Sami Helenius

  • 334 378
  • 1 512

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Huhu Heleniuksen siirtymisestä.

Viestin lähetti cobol
Mutta miten lähdet kun ei ole tanssikaveria?

Itsellenihän tämä ei ole koskaan ollut mikään ongelma, pikemminkin tietoinen laatuvalinta.. (sri, en voinut vastustaa off-topic)

Totta turiset kyllä, hitusen vaikeaa se on lähteä jos ei muita kiinnosta. Eipä siinä kai sen kummempaa.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Huhu Heleniuksen siirtymisestä.

Viestin lähetti Tomek #11
mies on kuitenkin aina sanonut että seura on Jokerit jos palaa Suomeen että taitaa olla kuitenkin niin Jokeri sydämminen.

"Suomi on sydäMMessäni" - Curt Lindström

"Kun palaan Suomeen, pelaan vain Ilveksessä" - Mika Nieminen

"Suomessa seurani on aina JYP" - Petr Ton

"En omista Tampereen Ilvestä" - Mikko Mäkelä
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vielä, jos palataan tuohon, että miksi Helenius saa maajoukkuekomennuksia, vaikka Jokereissa pelaakin heikosti. Syytä en tietenkään tiedä, enkä edes viitsi lähteä arvailemaan, mutta joka kerta kun Heleniuksen olen maajoukkuepaidassa nähnyt, hän on pelannut MINUN MIELESTÄNI 100x paremmin ja varmemmin kuin Jokereissa. Mistäköhän tuokin sitten johtuu? Mene ja tiedä.
Ovatko muuten muut huomanneet samaa?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Sami Helenius on pätevä äijä seitsemänneksi pakiksi niin NHL:ssä kuin maajoukkueessakin ja jääajalla max 6 min per peli. Kyllä hän siinä hommassa olisi kelvollinen myös SM-liigassa, vaikka kova peli onkin pyritty karsimaan kaikin keinoin.

Vastaavasti tämä toimii toisinkin päin eli se että Jan Caloun on liigan taitavin kiekollinen pelaaja ei tarkoita sitä että hän NHL:ssä pärjäisi nelosketjun hyökkääjänä.
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Huhu Heleniuksen siirtymisestä.

Viestin lähetti dude
"Suomi on sydäMMessäni" - Curt Lindström

"Kun palaan Suomeen, pelaan vain Ilveksessä" - Mika Nieminen

"Suomessa seurani on aina JYP" - Petr Ton

"En omista Tampereen Ilvestä" - Mikko Mäkelä

"En enää ikinä pelaa Hifkissä" -Tuomo Ruutu
 

Citizen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, HIFK, HPK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Huhu Heleniuksen siirtymisestä.

Viestin lähetti cobol
Totta kirjoitat, kyllä Pärssinen reagoi kuten jääkiekossa reagoida pitääkin. Kaikki pisteet siitä hänelle. Ja kuten huomasit, Pärssinen jäi tilanteessa valitettavan yksin. Ikävä juttu, mutta kovin tuttua viime kausilta sillä puolen ratapihaa...

Jokereissa voitaisiin jo tapella vähän vähemmän, vaikka itse olen niistä otteista kyllä pitänyt. Hienoja hanskauksia, todella! Mutta pelitkin pitäisi hoitaa siinä ohessa... Ja istuuhan kanadalaistyyliseen kiekkoon ja Jokereiden imagoon hanskaukset paljon paremmin kuin vaikkapa keskisormen näytöt ja eräät muut eleet...

Samin osalta tilanne on sama kuin aina ennenkin: jos liigasta tanssihaluisia löytyy, eikun pokkaamaan. Vastaus on jokaiselle Kyllä. Mutta kun haluja ei löydy, niin minkäs siinä teet. Silloin on aika hiljaista kun flaksi ei käy. Vopat lähti pakosta, mutta tyytyi vain sitomaan. Muilla ei ole jostain syystä haluja senkään vertaa.

Silti on sanottava, että jos Pasi Nielikäinen ja Sami Helenius ottaisivat yhteen ja saisivat todella rauhassa hanskata, kyllä se olisi voittajasta riippumatta melkoinen matsi. Ehkä vielä nähdäänkin. Mitä enemmän olen Pasin tekemisiin perehtynyt, sitä varmempi olen siitä, että siinä on toinen kova luu SM-liigassa. Kolmas on sitten nykyään HPK:ssa eli Toni Mäkiaho.

Taitavat vaan olla siinä asemassa liigassa jokainen, että keskinäiseen otteluun vaaditaan jo jokin erikoistilanne. Mutta muussa tapauksessa kukaan heistä ei hanskaamaan joudu, sillä muut pelaajat eivät heidän kanssaan siihen lähde. Keskenään toki tuntevat toisensa ja aika hyvinkin, mutta se ei sinänsä estä mahdollista matsia.

Eli Pärde, kyse on Samin kohdalla aivan samasta asiasta kuin vaikkapa Pasin, josta jotkut puhuvat että eihän se uskalla lähteä. Mutta miten lähdet kun ei ole tanssikaveria?


Heh.. Oot sä huumorimies. Ei pahalla, mutta kehäkolmosen ulkopuolellakin on elämää. Ja mun mielestä Jokerit pelaa liikkuvaa kiekkoa. Ei mitään kanadalaistyylistä väkivaltakiekkoa. Taidat kadehtia HIFK:iä vähän, kun tollasia puhut? Ja tosta Heleniuksen tappelemattomuudesta sen verran, että äijähän lupasi kostaa jokaiset julmuudet, kun muuten munattomille jokeripelaajille tulee eteen. Kyllä on muniinsa puhallellut Helenius, kun esim. HIFK, TPS, Tappara on rynninyt voimalla Häkkisen vartioimaan maaliin tai pistänyt jonkun jokeripelaajan tuusan nuuskaks laitaa vasten. Ja onhan Helenius tapellut. Tosin se otti turpaansa herra Vopatilta.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Huhu Heleniuksen siirtymisestä.

Viestin lähetti Citizen
Ja onhan Helenius tapellut. Tosin se otti turpaansa herra Vopatilta.

No jaa-a. En lähtis ihan samoille linjoille kanssas.
1) Mä en kutsuis sitä halimista tappeluks.
2) Turpaanko Helenius otti? Ehei. Korkeintaan pistevoitto Vopatille, joka harrasti sitomista. Mä katon sen turpaanottamiseks ku toinen on tiputtanu toisen jäähän.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Re: Re: Re: Re: Huhu Heleniuksen siirtymisestä.

Viestin lähetti cobol
Sillä pahinta mitä naapurin fanit voivat kuvitella on se, että Sami vetäisee jotain Pärssistä IFK:n fanikatsomon edessä useamman kerran poikittaisella päin näköä - eikä kukaan IFK:n pelaaja uskalla tehdä mitään. Ai niin joo, tuohan tapahtui jo.

Olisikin vetäissyt edes päin näköä, mutta veti miehekkäästi takaapäin niskaan...

Mutta enää ei ole montaa kuukautta siihen, kun cobol kertoo, mistä johtuvat Heleniuksen otteet, joihin hän ei ole tyytyväinen, vaikka onkin niihin tyytyväinen. Muistattehan, mitä cobol julkisesti lupasi tässä ketjussa 27.11.2003: "Ei Samin otteet kaukalossa ainakaan minua ole tyydyttäneet, ei sitten lainkaan. Tilanteeseen on kuitenkin syynsä. Ja kun en muuta voi (tai toki voisinkin, mutta se ei ole Jokereiden edun mukaista), niin annan julkisen lupauksen siitä, että kun kausi on ohi, syyt myös kerrotaan. Avoimesti, mitään salaamatta."

Lupaus on siis annettu, ja minä luotan miehen sanaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Huhu Heleniuksen siirtymisestä.

Viestin lähetti Maple Leaf
Lupaus on siis annettu, ja minä luotan miehen sanaan.


Lupaus myös pitää. Kun tapahtumat ovat sen verran kiinnostavia, niin varmasti on paikallaan säästää hauskimmat palat Heleniuksesta ja hänen urastaan kertovaan kirjaan. Siinä lienee pieni osuus kuluvallakin kaudella. Toki mikäli arvoisa kirjailija ja Sami Helenius sekä arvoisa kustantaja niin katsovat. Kirjahan ilmestyy syksyllä. Jos pojat eivät siitä innostu, kyllähän minä rykäisen asiaa.
 

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Huhu Heleniuksen siirtymisestä.

Viestin lähetti cobol
Lupaus myös pitää. Kun tapahtumat ovat sen verran kiinnostavia, niin varmasti on paikallaan säästää hauskimmat palat Heleniuksesta ja hänen urastaan kertovaan kirjaan.

Asiaa olisi kyllä myös syytä rykäistä ihan tällää näin ilman niitä kirjahommeleita.

Minulla on toki jo nyt yksi syy Samin lepsuuteen: hän ei ole järin hyvä pelaaja.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Tämän seuraavan stoorin piti olla kainalojuttu Jokerit - Ässät pelin raportissa, mutta se jäi uupumaan... Mielenkiintoista asiaa kuitenkin.
---------------------------------
Mitä kummaa? Timo Favorin saa kehuja suomalaispelaajilta ja Sami Helenius valitaan Spengler Cupin All Stars kentälliseen?

- Favorin vihelsi aivan helvetin hyvin Spengler Cupissa. Aivan eri linja kuin suomessa, siellä sai pelata jääkiekkoa, vahvistaa Sami Helenius.

Siis että mitä?

- Onhan se päivänselvää, että Favorin viheltää täällä saamiensa ohjeiden mukaan. Spenglerissä miehellä oli varmasti vapaammat kädet, jatkaa Jokereiden kapteeni.

Hieman pistää ihmetyttämään mutta pakko tuo on uskoa kun vieressä Tommi Turunen säestää samalla tavalla.

Kuka olisi uskonut että parjattu jokerikippari valittaisiin All Stars kentälliseen. Mitä on tapahtunut?

- Siellä maalinedusta oli pakkien aluetta. Aivan erilailla kuin liigassa. Siellä sai antaa mailaa ja siirtää äijiä eikä tarvinnut hetkeäkään pelätä jäähyboksiin joutumista, Helenius jatkaa tyytyväisen oloisena.

Totta on, että liigapeleissä Helenius on pelannut varmasti paljon pehmeämmin, kuin mitä on odotettu. Toisaalta, ehkä maineensakin takia jäähyaition ovi on miehelle avautunut suhteellisen helposti.

Spengler Cupissa oli joukkueita täynnä kanadalaisia pelaajia, onkin luontevaa kysyä että oliko mitään pientä välikohtauksen poikasta missään vaiheessa?

- Alussa ne yritti vähän pelotella, mutta mä olen helvetin ylpeä joka jätkästä. Me pelattiin kovaa joka matsissa. Nämä euroopassa pelaavat kanukithan on vähän sellaisia, että luulevat voivansa pelotella eurooppalaisia helposti. Kovempaahan ne järjestään pelaavat, kuin eurooppalaiset, mutta aika nopeasti se pieni kukkoilu loppui.

Heleniusta haastatellessa tuli ilmeisen selväksi, että mies ja koko joukkue olivat tyytyväisiä turnaukseen. Siellä jääkiekko oli kuulemma...jääkiekkoa.
Milloin sitä nähtäisiin jälleen Sm-liigassa?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Cairns
Heleniusta haastatellessa tuli ilmeisen selväksi, että mies ja koko joukkue olivat tyytyväisiä turnaukseen. Siellä jääkiekko oli kuulemma...jääkiekkoa. Milloin sitä nähtäisiin jälleen Sm-liigassa?
Toivotaan että mahdollisimman pian. En usko ihmisten 20-luvulla uskoneen, että kuussakin voi ihminen käydä. Kävipäs perkele kuitenkin, toivoa siis on. Myönnän kyllä, että haaste on tällä kertaa kuun valloittamista suurempi.

Kiitokset Cairnsille jutusta. Mielenkiintoista asiaa.
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Jotta näkisimme taas ns. oikeaa jääkiekkoa niin se vaati ainakin seuraavat toimenpiteet:

- Kulttuuriministeri antaa luvan taklaamiseen ja kunnolliseen maaliedusta pelaamiseen (tietysti eduskunnan siunauksella)

- Tuomarit lopettavat "varmuuden vuoksi" -vihellykset ja saavat selvät säännöt pelistä nimeltä jääkiekko

- Peliä pelattaisiin kaukalossa eikä kabineteissa

- Heleniuksen kaltaiset pelaajat pois suurennuslasin alta
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Viestin lähetti grace
Jotta näkisimme taas ns. oikeaa jääkiekkoa niin se vaati ainakin seuraavat toimenpiteet:

- Kulttuuriministeri antaa luvan taklaamiseen ja kunnolliseen maaliedusta pelaamiseen (tietysti eduskunnan siunauksella)

- Tuomarit lopettavat "varmuuden vuoksi" -vihellykset ja saavat selvät säännöt pelistä nimeltä jääkiekko

- Peliä pelattaisiin kaukalossa eikä kabineteissa

Kulttuuriministeriltä ei tarvittaisi lupaa yhtään mihinkään jos SM-liigalla olisi vain munaa päättää itse omista asioistaan. Nyt ei näin taida olla.

Kulttuuriministerin lisäksi lupaa ei tarvitsisi enää kysyä myöskään medialta, joka on välittömästi kauhistelemassa jos jotain ikävää tapahtuu.

Tuomarit viheltää juuri niinkuin niitä käsketään viheltämään ja siinä se.

Tuokin asia on liigan omissa käsissä jos tahtoa löytyisi.

Kukkahattutätejä on turha syyllistää, heillä on oikeus mielipiteeseensä, eikä heillä ole minkäänlaista päätösvaltaa näissä asioissa. Jos jääkiekko on lajina menossa Suomessa päin mäntyä ja SM-liiga tuotteena kuihtumassa on vika nimenomaan liigassa itsessään eikä missään muualla.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Cairns kirjoittaa asiaa. Koko Jokereiden joukkue aina johtoa myöten oli hemmetin tyytyväinen siihen, että kauden aikana löytyy edes turnaus, jossa saa pelata jääkiekkoa. Spenglerissä oli erittäin kova taso tänäkin vuonna. Jokerit voittivat vain yhden ottelun, mutta Spenglerin tuomaa kokemusta pidettiin aivan loistavana.

Ja Sami Helenius osoitti, että hänessä on kyllä potentiaalia. Kuten valinta Spenglerin All Starsiin kertoo, Samille sopii pelaaminen silloin kun jääkiekkoa saadaan pelata eurooppalaisin säännöin ja vihellyksin.

SM-liiga on jäämässä kehityksen takapajulaksi. Missään muualla kuin Suomessa ei ole mahdollista se, että suosituin jääkiekkoselostaja itkee koko ajan pelin taklauksista jakaen niistä kuvittelemiaan kahden-neljän ottelun pelikieltoja ja tekee osaltaan myyräntyötä kahvaliigan puolesta.

Muuten: tähän asiaan palataan. Aikataulun mukaan perjantaina 16.1. 2004 pitäisi ilmestyä tätäkin asiaa käsittelevä juttu.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Cairns
Sami Helenius valitaan Spengler Cupin All Stars kentälliseen

Varmasti karmivaa luettavaa usealle palstalaisille. Ai niin, mutta Spenglerhan onkin ihan pilipaliturnaus Viking Cupeihin ja muihin verrattuna.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti dana77
Sami Helenius on pätevä äijä seitsemänneksi pakiksi niin NHL:ssä kuin maajoukkueessakin ja jääajalla max 6 min per peli. Kyllä hän siinä hommassa olisi kelvollinen myös SM-liigassa, vaikka kova peli onkin pyritty karsimaan kaikin keinoin.
Sorry dana77:lle tällaisesta myöhäisestä lainauksesta. Ajatuksesi on kuitenkin mielestäni juuri se oikea. Taas tuossa Tappara-Jokerit ketjussa tuli asia esille. Myönnän toki, että itse provosoin ottamaan asian esille. Eli mennään.

Kun Helenius kuitenkin selvästi kaikkia kiinnostaa, haastan kirjoittelijat aiheeseen; "mitä odotan Sami Heleniukselta ".

Jotta saisin provosoitua tätä ketjua (lue herättää henkiin) sanon oman mielipiteeni. Minä, bozik, odotan Helgeltä sitä, että huolehtii siitä, että Häkkisen edessä ei ole kivaa. Minä uskallan sanoa tietäväni, ja tähän myös uskon, että jos ratkaisupeleissä jotakin järjetöntä tehdään esim. Metrolle, Valtterille tms. Helge tietää tehtävänsä. Minä raukka en siis odota Helgeltä juuri muuta kuin paikalla oloa, iso portsari rauhoittaa kapakan. Pankaa paremmaksi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti bozik


Kun Helenius kuitenkin selvästi kaikkia kiinnostaa, haastan kirjoittelijat aiheeseen; "mitä odotan Sami Heleniukselta ".

Jotta saisin provosoitua tätä ketjua (lue herättää henkiin) sanon oman mielipiteeni. Minä, bozik, odotan Helgeltä sitä, että huolehtii siitä, että Häkkisen edessä ei ole kivaa.


Itse en Sami Helenius fanclubin pysyväisikonina tällä kertaa ota asiaan kantaa - mutta lupaan hyvin, hyvin mielenkiintoisen kommentin Sami Heleniuksesta Jokereiden johdolta ensi perjantaina Jatkoajan jutussa -:)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vastaan heti cobolille, että en malta odottaa. Mun ei oikestaan tarvi sanoo mitä mieltä minä olen, mutta sen sanon etukäteen, että Sami on Jokeri. Jätän tähän, Sami varmaan tietää...
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Helge

Tän viestin jälkeen saan kyllä muilta faneilta paskat niskaan, mutta olkoon...
Mielipiteeni samista on tämä:
Ennen kauden alkua odotin häneltä todella paljon, tappeluja, ja ennen kaikkea kovia taklauksia. Ja mitä hän on antanut meille?! ei niin yhtään mitään!!! typeriä jäähyjä, mailalla hakkaamista (turhaa sellaista) ja yhden(!!!) ainoan tappelun, ja siinäkin sai turpaan, tosin noihin tappelujen lukumäärään vaikuttavat myös sakot...
Mutta kaikenkaikkiaan sami on ollut joukkueen suurin floppi minun silmistäni katsottuna...
Mies kuuluisi korkeintaan 7. puolustajaksi, sen verran huonosti hän myös oman päänsä hoitaa. Kahden ensimmäisen pakkipari takan on tilaa 3 puolustajalle, ja ne olisivat minun mielestäni jalkanen, lepistö ja malmivaara/kantee.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Helenius ole ollut sitä mitä odotin muttei kyllä ole ansainnut ihan kaikkea sitä minkä on niskaansa saanut.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: Helge

Viestin lähetti #31
Tän viestin jälkeen saan kyllä muilta faneilta paskat niskaan, mutta olkoon...

Ei suinkaan, itse asiassa luulen että monessakin leirissä luetaan hymy suupielessä ja tyytyväisenä kirjoitustasi. Itse olen Samin esityksistä aika paljon eri mieltä kanssasi, silti ei ole aikomustakaan tulla mielipiteitäsi arvostelemaan, sillä olet täysin oikeutettu niihin, luonnollisesti. Sitä paitsi olen samaa mieltä kanssasi siitä, että hanskauspuolella on ollut hiljaisempaa ja siitä Sami ansaitseekin miinuksen.

Mitä sitten tulee maalineduspelaamiseen ja siivoustoimintaan, mielestäni Sami on nämä hoitanut ihan kiitettävästi. Ei siellä kuitenkaan mielinmäärin ole Jokerimaalilla häärätty ja reboundeja hakattu sisään, vaikkakin Samilla on näitäkin tapahtunut, että oma mies on jäänyt ottamatta. Enimmäkseen nämä hassit ovat tulleet tilanteissa joissa Sami on haahuillut kiekollisen miehen perässä ja jäänyt liikkeessä jälkeen, mikä taasen ei ole ollenkaan yllätys.

Kiekollisissa esityksissä tullaan taas niihin odotuksiin. Jos odotit että tulee kiekollisia hienouksia ja yv-pyöritystä, ymmärrän hyvin pettymyksesi. Itse odotin lähinnä varmaa purkupelaamista, jonka Sami onkin hoitanut hienosti eilistä Tappara-ottelun mokaa lukuunottamatta, mutta sitten taas olen jopa yllättynyt hänen kyvystään kuljettaa kiekkoa jopa punaiselle asti ja jopa kelpo avauksia on nähty, suoraan lapaan ja lujaa.

Ylimääräisenä plussana näen sen miten kaimansa Lepistön itseluottamus on noussut Heleniuksen pakkiparina ja antanut hänelle kiekollista vapautta, jonka johdosta Lepän kehitys ollut rakettimaista Heleniuksen rinnalla.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Lapanen
Kulttuuriministeriltä ei tarvittaisi lupaa yhtään mihinkään jos SM-liigalla olisi vain munaa päättää itse omista asioistaan. Nyt ei näin taida olla.

Kulttuuriministerin lisäksi lupaa ei tarvitsisi enää kysyä myöskään medialta, joka on välittömästi kauhistelemassa jos jotain ikävää tapahtuu.

Tuomarit viheltää juuri niinkuin niitä käsketään viheltämään ja siinä se.

Tuokin asia on liigan omissa käsissä jos tahtoa löytyisi.

Kukkahattutätejä on turha syyllistää, heillä on oikeus mielipiteeseensä, eikä heillä ole minkäänlaista päätösvaltaa näissä asioissa. Jos jääkiekko on lajina menossa Suomessa päin mäntyä ja SM-liiga tuotteena kuihtumassa on vika nimenomaan liigassa itsessään eikä missään muualla.


Tässä asiassa pitäisi tehdä selvä pesänjako. Yksi porukka, jossa ei ole kaiken maailman tusinapoliitikkoja esmes Kummola ja kumpp. järjestävät jonkinmoisen seminaarin johon otetaan jokaisesta joukkueesta pari kolme pelaajaa mukaan(koska pelaajat siellä pelaavat) Nämä pelaajat saa jokainen joukkue valita itse parhaaksi katsomallaan tavalla.

Tässä touhussa olisi tärkeää vetää johtopäätökset siitä minkälaista linjaa halutaan. Otetaan esimerkkejä kovista taklauksista, huitomisista, kiekottoman pelaajan estämisestä yms. Seminaariin kuuluisivat pj (jääkiekosta ymmärtävä) pelaajat ja katsojat voisivat vaikka netissä kertoa omat huolenaiheensa.

Tästä voitaisiin vetää johtopäätökset ja lähettää tuomareille ns. muutokset jotka nähtäisiin tärkeiksi, KUTEN Favorinkin oli saanut Sprinklerin porukalta ohjeet kuinka tuomita!

Tuomarien koulutus pitäisi painottaa näitä muutoksia ja siten voitaisiin saada jotakin aikaiseksi, MUTTA nimenomaan ilman näitä yleisen mielipiteen edustajia ei tarvita (lue: "SuviLindenit" ja lööppilehdet yms.)

Tietysti jos tulos olisi samalla tavalla jatkaminen vanhalla tapaa olisi myös pelaajien toive, joten muutoksille olisi kovin vaikea tämän jälkeen löytää perusteluja.

Todellisuudessa kellään ei ole munaa lähteä kohottamaan profiilia sen vertaa että saataisiin aikaiseksi tällainen suunnan muutos, joten puhallellaan jatkossakin munia, kun meistä suomalaisista ei näemmä muuhun ole!

edit. pikkusta lisäilyä
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Viestin lähetti Lapanen
Kukkahattutätejä on turha syyllistää, heillä on oikeus mielipiteeseensä, eikä heillä ole minkäänlaista päätösvaltaa näissä asioissa. Jos jääkiekko on lajina menossa Suomessa päin mäntyä ja SM-liiga tuotteena kuihtumassa on vika nimenomaan liigassa itsessään eikä missään muualla.

Onhan kukkis-tädeillä oikeus mielipiteisiinsä, mutta karuinta on se, että päättäjät liigassa laskevat melkein allensa kun joku suvilinden "toruu" väkivaltaviihde-jääkiekkoa. Kuten Lapanenkin toteaa niin vika on vain ja ainoastaan liigassa itsessään.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole mikään tappelufriikki, mutta kun hain googlesta eri hakusanoila tappeluja, löysin ainoastaan Samin ja Vopatin. Onko siis näin, että kotoisessa suviurpo liigassa ei tappelijoita sen enempää ole ?

Ketjuun littyen. Enemmänhän Sami tuntuu turpaan saaneen, kuin sitä antaneen. Ei silti ukolta glooriaa pois, esim. tänä vuonna Sami on kyllä haastanut (lähinnä Nielikäinen), mutta syytön hän siihen on, että The Pasilla oli pitkä vaihto alla, eikä halua mitellä miesten kesken.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös