Edellytyksiä voi olla vaikka mihin, mutta 20 vuotta on Espoolainen edustuskiekko junnannut lähes paikallaan, vaikka puitteet on mitä parhaimmat. Tämä ei tietenkään ole yksistään "Salkun" vika, mutta käytettävissä olleet resurssit on syöty (ainakin tahtotila) ja siltikään ei ole pystytty luomaan yhteistä kaikkien Espoolaisten joukkuetta. Pelkkä kiekollinen menestys ei selvästikään nykyaikana riitä.
Nyt vetovastuu siirtyy uusille "yrittäjille" ja varmasti näillä on ainakin tahtotila kohdallaan, enää täytyy saada tuote kohdalleen. Hajuton, väritön ja mauton ei myy, Espoo on maantieteellisesti haastava paikka saada väkijoukot liikkeelle muualtakin kuin Tapiolasta, Haukilahdesta ja Mankkaalta.
Mä en itse ole mikään markkinoinnin taitaja, mutta ei tarvitse ollakaan huomatakseen, ettei tätä tuotetta ole kyllä juuri saatettukaan kenenkään tietoisuuteen vuosiin.
Paljon on työn sarkaa uusilla omistajille ja jää nähtäväksi, miten siitä suoriutuvat. Kiitos ja anteeksi huutelu vieraaseen pöytään.
P.S. Mulle on yhdentekevää, mitä uudet omistajat ajattelevat tulevasta. Mua kiinnostaa nähdä, mitä alkavat tekemään.