Salaliittoteoriat

  • 142 698
  • 643

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Zeitgeist - The Movie

http://www.zeitgeistmovie.com/

Eli tuolta löytyy dokumenttielokuva joka ainakin ensimmäisen puolituntisen perusteella vaikuttaa aika mielenkiintoiselta. Käsittelee mm. astrologian kytköksiä uskontoihin nykyään ja ennen.. joudun katsomaan elokuvan loppuun myöhemmin. Mutta ainakin alku vaikuttaa lupaavalta.
Palataan asiaan
 
Viimeksi muokattu:

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Nyt se on sitten katsottu.

Ok.
Eli tämä threadi olisi sopinut paremmin salaliittoteorioita käsittelevään ketjuun, mutta koska kyseessä on yksittäinen elokuva niin toivottavasti moderaattorisedät antavat minun elää... :)

Dokkarin ensimmäinen osa käsittelee uskontoja, ja niiden yhteyksiä astrologiaan (Astronomiaan?). No joka tapauksessa, opus löytää yhteyksiä niin kristinuskon, muinaisen epgyptiläisen jumaltarun kuin pakanallisen auringonpalvonnankin kesken.

Toinen osa käsitteleekin 9/11 teemaa. Jos joku on katsonu dokkarin "Loose change second edition" löytää varmasti tuttuja kohtauksia, koska tämä leffa ottaa jopa suoria lainauksia siitä.

Kolmas osa käsittelee teemaa "One world order"
Tätäkin aihetta on sivuttu joissain Youtube pätkissä, mutta luulen että tämä osuus käsittelee aihetta hieman syvemmin, joskin yksipuoleisesti.


Kaiken kaikkiaan aika HELVETIN pelottavaa tulevaisuuden kuvaa tuo pätkä luo... kannattaa katsoa, ainakin minulla herätti ajatuksia.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jos tämä ei ole oikea salaliittoteoriaketju, niin asian takana on salaliitto.

Ihminen on käynyt kuussa, itse asiassa ihmisiä asuu kuussa. Juhan af Grann on kertonut tämän: "kuun pimeällä puolella vilkkuvat valot kuin Mannerheimintiellä". Sen sijaan Diana, tuo ylihypetetty vosu, kuoli normaalissa liikenneonnettomuudessa. Jos Englannin insestinen kuningashuone todella halusi tappaa Dianan, olisi se ehkä löytänyt vähemmän huomiota herättävän keinon. Ammattitappajathan toimivat äänettömästi ja lavastavat niin tilattaessa kuolemiin luonnollisen syyn paljon taitavammin kuin valtavasti julkisuutta saavan liikenneonnettomuuden muodossa.

Suomen historian hienoimpia salaliittoja on se, että UKK vaihdettiin joskus 60-luvun lopulla. Veikko Huovinen todisti tämän kallonmuotomittauksilla. Kekkosen käytös muuttui samaan aikaan rauhallisemmaksi ja kontrolloidummaksi. Vanha Kekkonen veti viinaa ja pani kaikkea mikä liikkuu, häntä ei kiinnostanut paskan vertaa ulkopolitiikka tai idänsuhteet sanojen varsinaisessa merkityksessä. Matkat kyllä kelpasivat ja Tatjanat kainaloon.

Salaliittoteorioista on julkaistu kirja, mihin on koottu kaikki mahdolliset kansainväliset jutut. Kehotan kaikkia alan diggareita hankkimaan sen välittömästi. Joukossa on helmiä: Meidän olemassaolomme on selitettävissä siten, että olemme osa jonkun meitä suuremman älyn tietokonepeliä. Ufot, aaveet ja muut paranormaalit ilmiöt ovat tosiasiassa viruksia ohjelmassamme. Tähän on pakko todeta, että miksi ihmeessä oletetaan meitä sairaasti edellä olevan älyn askartelevan jonkun niin joutavan parissa kuin tietokoneet ja pelit? Onkohan kyseessä suosittukin peli? Aika paskalta tämä meikäläisestä vaikuttaa. Ja mikä tämän pelin nimi on? Shithole? Slowbrain?
 

scholl

Jäsen
Ihminen on käynyt kuussa, itse asiassa ihmisiä asuu kuussa. Juhan af Grann on kertonut tämän: "kuun pimeällä puolella vilkkuvat valot kuin Mannerheimintiellä".

Itsekin olen lukenut, että siellä olisi saksalainen siirtokunta. Jenkit kun menivät kuuhun niin näkivät sen ja sen vuoksi lähetys oli pitkään poikki kun ei haluttu näyttää mitä kuun toisella puolella todellisuudessa oli. Vastaavia salaliittoteorioita on vaikka kuinka paljon.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Itsekin olen lukenut, että siellä olisi saksalainen siirtokunta. Jenkit kun menivät kuuhun niin näkivät sen ja sen vuoksi lähetys oli pitkään poikki kun ei haluttu näyttää mitä kuun toisella puolella todellisuudessa oli. Vastaavia salaliittoteorioita on vaikka kuinka paljon.

http://www.ironsky.net/

Ja joku päivä sekin on valmis.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Suomen historian hienoimpia salaliittoja on se, että UKK vaihdettiin joskus 60-luvun lopulla. Veikko Huovinen todisti tämän kallonmuotomittauksilla.
Eikös tämä teoria esitelty Arto Paasilinnan kirjassa Jäniksen vuosi?

Uskon sellaiseen salaliittoon, että Suomen valtaapitävät JÄRJESTIVÄT TARKOITUKSELLA maahamme laman 90-luvun alussa, jotta kansa - ollessaan syvästi kusessa - ottaisi innokkaammin vastaan "taloudellisesti kannattavana" markkinoidun EU-jäsenyyden. Rikas ja hyvinvoiva kansakuntahan ei kusetukseen välttämättä olisi mukaan hinkunut, näkeehän tuon vaikka Norjasta.
 

Labrador

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vili Sopanen

Pelicansin nuori tähtihyökkääjä oli eilen pyöräilemässä kotiinsa aamuharkoista kun hänen päälleen ajettiin törkeästi autolla. Itse olen ehdottomasti sitä mieltä että kyseessä on salaliitto, jonka taustalla on mitä todennäköisemmin Tapparan tai TPS:n organisaatio. Onneksi Vili selvisi tapauksesta katkenneilla hampailla ja naarmuilla, sekä napauttipa vielä maalinkin illan ottelussa Lukkoa vastaan.

Syylliset tullaan etsimään ja kosto tulee olemaan julma. Hammas hampaasta, paikka parhaasta. Joka tuntee tapauksen osalta piston sydämessään, älä nuku kovin sikeästi...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU,MIFK
Suomen historian hienoimpia salaliittoja on se, että UKK vaihdettiin joskus 60-luvun lopulla. Veikko Huovinen todisti tämän kallonmuotomittauksilla. Kekkosen käytös muuttui samaan aikaan rauhallisemmaksi ja kontrolloidummaksi. Vanha Kekkonen veti viinaa ja pani kaikkea mikä liikkuu, häntä ei kiinnostanut paskan vertaa ulkopolitiikka tai idänsuhteet sanojen varsinaisessa merkityksessä. Matkat kyllä kelpasivat ja Tatjanat kainaloon.

Eikös tämän salaliiton takana ole kuitenkin Arto Paasilinna ja Jäniksen vuosi kirjan eläkkeelle jäänyt nimismies? Tai sitten näitä salaliittoteorioita on useampikin...
 

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
puhelin- ja txt-äänestykset

Olen varma, että Idolsin, BB:n ja muihinkin kännykkä-äänestyksiin liittyy salaliitto, tuotantotiimi päättää ketkä tippuvat ja jatkavat, yleisöltä kerätään vain rahat. Missään ei mm. mainita montako "ääntä" on tullut, prosentit vain tempaistaan näytille.

Ja kansa uskoo prosentteja ja uskoo että on päässyt vaikuttamaan lopputulokseen.
 

tutzba

Jäsen
Olen varma, että Idolsin, BB:n ja muihinkin kännykkä-äänestyksiin liittyy salaliitto, tuotantotiimi päättää ketkä tippuvat ja jatkavat, yleisöltä kerätään vain rahat. Missään ei mm. mainita montako "ääntä" on tullut, prosentit vain tempaistaan näytille.

Ja kansa uskoo prosentteja ja uskoo että on päässyt vaikuttamaan lopputulokseen.

Jep, aivan samaa mieltä! Ja ylipäänsäkin tämä äänestysjuttu on pelkkää kusetusta. Esimerkiksi viime sunnuntain BB:n tuloslähetys: koko ajan Heli oli kirimässä Kadia kiinni, yhä lähemmäs ja lähemmäs, mutta mitään ei tapahtunut. Tällä tavalla saadaan lisää rahaa, kun Heli-fanit äänestävät Heliä ja Kadi-fanit Kadia. Loppujen lopuksi juontaja sitten sanookin että "niin, tilannehan oli todella paljon paremman näköinen hetki sitten. Yllättäen hävisitkin sitten 80%:lla".
 

lihaani

Jäsen
Liigatuomareilla ja Hjalliksella on salaliitto, jossa Jokerit väärillä tuomioilla voittavat paskallakin pelillä. Olen itse nähnyt!

Varma tieto Illuminatilta ja vapaamuurareilta. Temppeliherroista puhumattakaan!
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Varma salaliitto!

Olen varma, että NHL:lla on miljoonaluokan salaliitto. Tämän salaliittovyyhdin keskeisin hahmo on NHL:n komissionääri Gary Bettman, joka on ujuttanut lonkeronsa niin pitkälle seurojen sisälle, että nämä pelaavat ottelunsa Bettmanin haluamalla tavalla.

Vancouver Canucks ja Anaheim Mighty Bucks pelasivat syksyllä 1997 NHL-historian ensimmäiset viralliset runkosarjaottelut Pohjois-Amerikan ulkopuolella. Tuolloin kumpikin joukkueista voitti yhden pelin ja molemmat päättyivät maalein 3-2.

Tänä syksynä Anaheim ja Los Angeles pelasivat vastakkain kaksi virallista runkosarjaottelua Pohjois-Amerikan ulkopuolella. Kummatkin voittivat jälleen yhden pelin ja kumpikin peleistä päättyi maalein 4-1. Los Angelesin jälkimmäisen ottelun kolmannen erän ns. "kiri" paljasti kaiken salaliitoksi.

Onko tämä kahden samanlaisen sarjan lopputulokset sattumaa? Mahdotonta. Meitä on huijattu ylhäältä käsin rajulla kädellä. NHL on järjestänyt tasan 10 vuoden välein kahden sovitun ottelun sarjan Pohjois-Amerikan ulkopuolella. Pelitahti on pitänyt pitää näin maltillisena siitä syystä, että muuten katsojat olisivat kiinnittäneet huomionsa näihin maalilukuihin.

Kyseessä on siis päivänselvä salaliitto, jolla NHL tekee miljardien luokkien vedonlyöntivoitot. Voittorahat ohjataan kaikkien hämäykseksi erään sveitsiläisen hammaslääkärin tilille, joka kuuluu seurojen ohella myös Gary B. Bettmanin sätkynukkearmeijaan.
 
E

ebs

Paul McCartney otti ja kuoli kesken Beatlesin menestysvuosien. Pauliksi Paulin paikalle vaihdettiin joku kanadalainen muusikonrenttu, jonka oikeaa nimeä en nyt muista. Vihjeitä McCartneyn kuolemasta on ripoteltu sinne tänne Beatlesin musiikkiin ja levynkansiin. Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band -levyllä pitäisi näitä vihjeitä ainakin oleman.

Tierä häntä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sori, Paasilinnahan se olikin eikä Huovinen. Oli miten oli, UKK vaihdettiin. Voisikohan joku vaihtaa Halosen tai Vanhasen? Halosen voisi vaihtaa Jennifer Lopeziin ja Vanhasen Gary Oldmaniin. Tulisi vähän säpinää tänne persläpeen.

Niin, McCartneyn kuolemasta kertoo muistaakseni hänen kätensä asento levyn kannessa? Vai oliko näin, että juuri hänen kohdallaan kuvassa on havaittavissa teksti R.I.P? Myöhemmin McCartney varmistui ruumiiksi, kun hän otti Lindan bändiin ja julkaisi Wings-materiaalia. Kyllä se oli selvästi kuolleen säveltämää kamaa.

Mitä vittua, ovatko natsit menneet kuuhun? Ilmankos niitä ei ole pahemmin näkynyt. Natsithan olivat suuria okkultismin ystäviä ja eräät natsitiedemiehet olivat vakuuttuneita siitä, että elämme itse asiassa maapallon sisällä. Se, mitä luulemme avaruudeksi on maapallon sisäpinta. En tiedä olisiko tämän varmistumisella ollut oleellista käyttöä heidän suunnitelmissaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tämän päivän Ilta-sanomissa todistettiin liki aukottomasti, että kyllä se Dianan kuolema oli kuin olikin salaliitto! Todisteena mm. se, että kuski Henri Paulin ilme oli hetkeä ennen törmäystä -pidättäkää hengitystänne- säikähtänyt! Ihan pässinlihaa! Lisäksi Diana oli raskaana, vaikka hän söikin e-pillereitä. Tämän todistaa puolestaan se -istukaa tukevasti- että joku oli nähnyt Dodin olevan polvillaan Dianan edessä taputellen hänen vatsaansa. Tästä ei ole valokuvaa, mutta pakkohan tuo on uskoa.
 

JerryC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuvia kuusta

Itse tykkään katella näitä kuvia kuusta ja ihmetellä että miten esim. tolla on sinne päästy ja poiskin vielä.

Lisäksi folioista näkyy erillaisia heijastuksia, joita ei mielestäni pitäisi näkyä. Esim tuossa kuvassa, astronautin avaaman kotelon oikealla puolella heti reunan jälkeen, kun folio muuttuu punertavaksi, voisi sanoa että heijastuu "jotain". Voitte itse päätellä.

http://www.panoramas.dk/fullscreen3/apollo_lm.jpg

ps. toivottavasti linkki toimii
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Paul McCartney otti ja kuoli kesken Beatlesin menestysvuosien. Pauliksi Paulin paikalle vaihdettiin joku kanadalainen muusikonrenttu, jonka oikeaa nimeä en nyt muista. Vihjeitä McCartneyn kuolemasta on ripoteltu sinne tänne Beatlesin musiikkiin ja levynkansiin. Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band -levyllä pitäisi näitä vihjeitä ainakin oleman.

Tierä häntä.

Tämä kuva vahvistaa sen, että Paul oli kuollut jo hyvissä ajoin ennen Beatlesin hajoamista. Hänhän kuoli auto-onnettomuudessa vuonna 1966.

Paulin kuolemasta on varma todiste se, että hän(en kaksoisolentonsa) kävelee Abbey Road -levyn kansikuvassa paljain jaloin ja taustalle parkkeeratun Hitlerin koston eli keltaisen Kuplan rekisterikilvessä lukee 27 IF. Se tarkoittaa sitä, että jos Paul olisi elänyt kuvan ottohetkellä vuonna 1969, hän olisi ollut 27-vuotias.

Abbey Roadin kannessa oikealta vasemmalle: Lennon=pappi, Starr=haudankaivaja, Paul=kuollut mies, George=sureva.

Varma tieto. Fuck Heather Mills.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olikos se nyt Jäniksen vuosi, missä jollain kaverilla oli aika pitävät todisteet siitä, että alkuperäinen Kekkonen kuoli jossain välissä ja klooni tuotiin tilalle? Itse uskon tuohon teoriaan vankkumattomasti, sillä itse Jäniksen vuosihan perustuu myös tositapahtumiin.
 

Sundis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Internazionale, Stavros Flatly
Olen varma, että Idolsin, BB:n ja muihinkin kännykkä-äänestyksiin liittyy salaliitto, tuotantotiimi päättää ketkä tippuvat ja jatkavat, yleisöltä kerätään vain rahat. Missään ei mm. mainita montako "ääntä" on tullut, prosentit vain tempaistaan näytille.

Ja kansa uskoo prosentteja ja uskoo että on päässyt vaikuttamaan lopputulokseen.

Aikoinaan olin Jyrkissä (nuoremmille tiedoksi: TV ohjelma) töissä ja siellä oli vaikka mitä vikabiisi ja kauntdaun listoja yms joihin sitten yleisön piti soittaa ja äänestää suosikkiaan ja sitä mitä halusi kuulla. Kusetusta kaikki. Listat teki yksi ohjelman juontajista ja vikabiisi äänestyksen tulokset jopa äänestysprosenttia myöten oli jo aamulla tiedossa. Että näin...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kummallista ettei täällä ole yhtään mainintaa Rään maailmanmestaruudesta Hamiltonin väärän napin painalluksineen ja McLarenin peitetarinoine bensan kylmyydestä.

Kai se kaikki sitten on bröm bröm-ketjussa.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Aikoinaan olin Jyrkissä (nuoremmille tiedoksi: TV ohjelma) töissä ja siellä oli vaikka mitä vikabiisi ja kauntdaun listoja yms joihin sitten yleisön piti soittaa ja äänestää suosikkiaan ja sitä mitä halusi kuulla. Kusetusta kaikki. Listat teki yksi ohjelman juontajista ja vikabiisi äänestyksen tulokset jopa äänestysprosenttia myöten oli jo aamulla tiedossa. Että näin...

Menee kyllä kusetuksen puolelle jos tuosta äänestämisestä on vielä rahaa peritty. Sano nyt vielä vastuuhenkilöt ;) Itse työskentelin keväällä Espanjassa Pizza-Pekkarisen alaisuudessa, eikä siellä ainakaan sorruttu vastaavanlaisiin kusetuksiin, vaan tehtiin vakavamielistä kaupunkilehteä.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Kyllä mun mielestäni koko F1 on pelkkää wrestlinkiä. Etukäteen sovittua teatteria. Hamiltonin on käsketty pitää turpa kiinni, kun ensi vuonna on sen vuoro ja muutenkin mediaseksikkäänä vetää mustat F1-katsomoon. Alonsollehan hoidettiin jo parit mestaruudet, jotta saatiin hispaanoidenkin rahat. Ennen Espanjassa kukaan ei seurannut, nykyään on lähes jalkapallon veroinen, ellei suositumpikin.

Välihuomautuksena todettakoon tämä järjestetty mestaruus Kimille. Hamiltonille teki varmaan jo vähän tiukkaakin vetää pari kertaa nollille, suoritustasohan oli ennen aivan vakaa. Tietenkin näissä järjestelyissä on aina mukana riskinsä, olisihan Kimi voinut itse ajaa kolarin tms. Noh, näin ei sitten muitten marionettien harmiksi käynyt...

Pienet tallit ovat autuaan tietämättömiä ja prutkuttavat romuillaan. Salaliittoon kuuluu Rellu, Mc, ja Ferrari, sekä tietenkin Mr E.
 

Sundis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Internazionale, Stavros Flatly
Menee kyllä kusetuksen puolelle jos tuosta äänestämisestä on vielä rahaa peritty. Sano nyt vielä vastuuhenkilöt ;) Itse työskentelin keväällä Espanjassa Pizza-Pekkarisen alaisuudessa, eikä siellä ainakaan sorruttu vastaavanlaisiin kusetuksiin, vaan tehtiin vakavamielistä kaupunkilehteä.

Ei ollut Pizza, mutta tarkkaavaiset sunnuntain suoran BB lähetyksen katsojat voivat havaita saman kaverin kuulokkeet päässä näyttämässä juontajille "kurkunleikkaus" liikkeitä mitä Jyrkissäkin oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös