Sama. Tosin olen tullut Emmerdalen osalta kaapista ulos kavereilleni. Ja tästäkös ne jaksaa vittuilla, olen kuulemma "ainut alle 60-vuotias sekä ainut mies maailmassa, joka katsoo Emmerdalea".Emmerdale. On se hyvä sarja!
Väykkä on presidenttiehdokkaani
Emmerdale. On se hyvä sarja!
Sama. Tosin olen tullut Emmerdalen osalta kaapista ulos kavereilleni. Ja tästäkös ne jaksaa vittuilla, olen kuulemma "ainut alle 60-vuotias sekä ainut mies maailmassa, joka katsoo Emmerdalea".
Nyt voit kohottaa kulmiasi. Edellä mainitun Neljän tähden illallisen lisäksi Väyrynen on salainen suosikkini. Toista näistä suosikeistani aion äänestää myös presidentinvaaleissa. TV-väittelyiden tasosta riippuu mitä lappuun piirtelen. Ensimmäisen väittelyn tason perusteella ääneni saisi ensin mainittu.Sitten voin kohottaa kulmiani kun joku pk-seudun joukkueen kannattaja tulee moisen ilmoittamaaan.
Väykkä on presidenttiehdokkaani
Väykkä on presidenttiehdokkaani.Sitten voin kohottaa kulmiani kun joku pk-seudun joukkueen kannattaja tulee moisen ilmoittamaan.
...
Oikeasti surullista on se, että Saulin kolmekymppinen vaimo näyttää parikymmentä vuotta ikäistään vanhemmalta. No, vakka kantensa valitsee.
Voithan sie kääntää sen silleen, että tuleva vaimosi on 57.Minulle oli uutta tietoa, että Sauli on naimisissa itseään lähes 30-vuotta nuoremman kanssa. Herättää aika ristiriitaisia tunteita, kun näin 27-vuotiaana kääntään asian niin, että "tuleva vaimoni" ei olisi edes syntynytkään vielä.
Voithan sie kääntää sen silleen, että tuleva vaimosi on 57.