Ei se mieleistäni ihan noinkaan mene, jos edustat poliittista eliittiä. Näetkö mahdollisuutena, että joku Marinin bileporukasta esim. sujauttaisi jotain Marinin mietojen alkoholijuomien sekaan Marinin keskittyessä vaikkapa poseeraamaan kameralle tehdessään tanssimanööverejä? Etenkin - kuten @Cobol aiemmin totesi - Venäjä pyrkii rekrytoimaan nuoria somevaikuttajia. Ja kuten tiedetään, lähes kaikki on ostettavissa jos liitua saa tarpeeksi.En. Jokainen on vastuussa itsessään - minä vastaan siitä, että peterra ei käytä huumeita, Marin vastaa siitä, ettei Marin käytä huumeita. En minä vastaa kavereistani eikä Marinkaan. Jos joku pienisieluinen haluaa jo päättää, ketkä ovat sopivia kavereita kenellekin niin tehköön niin (ja tsemppiä tämän henkilön lapsille). Lähtökohtaisesti tämä on vapaa maa, jossa jokainen saa itse valita seuransa.
Mikäli Marin sitten saisi huumausainetta kehoonsa, saisi siitä Venäjä konkreettisen lyömäaseen esittää mitä kattavimman arsenaalin erilaisia syytöksiä ja disinformaatiota alkaen siitä, että narkomaani pääministeri vei kamoissaan Suomen NATOon. Kun Marin on epäilemättä Suomen kaikkien aikojen tunnetuin PM Suomen ulkopuolella ja omaa varsin positiivisen imagon modernina poliitikkona niin ei tarvitse pohtia sitä, onko Marin Venäjän kannalta kiinnostava kohde.
Mä olen sitä mieltä - boomeri kun olen - että mikäli PM:n tehtävät kiinnostaa, niin niiden on kiinnostettava myös vapaa-ajalla. Marin on instituution keskeinen osa 24/7 halusi tai ei.