Saku Koivu liittyy TPS:n miehistöön

  • 64 817
  • 405

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Onko Saku todellakin ainut syy ihmisille tulla katsomaan peliä?

Kumman te haluatte kentälle rapakuntoisen kipeytyneellä ranteella pelaavan Saku Koivun vai pelikunnossa olevan Saku Koivun? Itse haluan nähdä jälkimmäisen vaihtoehdon paljon mieluummin vaikka se tapahtuisi myöhemmin kuin Blues peli joulukuussa.

Onpa hirveää ihmisten kusetusta, ehkä Tepsin pitäisi poistattaa Wiklundin seinällä roikkuva jättimäinen mainos Sakun paluusta Blues pelistä kuten myös tienvarsi mainokset ja tv-, radio- ja lehtimainokset kyseisestä asiasta kuten myös taivaalla kyseisestä asiasta kertovaan banderollia perässään vetävä lentokone.

Ai niin eihän noista mikään pidä paikkaansa. Missään en ole nähnyt YHTÄÄN mainosta jossa olisi kerrottu tai mainostettu, että tämä on se peli missä Saku palaa kokoonpanoon vaan kaikki on ollut vain täällä esiintynyttä spekulointia asiasta.

Kyllä, Turun Sanomissa kerrottiin, että Saku pelaa ensimmäisen liiga pelinsä EHKÄ Bluesia vastaan, mutta se ei ollut varmasti pelaa.

Kumpi teille on tärkeämpi TPS vai Saku Koivu? Minulle se on TPS.

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Viestin lähetti Vanha Len
Ollaankos täällä nyt sakufaneja vai tepsifaneja?
Eiköhän edelliset raapustajat ole Turun Palloseuran vittuuntuneita kannattajia, jotka ovat tällä kaudella enemmän tai vähemmän jättäneet saapumatta mainitun joukkueen kotiotteluihin, koska seuran ylin johto on ajanut joukkueen katastrofaalisen häpeän tilaan. Saku Koivun luvattu paluu 30.12 sytytti kannattajien sydämiin toivon kipinän paremmasta ja sai monet hakeutumaan taas lippuluukulle. Seurajohto kuitenkin kusi tuon kipinän sammuksiin vittuilemalla, että "LÄLLÄLLÄÄ VITUT SE SAKU MITÄÄN PELAA, MUTTA ENNAKKOMYYNTI ON SELVÄSTI NOUSSUT!". Justiinsa. Sakun Ranne on siis tosi paskana. Mistään pikkukolotuksesta Tepsikään ei mokomaa olisi päästänyt julkisuuteen.

Katotaan vaan, että jos Saku pelaa 30.12, niin pelaa vain näön vuoksi ja vain siksi, että tuli luvattua ja sekin ranne puudutettuna jonkun Stounin ja Ahon kanssa jämäminuutein. Sisääntulon Miesrakkaus-Kermit ryssii satavarmasti ujon yleisön avustuksella.

Jykke:
Saku: - Toivotan kaikille TPS:n kannattajille hyvää ja rauhallista joulua. Pakataan halli täyteen kolmaskymmenes päivä!

Joulu on perseestä.
 
Viimeksi muokattu:

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Viestin lähetti AnaMasa
Saku Koivun luvattu paluu 30.12 sytytti kannattajien sydämiin toivon kipinän paremmasta ja sai monet hakeutumaan taas lippuluukulle. Seurajohto kuitenkin kusi tuon kipinän sammuksiin vittuilemalla, että "LÄLLÄLLÄÄ VITUT SE SAKU MITÄÄN PELAA, MUTTA ENNAKKOMYYNTI ON SELVÄSTI NOUSSUT!".

Kumpi asia on parempi se, että ilmoitettiin jo nyt, että Sakun ranne ei ehkä olekkaan pelikunnossa kyseisessä pelissä ja hän ei esiinnyt pelaavassa kokoonpanossa vai se, että Jukka toteaa ottelun jälkeisessä lehdistötilaisuudessa, että Sakun ranne on siinä kunnossa ettei kestä vielä pelaamista ja siksi ei ollutkaan kokoonpanossa?

AnaMasa tuo Sakun lausahdus minulta pääsi unohtumaan, mutta se on Sakun sanoma ei TPS:n missään mainoksessa mainostama asia ja se on aivan eri asia.

Eikö teille hyvät ihmiset mene sinne päänuppiin se tosiasia, että ihmisruumis voi olla niin arvaamaton. Tänään se voi olla hyvässä kunnossa ja on toiveita, että päästään kentälle tositoimiin, koska kipua tunnu ja sitten taas seuraavana päivänä tilanne on aivan toisenlainen. Teille todellakin tuntuu olevan tärkeämpää se, että Saku pelaa ranne kipeänä kuin se, että annetaan nyt rauhassa parantua ja otetaan mies mieluummin vaikka niihin kevään tärkeisiin peleihin.

Joten HALOO… vähentäkää niitä jäitä joulujuomistanne ja lisätkää omaan hattuunne. KIITOS!

Ja kyllä minuakin vituttaa se, että Tepsiin ei ole vahvistuksia hankittu ja peli on mitä on, mutta en siltikään etsi joka asiasta suurta salaliittoa.
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Njooh. Ostin lipun tuonne matsiin ja sinne olen toki menossa. Enpä olisi tuota lippua hommannutkaan ilman sitä pientä vihjettä, että Saku mahdollisesti pelaisi tuolloin. Ei vain ole varaa käydä joka matsissa. Sakun paluu on kuitenkin sen verran iso juttu, että se pitää todistaa paikan päällä.

Mutta ei se mikään maailmanloppu ole vaikkei Sakua vielä 30. päivä näe. Luulen että tuon vamman kanssa mennään ihan päivä kerrallaan, eikä loukkaantumisten kanssa kannata ottaa mitään riskiä. Eikä vähiten sen kustannuksella, että hätäiset fanit ovat ostelleet lippuja, ja joutuvat mahdollisesti pettymään. Eri asia olisi, jos TPS olisi virallisesti ilmoittanut Sakun pelaavan 30. päivä. Näin ei kuitenkaan ole tehty, joten (kuten todettua) jäitä hattuun joka iikka.
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Jykke1978
Ja kyllä minuakin vituttaa se, että Tepsiin ei ole vahvistuksia hankittu ja peli on mitä on, mutta en siltikään etsi joka asiasta suurta salaliittoa.

Pakko selventää omia aihetta koskevia viestejä;itse rinnastan koko huhun samalla tasolle kuin sitkeät väitteet pelaajien ahneudesta eli en osta. Ranne lienee kipeä ja sillä selvä. Sitä kyllä ihmettelen että miksi aina Turussa tällaisia väitteitä esiintyykään. Tapellaan keskenään ja omia asemia pönkätään tällaisia liikkeelle laittamalla. Tosiasia on se, että tällaista väitettä on nyt liikkeellä.

Eri asia on, että Sakun pelaamattomuudesta voimme joutua keväällä lukemaan kyllästymiseen saakka. Muistattehan ja verratkaapa mielissänne Litmasen tapaukseen, silloin eivät pelkästään omat vaan myös vierasjoukkueen kannattajat tunsivat tulleensa kustuksi silmään. Jos Sakun ranne jatkaa reistailuaan olemme verrattavassa tilanteessa.
 
Viimeksi muokattu:

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Jykke1978
Onko Saku todellakin ainut syy ihmisille tulla katsomaan peliä?

TPS - Blues 30.12.2004... mietitääs... on se.

Ei voisi tuo peli muuten paskan vertaa kiinnostaa, mutta jos K11ng tekee silloin paluun, se pitää olla todistamassa. En ole varmasti yksin mielipiteeni kanssa, sillä ottelun ajankohta on huono, vastustaja on huono, eikä ilman Sakua joukkueessa ole paljon kiinnostavaa katsottavaa. Onko ihme, jos emme jonota kilpaa lippuja?

Sen verran olen itsekin urheiluvammojen kanssa ollut tekemisissä, ettei parantuva vamma itsekseen uudestaan temppuile. Jos Sakun ranne on ollut pelikunnossa, mutta enää ei ole, siihen on joku syy, eikä se syy ole, että "ihmisruumis on niin arvaamaton". Joko rannetta ei ole hoidettu kunnolla (syy tuskin on tässä, ottaen huomioon, minkä tason lääkärit asian parissa työskentelevät) tai sitten treenaus on aloitettu liian aikaisin. Ottaen huomioon, millaiset paineet Tepsin ja Sakun itsensäkin niskassa on saada mies mahdollisimman pian jäälle, ei tämä olisi edes kaukaa haettu vaihtoehto.

Enkä itse täällä ainakaan minkään salaliittojen tai ilosta vittuilun nimissä huutele. Kyse on vain käytännön realiteeteista. Opiskelun (siis vakavasti toteutetun sellaisen) ohessa jää turhan vähän vapaa-aikaa kaikille harrastuksille, joten priotieetteja pitää olla. Nykykuntoinen Tepsi pelaamassa nykykuntoista liigaa ei yllä kovinkaan korkealle tuolla listalla. Paskaa peliä katselin kausikortilla jo riittävän monta vuotta, enää ei kukkaro aukea, jos ei ole jotain katsottavaa.
 
Viimeksi muokattu:

Hulk Hogan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal
Minä nyt en kuitenkaan tepsiä lähtisi Koivun tilanteesta syyttelemäään. Totta kai monia (minut mukaanlukien) ottaa päähän, jollei Koivu Blues-pelissä pelaisikaan. Itse kun tilasin liput tuohon peliin, niin olin varma Koivun paluusta. Syytän lähinnä itseäni tapahtuneesta, mutta mietin kyllä kahdesti ennen kuin lähden täältä Kajaanista ajamaan Turkuun, mikäli Koivu ei pelaa.
 

Jaffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ainoastaan Sakun paluun takia olin lippuja netin kautta tilailemassa. Onneksi satuin kuitenkin lukemaan Jatkoajasta, ettei Sakun pelaaminen ehkä ole varmaa ja jätin lippujen tilaamisen myöhempään ajankohtaan.

Mulle torstain matsi on kiinnostava ainoastaan siinä tapauksessa, että Saku tekee silloin paluun. En lähde Espoosta Turkuun asti katsomaan jännittävää paikalliskamppailua Bluesia vastaan, jos Saku ei pelaa. En, vaikka TPS saisi joukkueeseen paluumuuttajana lähes yhtä loistokkaan ledengan J.Kiviharjun.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Minä epäilen koko rannejuttua vähän niin kuin tekosyyksi, jotta Sakun paluu saadaan Elyseelle. Tottahan ranne voi arka olla, mutta näin vältetään kyselyt siitä, miksei hän pelaa jo Lahdessa.
Toisaalta tämä soutaminen ja huopaaminen on niin tuttua ja taattua TPS-kamaa nykyisin.
 

Morgoth

Jäsen
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Minä epäilen koko rannejuttua vähän niin kuin tekosyyksi, jotta Sakun paluu saadaan Elyseelle.

Niinpä niin. Veikkaan, että Saku ei pelaa ennen 14. tammikuuta (Recchistä tuskin mitään saadaan kuulla ennen tuota, jos tuon jälkeenkään) jolloin on kai tarkoitus päättää jääkö koko NHL kausi väliin vai ei. Eiköhän Saku aika mene ihan kivasti pienen tytön kanssa ja tuskin on kiirettä tuohon "uppoavaan laivaan" päästä mukaan.

Voin olla väärssä ja toivottavasti olenkin, mutta kyllä tämä on sellaista huopaamista ja suotamista että ei tästä mitään selkoa ota.
 

dreamy83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sakun ensimmäinen matsi on ehdottomasti järkevää pitää kotimatsina sen arvon takia, että se on juuri ensimmäinen Sakun matsi. Jos ensimmäinen olisi Lahdessa, olisi se mielestäni hieman kömmähdys. Ja mitä kipeään ranteeseen tulee, niin tämä on varmaankin siitä todellisuuden tietänee vain Koivut ja osa MIB:stä sekä mahdollisesti jokunen lääkäri. Tämäkin on muuten paradoksaalinen homma. Nyt kun TPS jotain tiedotti, siihen ei luoteta, koska tiedoitusta ei ehkä ole loppuun asti hoidettu eli toisin sanoen varman puoleista tietoa siitä, että pelaako Saku ennen vuodenvaihdetta vai ei. Mielenkiintoista.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti AnaMasa
Eiköhän edelliset raapustajat ole Turun Palloseuran vittuuntuneita kannattajia, jotka ovat tällä kaudella enemmän tai vähemmän jättäneet saapumatta mainitun joukkueen kotiotteluihin, koska seuran ylin johto on ajanut joukkueen katastrofaalisen häpeän tilaan. Saku Koivun luvattu paluu 30.12 sytytti kannattajien sydämiin toivon kipinän paremmasta ja sai monet hakeutumaan taas lippuluukulle. Seurajohto kuitenkin kusi tuon kipinän sammuksiin vittuilemalla, että "LÄLLÄLLÄÄ VITUT SE SAKU MITÄÄN PELAA, MUTTA ENNAKKOMYYNTI ON SELVÄSTI NOUSSUT!"

Täsmälleen, AnaMasa ymmärsi sen mitä ajoin takaa. Sakun takia olin tuohon matsiin alunperin menossa, ja olen edelleen, mutta kyllä se nyt harvinaisen paljon ottaa pattiin, jos herra Koivua ei kuitenkaan jäällä näy. Ei, tätä peliä ei ole mainostettu Sakun paluuotteluna mutta hei- mitä pelejään Palloseura yleensäkään mainostaa viikkoja etukäteen? Yleisimmin matsimainokset näkee telkkarista ja lehdestä about päivää ennen ottelua. Ja mitä odotuksiin tulee, kai sitä nyt vähän useampikin uskoo näkevänsä numeron 11 kokoonpanossa 30.12 koska tämän päivämäärän on useammin kuin kerran sanottu olevan todennäköisesti Sakun paluuottelun ajankohta. Nyt ollaan kannattajan näkökulmasta tultu siihen pisteeseen, että kaikki Palloseuran tiputtamat tiedonmuruset tarvitsee poimia tarkoin talteen, koska tarkempaa informaatiota tuskin on luvassa.

Yleisesti ottaen, kuka voi - rehellisesti - sanoa että TPS-Blues -peleissä on tällä kaudella ollut jotakin katsomisen arvoista? Turha ottaa hernettä nenään, jos eräät lipun jo ostaneet, itseni mukaan lukien, valittavat jos/kun S.Koivu ei pelaakkaan. Ne Blues-matsit, jotka olen tällä kaudella nähnyt vain vahvistavat käsitystä siitä, että ne pelit ovat täyttä surffailua ja pään takomista seinään. Olinkin jo lupaillut itselleni että ko. peleihin en enää mene, koska sen tietää lähes poikkeuksetta mitä sieltä on tulossa. Nyt kuitenkin Saku-uutisen jälkeen tein poikkeuksen, vain ja ainoastaan sen takia että näkisin Sakun pitkästä aikaa TPS.n paidassa.

Ja kumpi on minulle tärkeämpi, TPS vai Saku Koivu?
Olenko missannut jotain, vai mistä lähtien nämä vaihtoehdot ovat sulkeneet toisensa pois?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Viestin lähetti Knightrider
Ja kumpi on minulle tärkeämpi, TPS vai Saku Koivu?
Olenko missannut jotain, vai mistä lähtien nämä vaihtoehdot ovat sulkeneet toisensa pois?

Mitähän nyt ajat takaa tällä toistensa pois sulkemisella...?
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jykke1978
Onko Saku todellakin ainut syy ihmisille tulla katsomaan peliä?

Minulle on. Saku edustaa minulle sitä, mitä TPS vielä takavuosina oli. Vauhtia, päättäväisyyttä, taitoa ja yleisesti ottaen näyttävää kiekkoa. Nyky-TPS esittää sellaista peliä, josta en kovin helposti suostu maksamaan. Tämä ei tosin ole yksin TPS:n syy, koko SM-liiga on laskeutunut kiinnostavuudessa ja tasokkuudessa kauaksi aiemmasta tasostaan. Sakun näkeminen TPS-paidassa on ainoita valopilkkuja tämän surkean, harmaan tarpomisen keskelle. Missiota lainatakseni: tällä hetkellä vapaa-ajalla on monen monituista asiaa, joita tekee mieluummin kuin katselee TPS:n peliä. Onko järkeä käyttää vapaa-aikaansa asiaan, joka aiheuttaa kerta toisensa jälkeen suurta vitutusta? Ma kusun vaan.

Viestin lähetti Jykke1978
Kumpi teille on tärkeämpi TPS vai Saku Koivu? Minulle se on TPS.

Tuossa ylempänä taisikin jo minun kantani selvitä.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Viestin lähetti dreamy83
Sakun ensimmäinen matsi on ehdottomasti järkevää pitää kotimatsina sen arvon takia, että se on juuri ensimmäinen Sakun matsi. Jos ensimmäinen olisi Lahdessa, olisi se mielestäni hieman kömmähdys.

Toivottavasti syy Koivun poissaoloon tiistaina on loukkaantumisessa eikä naurettava avausottelun säästäminen kotiin. Koivun kotiavaus tulee täyteen riippumatta siitä, pelaako hän tiistaina vai ei (ellei hän sitten tiistaina loukkaannu uudestaan).

Tiistain otteluun Lahdessa ei ole varaa suhtautua sillä asenteella, että kyseessä olisi jokin välipala, jossa ei ole pakko pelata parhaalla mahdollisella kokoonpanolla.
 

Jeppez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rockets, FC Barcelona
Jukan sanojen mukaan Sakun ensimmäinen peli Tepsin paidassa on Turussa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti kausi
Prioriteeteista, olen otteluajankohtana niin kaukana Ruissalosta kuin vain maantieteellisesti mahdollista, sain ajatuksesta aiemmin orgastiset kiksit mutta nyt kyllä risoo. Niille, jotka jo unelmoivat meikäläisen vihdoin painuneen helvettiin, totean että tiedot ovat vahvasti ennenaikaisia.

Joo, eilen pyyhkäisi sellainen aalto ettei matkalle tarvinnutkaan lähteä, ainakaan alkuperäiseen kohteeseen, sitä ei näet ole enää. Kaksi päivää aiempi ajoitus ja jälkimmäinen lause olisi voinut olla jälkikäteen luettuna ennustus.

Jos pikalähtö muihin seikkailuihin ei onnistu niin tiedustelen, että onko nyt joku varmuus Sakun ekasta pelistä saatu?
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti kausi
Jos pikalähtö muihin seikkailuihin ei onnistu niin tiedustelen, että onko nyt joku varmuus Sakun ekasta pelistä saatu?

Nope, huomiseksi sitä lupailtiin, mutta tulee torstaina siinä kello kuuden aikoihin.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti kausi
Jos pikalähtö muihin seikkailuihin ei onnistu niin tiedustelen, että onko nyt joku varmuus Sakun ekasta pelistä saatu?

Huomenna on hallilla info klo 12. AA luultavasti paikalla kuten muukin miidia. Sanoisin että viimeistään klo 13-14 kaikki sähköiset tiedotusvälineet (ml. internet) Suomessa ovat tulvillaan tietoa Sakken paluusta.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti Pressiboxi
Huomenna on hallilla info klo 12. AA luultavasti paikalla kuten muukin miidia. Sanoisin että viimeistään klo 13-14 kaikki sähköiset tiedotusvälineet (ml. internet) Suomessa ovat tulvillaan tietoa Sakken paluusta.

Wow! Oikein tiedotustilaisuus, hyvä MIB!

Jos yhtään haluan ennustaa, niin tuskin tiedotusvälineitä olisi kutsuttu paikalle vain kuulemaan, että Saku ei pelaa torstaina. Ehkä kuulemme jotain myös Retsistä ja Stounista?

Odotamma mielenkiinnolla huomista.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Iceberg
Jos yhtään haluan ennustaa, niin tuskin tiedotusvälineitä olisi kutsuttu paikalle vain kuulemaan, että Saku ei pelaa torstaina. Ehkä kuulemme jotain myös Retsistä ja Stounista?

Nyky-Tepsin tapauksessa kaikki on mahdollista, sekin että pallottelu ranteella ja pelaamattomuudella jatkuu?

Asian pitäisi kuitenkin olla kunnossa, ts. tänään asiasta niiden kuuluisien sidosryhmien kanssa puhuessani ei mitään normaaliproseduurista poikkeavaa ainakaan vielä ilmennyt.

Toki on mahdollista että huomenna nähdään kun Stouni pukee seiskanelosen koko Suomen median edessä päälleen.

Onneksi olen itse muualla kuin Turussa, saattaisi mennä hermot. Tai sitten kuolisin nauruun.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Jaa meediotilaisuus.. hmm. No mitäs vaihtoehtoja meillä on?

a. Pelkkä Saku raahataan kertomaan kameroille, että hän pelaa torstaina, eikä mitään muuta tiedotettavaa ole.
Jos näin, niin miksi tätä mediatilaisuutta ei järkätty jo viikkoja sitten? Järjetön pettymys.

b. Sakun kanssa tiedotetaan Stounista.
Toivotan Stounin avosylin Tepsiin loppukaudeksi. Kuitenkin pettymys, siis mediatilaisuus.

c. Sakun kanssa tiedotetaan Stounista ja Recchistä.
Tämä vaihtoehto lienee parasta mihin Jokke kykenee. Tai siis eihän Jokke mihinkään kykene, mutta mainitut pelaajat tulevat jos ovat tullakseen Jokken "ponnisteluista" huolimatta.

d. Jos Jokke haluaa nousta edes hetkeksi päällensä kasatun lantakasan alta, niin huomenna kameran edessä hymyilevät leveästi Jani Kiviharju, Mark Recchi, Saku Koivu ja Antti Laaksonen(tai vastaava). Nyt saa herättää.

e. Jotain odottamatonta ja epäajankohtaista, kuten ensi kauden päävalmentaja tai Tuokon viiden vuoden jatkosoppari.

f. Jouko Narvanmaa ilmoittaa vetäytyvänsä..ööh, koska aika ei riitä valtuustohommiin. Nyt saa lyödä.

Tuli mitä tuli, niin pelkän rosteripäivityksen lisäksi olisi pahuksen mielenkiintoista kuulla, että oisko MIB:llä mitään muuta sanottavaa kannattajille. Siis jotain muuta kuin "Kärsivällisyyttä" tms.
 
Viimeksi muokattu:

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Vai meinaavat ruissalon herrat astella oikeen median eteen...

Pahimpana painajaisena Narvanmaa ilmoittaa että TPS:llä ei ole tarvetta Koivun kaltaiselle pelaajalle. Sen sijaan on tehty 5+2 sopimus Kiviharjun kanssa. Jukka Koivu ilmoittaa Sakun neuvottelevan Virmasen kanssa...
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Toivottavasti Saku ilmoittaa pelaavansa torstaina, että myös minä näkisin hänet sunnuntaina Hämeenlinnassa.

Stounia en taas Tepsissä halua nähdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös