Saku Koivu liittyy TPS:n miehistöön

  • 65 020
  • 405

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onnentoivotukset myös täältä! Toivottavasti äiti, vauveli ja isukin ranne voivat hyvin! :)
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Täältäkin onnittelut tytölle, Isän Ranteelle ja lapsen oletetulle äidille.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onnittelut sakulle ja onnellisille isovanhemmille. Jukka on nyt PAPPA...hah hah!
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Onnittelut Sakulle ja Hannalle.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
He shoots and scores...

Onnittelut koko perheelle!
 

Make

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Hieman myöhässä tulevat ONNITTELUT Sakulle ja hänen perheelleen. Onnittelut myös Jukka-papalle. :)

Voipi muuten olla ettei Sakua nähdäkään tositoimissa tepsissä. Sopu on nyt aika lähellä ja NHL-matsit saattavat alkaa. Se olisi mielestäni vahinko. Silloin ainakin TPS tarvitsisi muutaman vahvistuksen. Materiaali on liian kapea.
Tsemppiä kevääseen!!
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti MAKE #89
Äsken radiossa sanottiin, että Saku olisi saanut peliluvan Montrealista ja pelaisi 30.12. Bluesia vastaan. Hienoa!
Minun sanomisiani tulkitaan aina näköjään monella tavalla, mutta nyt sanon vain, että tästä se lähtee. Saku is back!!!

Hyvä yleisö. Se on standing ovation!
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Lupaava uutinen. HPK-TPS ottelu 2.1. onkin heti paljon mielenkiintoisempi. Kyllä se standing ovation olisi paikallaan Rinkelinmäelläkin, vaikka kyse onkin vastustajan pelaajast. Give credit where credit is due, tai jotain vastaavaa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kerran on jo iloittu kyyneleet silmissä Sakun paluuta kotiin, joten tällä kertaa en ala hötkyilemään. 30.12.2004 olen paikan päällä, jos Saku Koivun nimi on SM-liigan aloituskokoonpanoon kirjattuna.

Eiköhän Jokelta ehditä saamaan vielä jokin, "meillä ei ole käyttöä tämän tyyppiselle pelaajalle"-lausunto.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Onnea tosin paljon Sakulle perheenlisäyksestä, tervehtymisestä ja peliluvasta nimenomaisessa järjestyksessä.
Tps:lle tosi hieno juttu, että Saku pääsee pelaamaan, samalla hieno juttu koko sm-liigalle.
Minä olen ainakin paikalla, kun Saku luistelee jaffalan jäälle seuraavan kerran. Ja jaksan kyllä nostaa sen perseeni penkistä ja läpsyttää käsiäni yhteen. Onhan Saku kuitenkin myös leijonien kapteeni vaikka onkin Turkulainen ;) (ei tartte ottaa kuoleman vakavasti).
 

tony

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Southampton, Deutsches Afrika Korps
Nyt vaan odottamaan vesi kielellä koska se ensimmäinen peli on. Taitaa jäädä meidän ainoaksi NHL-vahvistukseksi vaikka tämä lakko taitaa pitkäänkin jatkua, joten juhlitaan häntä oikein kunnolla.Perseet penkiltä ylös, tämä tuskin toistuu.
 

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti repe_joke
Onhan Saku kuitenkin myös leijonien kapteeni vaikka onkin Turkulainen ;) (ei tartte ottaa kuoleman vakavasti).

No sweat man. Turkulainen kuuluukin kirjoittaa isolla.

Kuninkaan paluun jälkeen joukkueesta löytyy jo ainakin 3 pelaajaa, keitä kannattaa seurata. Ne 2 muuta ovat siis Alistaja ja Rymistelijä.
 

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
1-0 Nora , sen skrämde Bert upp Koivu på läktarn med en vinge
Mitähän ylempi lause tarkoittaa?

1-1 slut, Saku Koivu kvitterade.

Jos jotain kiinnostaa niin Södertäljen sivulla on webbikamera josta voi tarkkasilmäinen nähdä Sakun.
 
Viimeksi muokattu:

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koivu kvitterade? Tarkoittanee, että Saku on kuitannut maalin.

Esim.

IFK kvitterade i tionde minuten---IFK teki tasoitusmaalin pelin kymmenennellä minuutilla

EDIT: Ja näin tosiaan kävi!
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Ouzala
Pisti silmään tossa pätkässä, että kun Saku teki maalin ja joku kävi kiinni, niin Tyleri oli heti kaverin kimpussa.

Saatana! Oli se vain hienoa nähdä 11 TPS-paidassa. On sitä odotettukin kuin kuuta nousevaa. Tyleri löysi kyllä heti roolinsa tässä sirkuksessa. Nyt on entistäkin loistavampi asia, että hänellä on loppukauden soppari. Nenä vain äkkiä kuntoon.

Kuka muukaan Sakua suojelisi? Tuokko? Gimme a break.

EDIT : Tuli juuri varattua Lippupalvelusta liput TPS-Blues -matsiin :D
Enpä olisi uskonut, että minä joskus intoa puhisten varaan hyvissä ajoin TPS-Blues matsiin liput.
 
Viimeksi muokattu:

Go Habs Go

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Mites sakun peli meni?

Mites Sakun peli meni Ruotsissa? Siis tekikö se sen maalin? Kestikö ranne?

10 vuotta lähes onkin siitä kun on viimeks Sakun nähnyt tepsin paidassa. Olin sillon vielä ala-asteella. Sitten unohtu TPS kun Koivu lähti änäriin. Mutta nyt piitkän tauon jälkeen TAAS

GO TPS GO !!!!! =)


Ikävä on nhl pelejä mutta mukava on nähdä Koivun pelaavan.

Koskahan tulee eka TPS peli teeveestä. Onko niistä mitään tietoa kellään?
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Re: Mites sakun peli meni?

Viestin lähetti Go Habs Go
Koskahan tulee eka TPS peli teeveestä. Onko niistä mitään tietoa kellään?

Oliskohan 2.1. Rinkelimäellä Kerhoa vastaan? Tämä oli ainakin ensimmäinen peli sunnuntaina.

Mahtavaa, että Tepsissä SUOJELLAAN omia! Tällaista olisin uskonut näkeväni ehkä Alatalo-Schneider kaksikolta, mutta että meidän Taileri! Mitä me jollain Susikoiralla, meillä on Tyler.

Saky Koivyyy täräytti vielä börsän. Enää Recchi niin mä lupaan lukea jokaisiin kokeisiin monta tuntia, ja se on paljon luvattu.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Rauha nyt. Ensinnäkin Sakun maali oli kaikkien haaskamaalien esi-isä. Toisekseen ämpäripää otti miehekkäästi svedusta (Robertsson?) niskalenkin takaapäin, jonka jälkeen näytti lähinnä siltä, ettei Robertsson viitsinyt huitaista Bouckia kokopleksin takia.

Haastattelusta selviää, että Saku pelasi Liuksen ja Ahon kanssa. Mikä tärkeintä, rannekin kesti hyvin.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Andy_McCoy
Enpä olisi uskonut, että minä joskus intoa puhisten varaan hyvissä ajoin TPS-Blues matsiin liput.

Kovin epätodennäköiseltähän tuo olisi vielä vähän aikaa sitten kuulostanut, mutta myös itse kiiruhdin TPS-Shoppiin heti kun uutinen peliluvasta Turkuun saapui. Olisihan se nyt ollut lähes surkuhupaisaa että tämän hehkutuksen jälkeen en olisikaan saanut lippuja ko. otteluun tai, vielä kamalampaa, 30.päivä torstaina saan ihmetellä että miksi #11 puuttuu kokoonpanosta. Toivottavasti nyt saadaan halli täyteen, kun kerrankin on siellä jotakin näkemisen arvoista. Ehkäpä myös erikoisjärjestelyt pelin alussa olisivat enemmän kuin paikallaan?

Siten miten ymmärsin, Saku ei pelaa vielä 28. päivä Lahdessa? Kuulostaa järkevältä, Turkuhallissahan sen debyytin tulee tapahtua eikä Pelicans-ottelussa vielä varmaankaan ole tarvetta heittää Sakua kehiin, se kaiken järjen mukaan pitäisi klaarata muutenkin.

Sitten odottelemaan Blues-ottelua, jonka muuten katson espoolaisen serkkuni kanssa, joka pelkää ettei pääse hallilta elävänä ulos jos sinipaitaiset tekevät The Sakulle jotain. Samaa alan uskoa myös minä..
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Koala
Miten on matsin kanssa, saako vielä lippuja?

Lippupalvelun mukaan:

Tilaa on
Tähän tilaisuuteen on yli 10 % vapaita paikkoja. Saat melkein aina vierekkäisiä paikkoja

... eli jos ennen joulua hakee, varmasti saa paikat. Jengin suurin fokus on vielä pukkijuhlissa, ei THE K11NGIN paluussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös