Onko Quinn antanut jotain selitystä miksi Eklund ja Bordeleau ovat sivussa? Kyllä tossa 3-1 osuman jälkeen Sharks pelaajien kiinnostus ja taistelut loppui siihen paikkaan. Luovat nuoret olisivat tuoneet varmasti jotain särmää - olisi ollut jotain katsottavaa ja ehkäpä jokunen konkari olisi lähtenyt vielä pelamaan voitosta.
Benning oli kyl imo kaikista paskin. Ihan varmasti Hatakka ja Kniazev on parempi vaihtoehto. Tai Merkley. Mä en kyllä ymmärrä yhtään tätä peluutusta.
Omat havainnot:
1.kenttä kaiken a&o. Hertl ja Meier on kovia tekijöitä ja Kunin ihan jeba kolmaspyörä.
2.kentästä Labanc oli tosiaan pirteä, slotista löytyi vetoja. Couture täydessä masennustilassa. Lindbolm aikas meh.
3.kenttä olikin aiivan kamala. Itse pistäisin Gregorin ja Nieton sukkana poppareille. Ei mitään taistelua.
4.kenttä oli imo hyvä juuri neloskentäksi. Mä tykkäsin jokaisesta. Show touhua, mutta toivottavasti Gadjovich ei ota tappelijaroolia tosissaan, kyllä itse pelissä selvästi enemmän annettavaa. Taas on kaveri kesällä mennyt eteenpäin pelaajana.
1.pari Eki oli pakiston the man. Sillon kun joukkue pelasi oli hyvä. Sitten 3-1 osuman jälkeen kun tyyliin koko joukkue lopetti taistelun, niin eki vetiki ihan sinnetänne peliksi. Harrington iha jees, mutta kyllä juuri 3-1 osumassa aivan kamala pinchaus keskikentällä.
2.pari ihan jeba. Avausosumassa Ferraro menetti mailansa varsin hepposesti, ei tainnut täysin hereillä vielä olla. Muuten eipä valittamista.
3.pari oli aivan kamala. Kyllä mä antaisin junnuille näyttöjä ennemmin. Miksi tämmöistä kokenutta paskaa tarvii peluuttaa?
Yv ei toiminu, vaikka ykkösyv väläytteli. kakkosyv ihan täyttä sekoilua. Sisääntulot vieläkin iso haaste
Imo sisääntulot oli parempia nyt kuin viime kaudella, Ekin/1.yv suorittamana. Hyökkäyspäässä Hertl-Timo-Eki piti hienosti kiekkoa, varsinkin Meier suoritti vahvasti laidassa paineen alla. Hertl taas oli monsteri aloituksissa, kun pääsi lusikkapuolella vääntämään.
Toivottavasti tänään Sharks iskee avausosuman, jospa siitä seuraisi ihan 60minuuttinen peli hailaumalta.