Itse en ainakaan toivonut salaa, vaan ihan avoimesti olen tilannut, pyytänyt, toivonut ja vaatinut Salmista ainakin 13 viestin verran viimeisen puolentoista vuoden aikana ja uudestaan siitä hetkestä kun Lessio sai potkut. Itse asiassa nyt on vähän deja vú siinä mielessä, että viime kaudelle toivoin lähinnä kahta laituria, Haatajaa ja Sopasta, ja lopulta Nybari hankki kummatkin (Haatajan toki jo ennen kauden alkua ja Sopasen sitten myöhemmin). Nyt olen toivonut lähinnä Salmista ja taas toteutui - tässähän pitäisi siis olla melko tyytyväinen!
Kuitenkin se sentteri jäi hommaamatta viime kaudella, ja myös täksi kaudeksi. Salmisen myötä saatiin tosin jo se YV-pyöritysaspekti, joten oikeastaan jos nyt sentteriä enää naarataan, sen ominaisuudet pitäisi olla enemmänkin "loistava aloittaja" ja "timanttinen shutdown-roolissa". Onko Jääskästä, Keräsestä tai Ikosesta tähän? Ehkei ihan, mutta jos kuitenkin riittävällä tasolla? Kai sitä täytyy luottaa siihen, että joku noista kolmesta pystyy tehtävän hoitamaan, ja siinä tapauksessa hyökkäys on valmis.
Silti puuttuu jotain. Vielä tarvitaan Ruusun tilalle oikea maalivahti.
Jopas nyt deja vúta pukkaa. Taidat itse herätä kesällä kun Salmisen sopimus ulkomaille julkaistaan.