Salatut elämät ennakkoon (sisältää spoilereita tulevista jaksoista)

  • 149 169
  • 704
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Itse mietin tuota kun Mira nyt päätyi sänkyyn sen Matin kanssa niin Mira joko pamahtaa paksuksi tai sitten saa jonkun seksitaudin.
Viola tosin vaikuttaa sen verran dongilta ja rakkaudesta sokaistuneelta tapaukselta, että varmaan menisi läpi Miran selitys siitä että kyllä pimpsoja riittävän pitkään hinkkaamallakin voi raskaaksi tulla.
 

LPH

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole katsonut salkkareita kuin yhden jakson joulutauon jälkeen, mutta seurannut kuitenkin tapahtumia. Lasse nyt ilmeisesti menetti työn palkanlaskijana (ilman irtisanomisaikaa) ja paikalle palkattiin Aaro, joka sattui olemaan käytävällä. Oliko potkujen syy joku salkkarimainen syy ja vai jotain muuta, kun Lasse oli sairaslomalla?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En ole katsonut salkkareita kuin yhden jakson joulutauon jälkeen, mutta seurannut kuitenkin tapahtumia. Lasse nyt ilmeisesti menetti työn palkanlaskijana (ilman irtisanomisaikaa) ja paikalle palkattiin Aaro, joka sattui olemaan käytävällä. Oliko potkujen syy joku salkkarimainen syy ja vai jotain muuta, kun Lasse oli sairaslomalla?
Aaro tuli sijaistamaan Lassea joka feikkasi sairaslomansa ja Lasse sitten tästä suivaantuneena hyökkäsi Aaron kimppuun. Potkut siis tuli tuon kimppuun käynnin seurauksena. Kai tuollaisen takia saattaisi normaalistikin monon kuva tulla perseeseen suht sähäkästi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: LPH

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Aaro tuli sijaistamaan Lassea joka feikkasi sairaslomansa ja Lasse sitten tästä suivaantuneena hyökkäsi Aaron kimppuun. Potkut siis tuli tuon kimppuun käynnin seurauksena. Kai tuollaisen takia saattaisi normaalistikin monon kuva tulla perseeseen suht sähäkästi.

Kuinka todennäköistä on, että pahin vihamies tulee tuuraamaan? Ja kait palkanlaskijaksi nyt jotain osaamistakin vaaditaan? Yksityisetsivän ja papin työnkuva ei varmaan paljoa auta tähän työhön?
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Kuinka todennäköistä on, että pahin vihamies tulee tuuraamaan? Ja kait palkanlaskijaksi nyt jotain osaamistakin vaaditaan? Yksityisetsivän ja papin työnkuva ei varmaan paljoa auta tähän työhön?
Luulisi Aarolla olevan myös joitain sellaisia merkintöjä rekistereissään, ettei häntä ihan ensimmäisenä palkattaisia HUS:n ainoan palkanlaskijan vakanssiin. No joo, olihan sillä toki Korhosen Juhan suositus. Ihmeellinen työ, kun vaihtoehdot hommaan ovat joko EVP-insinööri-majuri tai ex-rikollinen, nykyinen pastori.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Luulisi Aarolla olevan myös joitain sellaisia merkintöjä rekistereissään, ettei häntä ihan ensimmäisenä palkattaisia HUS:n ainoan palkanlaskijan vakanssiin. No joo, olihan sillä toki Korhosen Juhan suositus. Ihmeellinen työ, kun vaihtoehdot hommaan ovat joko EVP-insinööri-majuri tai ex-rikollinen, nykyinen pastori.

Mitäs sitä nyt parit kidnappaukset mitään haittaa. Kyllähän pastorin pitää hommia saada, kun palkanlaskijan työhön ei Helsingistä ketään yhtä pätevää löydy.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Luulisi Aarolla olevan myös joitain sellaisia merkintöjä rekistereissään, ettei häntä ihan ensimmäisenä palkattaisia HUS:n ainoan palkanlaskijan vakanssiin. No joo, olihan sillä toki Korhosen Juhan suositus. Ihmeellinen työ, kun vaihtoehdot hommaan ovat joko EVP-insinööri-majuri tai ex-rikollinen, nykyinen pastori.
Mitäs sitä nyt parit kidnappaukset mitään haittaa. Kyllähän pastorin pitää hommia saada, kun palkanlaskijan työhön ei Helsingistä ketään yhtä pätevää löydy.
Aaro on kärsinyt muistinmenetyksen joten se on aivan eri ihminen. Murhat ja kidnappaukset on pyyhitty pois historiasta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Aaro on kärsinyt muistinmenetyksen joten se on aivan eri ihminen. Murhat ja kidnappaukset on pyyhitty pois historiasta.

Tämä pyyhintä olisi hauska huomata, kun Aaron muisti palautuisi ja tekisikin taas pahojaan. Tosiaan pidän itsekin tuosta herrasmies-Aarosta, mutta tuotannon muistinmenetys kiinnostaisi tuossa kuviossa.
 

Miinuskulma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Salkkareissa on osattu kyllä aina vetää hieman överiksi nämä myöhässä tulevat palkat.
Minusta Noelin alamäki voittaa lääkärin huolet. Kansainvälisen suuryhtiön tj, jos ei kk-palkka kuusinumeroinen olisikaan kun sellaista puuhastelua firman toiminta on, niin ei se viisinumeroisena ykköselläkään alkaisi. Sitten tyyppi on lakimiesten kermaa ja kokemusta ulkomaita myöten mutta silti henkilökohtainen taloudenpito sillä tasolla että joutuu autoon nukkumaan saman tien kun ilkeä omistajasuku hieman järjestelee tytäryhtiön omaisuutta, johon on aivan koko omaisuutensa sijoittanut. Ei sillä etteikö kahden vanhemman perusperheessä monen alan erikoislääkärilläkin pitäisi jäädä jotain säästöön vaikka onkin "vain" julkisella puolella töissä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä pyyhintä olisi hauska huomata, kun Aaron muisti palautuisi ja tekisikin taas pahojaan. Tosiaan pidän itsekin tuosta herrasmies-Aarosta, mutta tuotannon muistinmenetys kiinnostaisi tuossa kuviossa.

Mä toivon, että Aaron muistinmenetys deaktivoituu, kun Herra Hammaslääkäri leikkii ovelaa ja pahaa. Vanha Aarohan söisi aamupalaksi tuollaisia pikkupahiksia.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mä toivon, että Aaron muistinmenetys deaktivoituu, kun Herra Hammaslääkäri leikkii ovelaa ja pahaa. Vanha Aarohan söisi aamupalaksi tuollaisia pikkupahiksia.

Itsellä kävi oikeasti mielessä, että palaisikohan Aaron muisti edes osittain, kun Herra Hammaslääkäri todennäköisesti kaappaa Aaron johonkin? Tietkö sillai, että Aaro on lukittuna ja sidottuna vaikka kellariin ja yhtäkkiä tulee olo, että "miksi tämä vaikuttaa niin tutulta?"
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä toivon, että Aaron muistinmenetys deaktivoituu, kun Herra Hammaslääkäri leikkii ovelaa ja pahaa. Vanha Aarohan söisi aamupalaksi tuollaisia pikkupahiksia.
Tässä olisi hyvä käänne. Aarolla napsahtaa päässä, pistää tuon hammaslääkärin nippuun ja kun tämä lekuri änkyttää jotain niin Aaro vastaa viileästi "Nyt se turpa kiinni sönkkö".
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Pöh, perkele mä jo toivoin, että kun Lauri pistää Aaron tajuttomaksi, niin muistinmenetys katoaa ja Aaro näyttää pikkurikollisille miten isot pojat pelaa!
Olis ollu pirun hyvä käänne, ens viikon jaksoissa helvetinmoista toimintaa, tapahtumaa enemmän kuin koko vuodessa aiemmin.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huippulääkäri Honkasen Susu on vissiin niitä järkinaisia. Semmonen kätevä koti-abortti. Nii juu ja perustelu taustalla ettei Miki sais tietää. Joskus epäilen että kilpaileeko kässäritiimi paskimmista ideoista joita hahmoille keksitään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aika vahvat Heiskas-fibat tulee nyt tästä vainoamiskuviosta. Tajusin siinä vaiheessa kun porukka nousi limusiinin kyytiin että kohta mennään. Tainnutuskaasut olivat kuin paremmastakin leffasta.

Ei tule poliiseille sitten mieleen yrittää paikantaa esim. Aaron puhelinta, johonkin pisteeseen astihan sillä se puhelin varmasti mukana kulki joten kait siitä voisi vähän lähteä jotain rakentamaan. Tutkitaan ennemmin jotain suttuista zoomauskuvaa kameralaukusta ja autosta.

Ei se nyt mikään uusi juttu tosiaan ole että saippuasarjat kierrättää vanhoja kuvioita, mutta tosiaan tämä vainoaminen on ihan suoraan Heiskasen pelikirjasta ja onhan tuossa Anna, Benkku ja leukemia -kuviossa myös vahvat takaumat sieltä Miian aivokasvaimen ajoilta. Toki noin miljoona kertaa paskemmalla toteutuksella, mutta kuitenkin.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Laurin kartanolla Vantaalla on kohta puoli Pihlajakatua siepattuna. Missä vaiheessa joku alkaa ihmetellä, mihin porukka häviää? Lauri taisi juuri tehdä ennätyksen. Mariannan aiempi rekordi taisi olla kolme.
Karille pieni taskumatillinen viskiä nousi yllättävän hyvin päähän. Todennäköisesti yleisö ihastuu kännisekoiluista ja Taalasbissen tie menestykseen on alkanut. Hurja ja Ahma vapiskaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ainakaan huomannut, että Sambo olisi edes vilahtanut yhdessäkään tulevan viikon jaksossa, mitä suurimmat kiitokset käsikirjoittajille tästä, pitäkää toi!

Sabrina sitten otti lyijyburanan ohimon kautta, melko raju kohtaus nykysalkkareihin, mutta mikäs siinä. Jäin kuitenkin miettimään, että olikohan tuo aseen tuominen ja sen käyttöön pakottaminen kuitenkin joku Luokkas-Laten testi tms. ja lippaassa olisikin ollut paukkupatruuna... jää nähtäväksi.

Karin bissenpanohommat vaikuttivat menevän railakkaasti vituiksi, mutta toivottavasti tuuli vielä kääntyisi myötäiseksi, niin paljon on herkullista potentiaalia tuossa. Cindy taitaa sitten olla bäk, ettei vaan Isabellapirjokin jossain kohtaa suorittaisi paluun. Tosin en nyt muista pitäisikö tuon olla kuollut, mutta eihän sellainen pikkujuttu mitään meinaa. Niin ja on tuo Lellun, tai siis häntä näyttelevän näyttelijän, mikä nimeltään onkaan, suorittaminen suorastaan koomisen kaameaa. Mimmi on kuin olisi jatkuvasti parin oluen kyytipojaksi nautitun kymppipamin muusissa. En osaa sanoa kumpi ärsytyshuvittaa enemmän, tuo vai Noelin draamakuiskailu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Paras kohtaus oli tulevan viikon viimeisessä jaksossa kun Susu oli kahdestaan lasten kanssa kotona niin poika kysyy äidiltään "Minne äiti lähti?". Näitä ei vissiin sen tarkemmin ennakkoon katsota, eetteriin vaan.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Paras kohtaus oli tulevan viikon viimeisessä jaksossa kun Susu oli kahdestaan lasten kanssa kotona niin poika kysyy äidiltään "Minne äiti lähti?". Näitä ei vissiin sen tarkemmin ennakkoon katsota, eetteriin vaan.
Et kai vitsaile?! Itse katsoin vähän puolittain, kuten aina. Perkele jos tuo on totta niin ei voi kun nauraa..
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Et kai vitsaile?! Itse katsoin vähän puolittain, kuten aina. Perkele jos tuo on totta niin ei voi kun nauraa..
Itse asiassa nyt nostan varovasti kättä ylös virheen merkiksi, koska en ole nimittäin ihan varma... Poika puhuu sen verran epäselvästi että vaikka pari kertaa sen eka kuuntelin niin olin varma että sanoo "äiti", mutta nyt kun kuuntelin vielä puhelin korvassa kiinni niin se saattoi olla myös sellainen epäselvä "itä" kun niin nopeasti puhui.

Löytyy jaksossa n. 8min 10s kohdalla.

Edit:

Kyllä se taitaa olla tollanen nopea "minneää itä lähti" siksi kuulosti oudolta kun sanoo tuon isänkin vähän noin löysästi. Hitto meni virhebongaus vituiksi. :(
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@Roger Moore Mielestäni tuota ei sitten kannata hävetä ainakaan ettei saa oikein Salkkarit-näyttelijöiden puheesta selvää aina. Mielestäni tuo on jo yksi sarjan ei voi kai sanoa virhe mutta epäkohta ainakin että puhuvat niin helkkarin epäselvästi välillä. Minulla menee ainakin osa repliikeistä ohi tuon epäselvän puheen takia. Ja tuo on hyvä osoitus siitä että joutuu noin monta kertaa ja läheltä kuuntelemaan että saa selvää.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Mää katon tekstityksellä, muuten joutuis kelailemaan kun ei saa selvää, Cindy erityisesti mumisee todella paljon.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Itse asiassa nyt nostan varovasti kättä ylös virheen merkiksi, koska en ole nimittäin ihan varma... Poika puhuu sen verran epäselvästi että vaikka pari kertaa sen eka kuuntelin niin olin varma että sanoo "äiti", mutta nyt kun kuuntelin vielä puhelin korvassa kiinni niin se saattoi olla myös sellainen epäselvä "itä" kun niin nopeasti puhui.

Löytyy jaksossa n. 8min 10s kohdalla.

Edit:

Kyllä se taitaa olla tollanen nopea "minneää itä lähti" siksi kuulosti oudolta kun sanoo tuon isänkin vähän noin löysästi. Hitto meni virhebongaus vituiksi. :(
Kyllä tuo enemmän kuulostaa "minneä äiti lähti?" Kuin että "minne isä lähti?", Joten et erityisen väärillä jäljillä ole.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä se taitaa olla tollanen nopea "minneää itä lähti"
Jep, mun korvaan kuulostaa kuin kysyisi "minne äisä lähti", "minnehäisä lähti" tmv, todella epäselvää joka tapauksessa. Olenkin toistuvasti miettinyt, että onkohan kuuloni alkanut temppuilemaan, sairauteni kun voi oireilla jonkinmoisena nopeana kuulon alenemana ja itse asiassa kuulenkin nykyään oikealla korvalla selvästi vasenta heikommin. Vaan eipä taida salkkarityyppien mumina olla minun korvistani kiinni, kun muutkin tuntuvat samasta ongelmasta kärsivän. Pahin esimerkki epäselvästä puheesta tulee usein Taalasmaan Benjaminin suusta, ei ole ihan kerta tai kaksi kun olen kelaillut hänen sanomisiaan ja yrittänyt saada selvää, että mitähän vittua se sanoi. Harvemmin onnistun selvää saamaan. On noita sarjassa muitakin, mutta Benkku on tosiaan mulle se pahin. Matalahko ääni ja mumiseva artikulaatio ovat korvilleni myrkyllinen yhdistelmä. Toinen paha on Noel ainaisine kuiskailuineen, mutta hän sentään artikuloi kohtalaisen selkeästi.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköhän tuo ollut paukkupatruuna.
Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, että Monica kertoi Isabellan (eli Pirjon) tehneen itsemurhan Pihlajakadulta lähtönsä jälkeen? Olin itse siinä luulossa, että Lauri on kostamassa sitä Pirjon oletettua aiempaa kuolemaa, jolloin hän ottikin Isabellan henkilöllisyyden. Ilmeisesti Lauri nyt sitten tiesikin siskonsa kaksoiselämästä Isabella Holmina? Tai sitten ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös