maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Kuka muu muka? Harmittaa Nokian puolesta mutta Hautaniemelle tämän suo. Olipa huikeat finaalit.
Minä näin vain maalit urtsikasta ja Hautaniemen tokaisun "tylsin peli mitä oon ikinä pelannut" tjsp., oliko siinä vähän voittajan värikynää?Oli kyllä viihdyttävä peli katsoa.
No oli. Ruudun haastattelussa oli aivan onnessaan.Minä näin vain maalit urtsikasta ja Hautaniemen tokaisun "tylsin peli mitä oon ikinä pelannut" tjsp., oliko siinä vähän voittajan värikynää?
Se on oikeasti pelaajalle kova paikka, kun mennään kerrasta poikki peliin. Tästä salibandyn puolelta paras esimerkki nähtiin 2022 mm kisoissa, kun välierissä jopa Ruotsi kunnioitti Suomea ja pelkäsi virheitä niin paljon, että pelasivat jopa oman pelitavan vastaisesti.Melkein niinku pesäpallon kopittelua ja heittelyä tää finaali. Ihan hillittömän kova pelko virheistä, toki ymmärtää, kun tietää panoksen.
Jep, on kova paikka.Se on oikeasti pelaajalle kova paikka, kun mennään kerrasta poikki peliin. Tästä salibandyn puolelta paras esimerkki nähtiin 2022 mm kisoissa, kun välierissä jopa Ruotsi kunnioitti Suomea ja pelkäsi virheitä niin paljon, että pelasivat jopa oman pelitavan vastaisesti.
Jep, on kova paikka.
Kovin paljoa en oo lajia seurannut (itse toki höntsä porukassa) , niin siksi ihmettelin tuota pakkien pallon siirtelyä puolelta toiselle.
Kova laji ja melko fyysinen myös.
Melkein niinku pesäpallon kopittelua ja heittelyä tää finaali. Ihan hillittömän kova pelko virheistä, toki ymmärtää, kun tietää panoksen.
KRP:n runko on kuitenkin erittäin laadukas ja olettaa voisi että heidän aika tulee vielä.
Ja tässä vinkki jos kantit ja neulat eivät kiinnosta:
[MEDIA=twitter]1652029191322206208[/MEDIA]
Onko Salibandy-podcast Kallocast lopetettu? Ja onko Lötjönen pistänyt pystyyn maksullisen podin vai olenko ymmärtänyt väärin?