Kuukauden päästä on jo päästä nauttimaan kauden avauksesta Prahassa. Itse olen tulossa yksin mestoille kun matkaseura perui, mutta se ei tunnelmaa latista. Kaunis kaupunki syksyllä ja pelit aivan varmasti timanttia.
Harjotuksia päästään seuraamaan torstaina 6.10 15-17.30 ja samalla fanipäivä?. Liput kaupan about 17e hintaan. Saatan itse vaihtaa lennot että kerkeäisin nuo katsomaan.
Näköjään uudet pelipaidat ovatkin tulossa ja tälle kaudelle, tietenkin paidan selkämyksessä lukeva 22 olisi saattanut tämän paljastaa. Mutta ovat siis tulleet jo myyntiin:
.
Katsotaan jos siis pääsisi nämä näkemään jo luonnossa!
Rookie faceoffit starttaa myös ensi viikon viikonloppuna ja niitten rosterit julkaistiin:
Katsotaan ketkä kaikki näyttäytyvät edukseen, suomalaisittain Mäkiniemen otteet kiinnostavat. "Varmoina" NHL tyyppeinä vähemmän yllättäen Eklund ja Bordelau. Training camppi starttaa tuosta ja päättyy Berliiniin 4.10.
Svechnikovi (ei se parempi) signattiin, todnäk pääosoite Barracudassa ja stinttejä sitten ylhäällä.
Katsellaan miten rosteri rupeaa muovautumaan, projected cap tällä hetkellä täydellä rosterilla ihan tapissa. Joten varmaan mitään signauksia ei tulla näkemään. Eiköhän tässä nyt tankkailla hetki, sukelletaan syvälle ja haetaan vauhtia.