Siitä voidaan toki kiistellä kannattaisiko näitä riskejä ottaa kun maalinteko on ongelma. Marleausta on kuitenkin vielä hyötyä joukkueelle.
Kyllähän kannattaisi. Kauden pisin tappioputki meneillään, 4ott tehty 8 maalia.
Ei kyllä mun mielestä Marleaulla pitäisi asiaa olla tulosyksikköön, vaikka ne perusasiat luonaa omissa ja keskikentällä. Yksi maali tehtynä, vaikka ylivoimassakin säännöllisesti on. Alkupuoliskolla oli paikoissa, mutta tulosta ei tullut. Nyt on pitkään menty, kun ei edes paikoille pääse. Ketjukaverit on ollut mitä ollut, mutta esim. Donatolla on melkein joka pelissä todellinen yritys tehdä tulosta. Kyllähän tollanen nälkä pitäisi pöydälle nostaa, tiedä vaikka tarttuisi näihin pettymyksiin Timoon ja Tomppaan.
Virheitä varmasti enemmän tulee, mutta tuleeko niin paljon enemmän. Ehkä Leonardin suhteen joo, mutta kyllä Donato siistimmin pelaa kuin esim. Labanc.
Entä #12? Lähteekö vielä kerran vuokralle sormuksen perässä?
Onko se noin viikko TDL jälkeen, kun Marleau nappaisi kärjen pelatuissa otteluissa. Haluaako tehdä sen Sharksin paidassa? Entä jos treidi tulee, niin onko kaverilla paikkaa varmasti pelata tarvittavat ottelut ennätykseen. Itse veikkaan, että Sharks -nutussa pysyy ja ennätyksen rikkoo.
Jostain siis Wilsonin on sellainen kaivettava.
Eikös nyt ole kämäsempi drafti luvassa? Kuitenkin ykkönen löytyy, joten itse en näe kakkosta niin tärkeäksi saatavaksi.
un katsoo joukkueen ikärakennetta ja organisaatioon varattujen pelaajien tasoa, niin aika hemmetin syvään kuoppaan Sharks-johto on seuran saattanut
Ikärakenne on mitä on, mutta aikamoisen käännöksen varailu on tehnyt, kun Wilson jr. otti homman käsiinsä. Hitaastihan se totuus sieltä paljastuu, mutta näin ennakkoon näyttää hyvältä ja vähäisillä vuoroilla saatu suhteessa monta mielenkiintoista nimeä. Eikä pitänyt varmaan yllätyksenä tulla, Wilson jr. on korkealle arvostettu lupaus noissa konttorihommissa jääkiekkopiireissä. Omissa kirjoissa siis kuopasta ylös kaivaminen on jo alkanut.
Karlssonin treidaamisesta mun mielestä turha puhua. Iso soppari, iso nimi. Lausunnot oli samat kuin Wilsonilla, tällä corella haetaan vielä ja toisena pvnä kehui nuoria ja heidän marssia. Eli ottaa roolia ja johtajuutta joukkueesta.
Ketä todennäköisemmin liikkuu on Burns, ketä välttänyt mediahuomion täysin. Ei ole hyvin mennyt kausi ja tuntuu vain heikentyneen meno kauden edetessä. Muistolta vain tuntuvat, kun kaveri laukoi hulluna viivalta ja laidasta, omista syöttö tavoitti monesti kärkiäijän ja iso kroppa pyöri vastustajan päätä ympäri. Vikaa nähdää sillon tällön, muuten kyllä ei. Syötöt menevät paljon vastustajille ja laukaukset maalille on luokkaa yks-kaks otteluun viime aikoina.
Isoimmat kysymykset on, mitä tehdä Jonesille ja Vlasicille. Molemmista pitäisi päästä eroon, tai edes toisesta. Capin pysyessä tosiaan paikoillaan, niin isoista soppareista pitäisi päästä eroon.
Harmi että taisi vain puheiksi jäädä compliance buyoutit. Tai en ole törmännyt spekulaatioon niiden tulosta. Hyviä syitä kuitenkin olisi.