Saku Koivu liittyy TPS:n miehistöön

  • 64 858
  • 405

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Tulis jo joulu – että joulutauko loppuis...

Viestin lähetti Knightrider
Sitten odottelemaan Blues-ottelua, jonka muuten katson espoolaisen serkkuni kanssa, joka pelkää ettei pääse hallilta elävänä ulos jos sinipaitaiset tekevät The Sakulle jotain. Samaa alan uskoa myös minä..

Niin, jos joku donmakliini tulee taas huitelemaan kirvesiskuja ranteelle niin silloin kannattanee rynnätä itsekin jäälle muun hallin mukana jolloin oma koskemattomuus ei ole niin huomion keskipisteessä.

Pesaisimpa tänään tuossa yhden vanhan fanipaidankin joutessani...

"I feel a presence I haven´t felt since – –"
 

tony

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Southampton, Deutsches Afrika Korps
Kävin hakemassa liput ja pikku pojalle #11 paidan, jonka hintalappu oli vaatimattomat 59€! Verrattavissa Southamptonin FC:n fanikauppaan,niin sieltä saa 25£ sortsi+paitasetin, siis kun puhutaan saman kokoluokan rytkyistä.

Lippuja oli vielä ihan hyvin käsittääkseni.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Iceberg
Itse kävin hakemassa kolme vierekkäistä lippua ja Lippupalvelun myyjän mukaan tilaa on vielä reippaasti.

Tuohon lienee joulukiireiden ym. lisäksi syynä se, ettei Palloseura ole katsonut asiakseen mainostaa Sakun paluuta vielä millään tavalla. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta en minä ainakaan ole missään nähnyt mainoksia kuninkaan paluusta. Varmasti mainontaa suoritetaan lähempänä itse peliä, mutta luulisi tämän sortin häppeningin kannustavan olemaan liikkeellä vähän aikaisemmin. Vielä kun ryssivät Sakun jäälletulon, niin minä....minä...sylkäisen Ruissalon suuntaan.
 

Fedsy91

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Detroit Red Wings, Leijonat, Fedorov #91
Viestin lähetti Iceberg
Itse kävin hakemassa kolme vierekkäistä lippua ja Lippupalvelun myyjän mukaan tilaa on vielä reippaasti.

Itse kävin eilen ostoksilla myöskin. 2 vierekkäistä lippua alakatsomosta oli jo vähän kiven alla, jos ei halua päätyihin tai alariville. Yläkatsomon tilannetta en ruudulta päässyt tarkastelemaan, mutta eiköhän pakata halli täyteen joka tapauksessa blöössipeliin.

On muuten minun ensimmäinen ottelu tällä kaudella Turussa, pk-seudun vieraspelit olen hyvin kiertänyt, mutta nyt en näe muuta vaihtoehtoa kuin ajaa Turkuun asti, tätä ei voi missata.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Fedsy91
....mutta nyt en näe muuta vaihtoehtoa kuin ajaa Turkuun asti, tätä ei voi missata.

Minulle käy kyllä tämän homman kanssa todella ohraisesti. Kesällä reissua varatessa ei tullut tällainen mieleenkään, mutta nyt käy niin että missaan tuon historiallisen matsin. Mahtaakohan jostain saada ko pelin nauhalta, maksan melkein mitä vaan.
 

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti kausi
Minulle käy kyllä tämän homman kanssa todella ohraisesti. Kesällä reissua varatessa ei tullut tällainen mieleenkään, mutta nyt käy niin että missaan tuon historiallisen matsin. Mahtaakohan jostain saada ko pelin nauhalta, maksan melkein mitä vaan.

Jaahas, tämä on niitä elämää suurempia Totuuden Hetkiä, jolloin mitataan, missä jamassa miehen prioriteetit ovat...

Mutta ei hätää, kyllä sellainen videotaltiointi varmasti järjestyy. Soitat vaan Ruissaloon ja pyydät kauniisti. "Kausi täällä terve... kuule, Jokke, mä en millään pääse ensi viikolla matsiin. Onnistuisko mitenkään, et lähetät mulle nauhan siitä jälkikäteen, mä olen kuitenkin aina uskollisesti kannattanut teitä..."

Ai ei vai?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti pygmalion
Mutta ei hätää, kyllä sellainen videotaltiointi varmasti järjestyy. Soitat vaan Ruissaloon ja pyydät kauniisti. "Kausi täällä terve... kuule, Jokke, mä en millään pääse ensi viikolla matsiin. Onnistuisko mitenkään, et lähetät mulle nauhan siitä jälkikäteen, mä olen kuitenkin aina uskollisesti kannattanut teitä..."

Niin, sen puhelinkeskustelun jlk ei tarvitsisi raapustella tuonne mediaketjuun kuvitteellisia keskusteluja välillä perusfani vs Jokemon. Olisi kyllä iso käsi ojennettu kun ottelu otettaisiin nauhalle ja myyntiin. Siinä voisi sitten laittaa legendaarisen "jatkoaika kiittää Jokkea yhteistyöstä"- repliikin.

Prioriteeteista, olen otteluajankohtana niin kaukana Ruissalosta kuin vain maantieteellisesti mahdollista, sain ajatuksesta aiemmin orgastiset kiksit mutta nyt kyllä risoo. Niille, jotka jo unelmoivat meikäläisen vihdoin painuneen helvettiin, totean että tiedot ovat vahvasti ennenaikaisia.

Mutta ihan tosissaan, kaikki kuvamateriaali ko tapahtumasta miellyttäisi. Laittakaa yyveellä jos sellaista takertuu matkaan.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti kausi
Mutta ihan tosissaan, kaikki kuvamateriaali ko tapahtumasta miellyttäisi. Laittakaa yyveellä jos sellaista takertuu matkaan.

Se on sen torstain suurin peli, luulisi että Maikkarin digipuoli on paikalla?
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
..mutta jos blues häviää niin tulosruuduissa ei näytetä kuin tulos. Jos tulee enemmän maaleja niin Tepsiltä yksi 1,5 s. insertti ja bluusilta kaikki mahdolliset.
 

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä ole sitten Sakunkaan ilmestyminen Blues-peliin kirkossa kuulutettu.

Tämänpäivän Turun Sanomat kertoo, että ranne on taas kipeä ja päätös peluutuksesta Bluesia vastaan tehdään maanantaina-tiistaina.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Andy_McCoy
Tämänpäivän Turun Sanomat kertoo, että ranne on taas kipeä ja päätös peluutuksesta Bluesia vastaan tehdään maanantaina-tiistaina.

Mitäköhän peliä tämäkin on? Mitä jos ranne ei olekkaan kipeä vaan joku käyttää koko hommaa vipuvartena. En näin sano mutta palloseuran osalta kaikki on mahdollista.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Wares
Mutta jos Saku ei ole kaukalossa, niin ehkä Stouni stunttaa.

Toivottavasti TPS älyää vetää Stounin pois jäältä jos Saku ei pelaa. Tilanne näyttää silloin todella rumalta Tepsille. Muilla kehissä NHL-staroja, Turku sai Kiviharjun. Tälläiseen äärimmäisen negatiiviseen julkisuustemppuun TPS:llä ei ole varaa. Meillehän nauraa aidanseipäätkin.

Sakun tilanne ratkeaa tiistaina, jolloin paluuinfo on tarkoitus pitää. Seuratkaa esim. Aaltoja puolilta päivin, eivätköhän ole ensimmäisinä hereillä.

Hyvät joulut kaikille!
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Viestin lähetti Andy_McCoy
Eipä ole sitten Sakunkaan ilmestyminen Blues-peliin kirkossa kuulutettu.

Tämänpäivän Turun Sanomat kertoo, että ranne on taas kipeä ja päätös peluutuksesta Bluesia vastaan tehdään maanantaina-tiistaina.

Ja lipun hankinta siirtyy edelleen.....
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Wares
Mutta jos Saku ei ole kaukalossa, niin ehkä Stouni stunttaa.

Niin, kuinka saatanan tyhminä tässä taas pidetään ressukkaa nimeltä maksava asiakas. On se vaan jumalauta kaikkien aikojen koomisinta kun Aulis huuta Sakua katsomaan tulleille: Jaaaaani Kiviharjuuuuuuu.
 

Ääninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Suomen A-mj.
Joo harmin paikka, jos Koivu ei kuitenkaan pelaakaan Blues-matsissa, liput on myös hommattu...

Nyt täytyy kyllä toivottaa jäitä hattuun kaikille, jotka näkevät tässä koko Koivu-jutussa taas suuria salaliittoja! Jos ranne ei vielä kestä niin se ei kestä, eiköhän Sakullakin ole jo kovat pelihalut päällä. Ja parempi kai, että ranne on varmasti kokonaan terve, siitä on enemmän hyötyä keväällä kuin Bluussia vastaan, vai?

Joten vaikka me kaikki haluaisimmekin nähdä Koivun jäällä jo ensi torstaina niin nyt oikeasti malttia. Vaikka TPS:n toiminnassa on ollutkin paljon mätää kuluvalla kaudella niin eiköhän tässä asiassa totuus ole se mikä meille ilmoitetaan, vai olenko vain sinisilmäinen?
 

Ääninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Suomen A-mj.
Niin, ymmärrän kyllä jos monien mielestä tämä on nyt peliä kovin panoksin Koivujen puolelta. Ei mitenkään mahdotonta.

Toisaalta tietäen kuinka kiusallisesta vammasta on kysymys, en ihmettelisi vaikka ranne edelleen kovempien treenien ja parin pelin jälkeen vaivaisi.

Olettaen tietenkin, että rannevamma edes oli todellinen...
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti Wares
Mitenköhän käy, ehtiikö kevään aikana hankkia koko sarjan?

Itseasiassa kyse on MIB:n salaliitosta. Jouko soitteli Lippupalveluun ja kuuli, että lippuja on myyty Blues-peliin ennakkoon ihan perkeleesti.

Tämän jälkeen soitto Tussariin ja ilmoitus, että Koivu ei ehkä pelaisikaan....

Sitten taas odottelemaan, kun porukka ostelee lippuja seuraavaan kotimatsiin, jossa Koivu pelaa. Kai?

Itse en näe Koivun ja Stounin paluussa mitään yhteistä. Stouni on niiden bileiden sammunut lyhty.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
TS: - Kyllä Sakun paluu on näkynyt ennakkomyynnissä, mutta reilusti on vielä tilaa, TPS:n markkinointipäällikkö Rauno Sjöroos kertoo ja arvelee ihmisten vielä odottavan lopullista varmuutta Sakun pelaamisesta.
Tässä sulle varmuutta.

TPS-Blues
Turkuhalli, Elysee Arena
Torstai 30 joulukuu 2004, klo 18.30
Lippumäärä: 4 kpl. Katsomo: E3 Rivi: 2 Paikat: 293-296 Info: Mitätöity

Pukinkonttiin on jo hommattu leffalippuja noiden sijasta.

Ja kas kummaa seuran nettisivut eivät mainitse Sakun ranteen kipeytymisestä sanallakaan. En muuten edes mainitsisi mokomasta, mutta sivuilla tuntui juuri viimeiset pari viikkoa olevan edes näennäistä yritystä tiedottamisesta (mm. Deen tilanne). Jukka ja Rauno olisivat voineet kakistella kommenttinsa seuran sivuilla TS:n sijaan.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi jeesus tätä toimintaa.. Voiko ihmisten kusettaminen enää pidemmälle mennä?

Eihän tämä voi enää olla totta. Pakko sen Sakun on pelata. Eikö the 11 voisi sitten jättää treenaamista vähän vähemmälle ja antaa ranteen levätä rauhassa? Mitä pirua me tehdään jossain umpisurkeassa Blues-matsissa ellei Saku pelaa? Ihaillaan Kiviharjun piruetteja?

Jep, hyvää joulua vaan. Siitä iloisesta uudesta vuodesta en sitten olekaan enää niin varma..
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Vetää vakavaksi. Piti käydä hakemassa eilen veljen kanssa iso pino lippuja tuohon peliin, mutta onneksi ei haettukaan. Alkaa koko Tepsin touhu vituttaa siinä määrin taas, että jää kohta liput ostamatta tuohonkin peliin. Ihmeellistä vedätystä.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jotain rajaa

Kyllä täällä menee touhu aivan vaihoharhaiseksi. Ei kai nyt Palloseuran johto nyt helvetti sentään voi mitään sille, jos Sakun ranne ei kuntoon tulekkaan. Kyllähän tässä on penailtu näiden vahvistusten kanssa(tiedotuksen), mutta ei tällaisille asioille voi kukaan mitään. Kusettamista mielestäni olisi nyt mainostaa Blues-ottelua Sakun paluulla, kun se ei kerran varma ole.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ollaankos täällä nyt sakufaneja vai tepsifaneja? Jos saku ei pelaa niin mä en ala jne. Paskaakos sitä vammoilleen kukaan mahtaa. Itse olen paikalla...pelaa saku tai ei perkele. Ja hyvää joulua...:)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös