Telnyashka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SJS
EK 0g vikat 10 (0+6)
Burns 1g vikat 10ott (1+3)
Et on kärkipakeillakin parannettavaa
Nyt kun Eki lentelee vapaana hyökkäyksissä, on kaveri monesti oikealta luistellut tyhjään tilaan tai pakin taakse. Ongelmana vain, että hyökkääjät ei tätä tunnista, varsinkaan Kane joka monesti missannut. Aina kääntyneet laitaan ja viivaan toimittanut kiekkoa, kun itse ei maalille pääse. Ei käy mielessä, että sinne olisi voinut pakki jo nousta.
Burns nyt hieman lähtenyt kiekon kanssa liikkeelle viivasta eikä vain sitä vetoa. Muutenkin laukoi tuttuun tyyliin ahkerasti Vegasia vastaan, joten jospa se siitä ehkä. Ollut kyllä Meierin kanssa selvästi isoimmat epäonnistujat, hassua etteivät juurikaan mediassa huomiota saa, vaan se on se ruotsalainen.
5on5 ja ylivoimalla mystinen ongelma on toi one-timereihin liittyvä allergia. Nytkin oli joka peliin 2vs1 hyökkäyksiä ja ne kaatui siihen, että toinen ei hakeutunut edes linjaan mahdolliselle syötölle. Oliko Vegasia vastaan, kun Couture luisteli tilanteessa laitaa kohti, niinku oikeesti mitävittua. Alivoimalla Hertl ja Kane pääsivät 2vs1, jossa Hertl antoi aivan tarpeeksi hyvän syötön, mutta Kane ottaa haltuun ja ranne Subbanin syliin. Onko tossa jotain pelkoa, että ohilaukauksen myötä peli kääntyy nopiaan toiseen suuntaan, mutta kyllä toi silti oli sellaisen maalipaikan menettäminen että noottia pitäisi tulla ja rankasti.
Itse näen hyökkääjissä sen pahimman ongelman piilevän.
-
Vikaan neljään kauteen lännessä vaadittu ka. 91.5pistettä pleijareihin. Jotta Sharks 92pojoon yltäisi, pitäisi joka viidestä ottelusta sen 6.5pojoa napata. Kova olisi tahti. Itse kuitenkin veikkaan ja toivon, ettei tänä vuonna tollasia pisteitä tarvi saada kasaan.
Luszczyszyn antoi juuri omassa taulukossaan Sharkseille 3% todennäköisyyden pleijareihin.