaitsi käytöksestä ei käytöstä.
Mitään tällaistahan ei ilmeisesti ole (ainakaan mitään todistusaineistoa ei ole olemassa) tapahtunut, mutta mukavahan se on varmaan kärjistää. Tosiasioista pöyristyminen kun kielii tässä tapauksessa meloisen konservatiivisista asenteista, vaikka itse muuta väittäisikin.Ja todellakin vedetään juuri tällaisella instituutiot paskaksi, ihan jotain tuntematonta porukkaa kun suoraan kontulan ostarilta repäistynä sekoilee ja vetää huumeita kesärannnassa.
Eilisessä A-studiossa mainittiin, että Marinilla on lähes 900 000 seuraajaa instassa, eli kyllä siellä vielä potentiaalisia kannattajia ja äänestäjiä riittää.Mikään ei olisi parempaa kuin antaa Sannan vain jatkaa valitsemallaan tiellä vielä puoli vuotta. Pakko sanoa että itse ainakin toivon täysin, että Marin sekä SDP jatkavat tällä linjalla koska muutaman pinnan tiputus kannatuksessa tulee kyllä itselle ainakin maistumaan.
Toivottavasti SDP:n kampanja pohjautuu Mariniin kuten muissa lähiaikojen vaaleissa, nyt olisi kuvat ja videot jo valmiina ilman kalliita mainostoimistoja.
Nyt sä määrittelet konservatiiviset asenteet itse, mihin sä vedät oman rajasin liberaalisuudessa ja jos vedät rajan, oletko konservatiivi? Esimerkiksi mun mielestä pedofilia on sairasta ja väärin ja jos se on konservatiivista niin olkoon. Tietyt asiat ei vaan ole oikein. Olen monessa asiassa liberaali, monessa konservatiivi, jolloin en mielestäni ole kumpaakaan.Mitään tällaistahan ei ilmeisesti ole (ainakaan mitään todistusaineistoa ei ole olemassa) tapahtunut, mutta mukavahan se on varmaan kärjistää. Tosiasioista pöyristyminen kun kielii tässä tapauksessa meloisen konservatiivisista asenteista, vaikka itse muuta väittäisikin.
Luuletko todella, ettei Kesärannassa ole ryypiskelty aiempien pääministerien kohdalla? Ja mikäli et luule, niin miten se instituutio nyt tämän myötä on rapautumassa?
Instituutiot elävät ajassaan. Jos tämä kohu aiheuttaa noin pahaa ahdistusta pm-instituution puolesta, niin odotappa vain parikymmentä vuotta ja katsotaan sitten, miten pohjalla tuo instituutio vielä onkaan.
Edit/ Löyhensin ekan kappaleen sanamuotoa hieman.
Eilisessä A-studiossa mainittiin, että Marinilla on lähes 900 000 seuraajaa instassa, eli kyllä siellä vielä potentiaalisia kannattajia ja äänestäjiä riittää.
Veikkaisin, että Katainen aina silloin kun ei kaatuile kännissä bileiden jälkeen.Siis kuka on vetänyt huumeita Kesärannassa ja milloin?
Ei voi pitää paikkaansa, Jatkoajassa kerrottiin että kuvat on peräisin ihan tyhmästä trollisivusta, eikö kukaan kertonut Sannalle?
Joista osa toki ulkomaalaisia.Eilisessä A-studiossa mainittiin, että Marinilla on lähes 900 000 seuraajaa instassa, eli kyllä siellä vielä potentiaalisia kannattajia ja äänestäjiä riittää.
Hänellä on laaja aggressiivinen fanikerho, joka pitää Marinin puolta tilanteessa kuin tilanteessa. Se onkin eri asia kuinka paljon he käyvät äänestämässä demareiden kannatuksen lisäämiseksi.Eilisessä A-studiossa mainittiin, että Marinilla on lähes 900 000 seuraajaa instassa, eli kyllä siellä vielä potentiaalisia kannattajia ja äänestäjiä riittää.
Eli koska olet liberaali, niin kaikki käy? Olisi ok, jos tuolta olisi videota missä on vedetty kokkelia naamariin ja nussittu valtiolipun päällä kun olisi ensin oltu potkimassa hautakiviä. Vai missä menee sun liberaalisuutesi rajat?
Toivottavasti tämä oli mustaa huumoria.Veikkaisin, että Katainen aina silloin kun ei kaatuile kännissä bileiden jälkeen.
Entä jos sinne tulisi myös Marko Björs ja haluaisi hinkuttaa itseään sua vasten? Nythän lähinnä Sanna ja Sabina kourivat toisiaan tai ainakin toistaiseksi tulleen videomateriaalin perusteella. Hieman harmittaa ettei Sanna ja Sabina nuoleskelleet tosiaan videopätkässä. Olisipa ollut mielenkiintoista tietää kansan reaktio sen jälkeen.Jos Sabina Särkkä pyytäisi minua kanssani Ruisrockiin ja siitä jatkoille asunnolleni, niin suostuisin vaikka olisin minkälaisella tittelillä varustettu.
Olet esittänyt väitteen - siis ennen Rydmanin tuomiota tai edes syytettä - Rydmanin harjoittaneen seksuaalista häirintää (rikos) ja joka on jatkunut kymmenen vuotta. Siksi myös siinä täyttyy syyttömyysolettama. Eli juuri se sama jota muilta penäät.Aivan. Ja muistaakseni en ole syyttänyt Rydmania muusta kuin valta-aseman väärinkäytöstä (huono käytös). Se, täyttyykö syytekynnys, on poliisin ja oikeuslaitoksen asia (rikos).
Ensimmäinen on jokaisen arvioitavissa niin kuin on Marinin käytös. Jälkimmäinen kuuluu poliisille ja oikeuslaitokselle niin kuin kuuluisi myös Marinin huume-epäily. Siksi vain jälkimmäisessä toimii syyttömyysolettama.
Rautalangasta: Minä voin kutsua perusteetta Marinia huonosti käyttäytyväksi pääministeriksi, mutta minä en voi kutsua häntä huumausainerikolliseksi ilman tuomiota.