Viestin lähetti Andy_McCoy
Enpä olisi uskonut, että minä joskus intoa puhisten varaan hyvissä ajoin TPS-Blues matsiin liput.
Kovin epätodennäköiseltähän tuo olisi vielä vähän aikaa sitten kuulostanut, mutta myös itse kiiruhdin TPS-Shoppiin heti kun uutinen peliluvasta Turkuun saapui. Olisihan se nyt ollut lähes surkuhupaisaa että tämän hehkutuksen jälkeen en olisikaan saanut lippuja ko. otteluun tai, vielä kamalampaa, 30.päivä torstaina saan ihmetellä että miksi #11 puuttuu kokoonpanosta. Toivottavasti nyt saadaan halli täyteen, kun kerrankin on siellä jotakin näkemisen arvoista. Ehkäpä myös erikoisjärjestelyt pelin alussa olisivat enemmän kuin paikallaan?
Siten miten ymmärsin, Saku ei pelaa vielä 28. päivä Lahdessa? Kuulostaa järkevältä, Turkuhallissahan sen debyytin tulee tapahtua eikä Pelicans-ottelussa vielä varmaankaan ole tarvetta heittää Sakua kehiin, se kaiken järjen mukaan pitäisi klaarata muutenkin.
Sitten odottelemaan Blues-ottelua, jonka muuten katson espoolaisen serkkuni kanssa, joka pelkää ettei pääse hallilta elävänä ulos jos sinipaitaiset tekevät The Sakulle jotain. Samaa alan uskoa myös minä..