Sakari Salminen IFK:ssa

  • 57 585
  • 218
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Tämän panin merkille jo tuossa Game 4:sen läpiajomaalissa. Muuttui suhtautuminen omalla kohdalla Sakkeen. Ihan kuin putoaisi jonkin sortin apassi niskasta joka maalin jälkeen. Tai sitten siitä on tullut pesunkestävä IFK:n mies?
Miten niin 'tullut'? Sakarihan on oma kasvatti ja Branderin Callen kiekkokoulun poikia,
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Sakkea ei kiinnosta — taaskaan. Jos ei ratkaise finaalia seiskapelissä meille, niin kokonaispanos jää kyllä pakkaselle ;)
Ihan jees toi viimeisin, mutta vielä en ole täysin antanut anteeksi. Finaaleja odotellessa... ;)
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan jees toi viimeisin, mutta vielä en ole täysin antanut anteeksi. Finaaleja odotellessa... ;)

En ihan saa nyt kiinni, mitä sun pitäisi Sakelle antaa anteeksi? Ja pitääkö Saken itse osata sitä jotain pyytää anteeksi?
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
En ihan saa nyt kiinni, mitä sun pitäisi Sakelle antaa anteeksi? Ja pitääkö Saken itse osata sitä jotain pyytää anteeksi?
Meni ohi, vaikka oli vinkkaus perässä? Nää on välillä vaikeita juttuja. :D
 
J

Just-Ice-Hockey

Mitäpä nuo pelaajat pukuhuoneen sisällä näistä jutuista tietäisivät. Täällä palstalla on kerrottu, että niin Lennu kuin Kanki ovat paskoja pelaajia ja ennen kaikkea eivät todellakaan mitään johtajia kopissa. Itse ainakin uskon Jatkoajan tietäjien tietoihin mielummin kuin joihinkin Edareihin. Kaikille kenkää.

Ihanko oikeasti joku on mennyt väittämään, etteivät Kanki ja Lennu ole johtajia kopissa? Melkoista. Kritiikin peliesitysyen osalta tiedänkin, mutta että johtajaominaisuuksien osalta.

Mitä tulee itse ketjun päähenkilöön, niin henkilökohtaisesti liputan ässäsopimuksen ulososton puolesta. Mies on hyvä yhdistelmä liikettä, kiekollista taitoa ja pelintekotaitoa. Jatkollaan toisi myös jatkuvuutta meidän ylempiin kenttiin. Kangasniemen uskon olevan ainoa varma jatkaja meidän tämän kauden kärkiäijistä, Rasse ihan fifty-sixty ja Thorre ja Julle käytännössä menetettyjä tapauksia.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Se on vaan sellaista että jos olet joukkueen heikompia pelaajia niin aika vaikeaa se johtajuus on. Älä tee niinkuin minä teen vaan niinkuin sanon. Sama se armeijassa että ei se puhe mitään auta jos teot ei kohtaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meni ohi, vaikka oli vinkkaus perässä? Nää on välillä vaikeita juttuja. :D

Näyttää olevan. Se hymiö kun oli siinä finaalikohdassa, joten sehän viittaisi siihen eikä ensimmäiseen lauseeseen. Itse täällä jo pilke silmäkulmassa valmistauduin finaaleihin.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sytyin ihan täysillä tosta Salmisen ratkaisumaalista. Heti kun näki että tilanne kääntyy, alkoi kiimainen lavanhakkaus ''syötä syötä mä haluan ratkasta tän''. Huikea suoritus, ja hieno lätty Jääskältä, vaikka vähän kova ja korkea olikin, pääasia että meni Kasken mailan yli, ja Salmiselta aivan täydellinen napautus ylähyllylle. Kolme maalia tärkeisiin paikkoihin Sakelta puolivälierissä, ja ne nousee isompaan arvoon kuin JMA:n pääosin yhteen matsiin hakatut tehot.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Salminen on ollut kyllä yksi niistä pelaajista jotka ovat saaneet latautumisen ja tunnetason kohdilleen pudotuspeleihin. Puolustussuuntaan on ollut edelleen heikko, mutta hyökkäyspäähän tapahtuu. Melko kova suoritus on hyökkäyspäähän silläkin mittarilla että vieressä viilettää Juha Jääskän ja Juho Keräsen tasoisia hyökkäyspään taitureita. Ei Salminen ole ihan meidän paras hyökkääjä ollut, muttei paljoa puutukaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Salminen on ollut kyllä yksi niistä pelaajista jotka ovat saaneet latautumisen ja tunnetason kohdilleen pudotuspeleihin. Puolustussuuntaan on ollut edelleen heikko, mutta hyökkäyspäähän tapahtuu. Melko kova suoritus on hyökkäyspäähän silläkin mittarilla että vieressä viilettää Juha Jääskän ja Juho Keräsen tasoisia hyökkäyspään taitureita. Ei Salminen ole ihan meidän paras hyökkääjä ollut, muttei paljoa puutukaan.

Salminen on viihdyttävä pelaaja ja etenkin hyökkäyspäässä tapahtuu hyviä asioita, mutta sitten kaksi ratkaisevaa maalia omiin tuli hyvin pitkälti Salmisen huonosta pelaamisesta johtuen. Ensin jäi levittelemään käsiä ja unohti samalla pitää Heponiemen. Toisessa maalissa taas lähti vaihtoon, josta syystä Kivihalme pääsi karkaamaan. Eli hyökkäyspäässä ehkä paras, mutta omissa niin isoja virheitä, että voi jopa sanoa olleen joukkueen huonoimpia pelaajia. Motin toki omassa luokassaan, eikä Engrenkään kovin vakuuttava ollut.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Salminen on ollut kyllä yksi niistä pelaajista jotka ovat saaneet latautumisen ja tunnetason kohdilleen pudotuspeleihin. Puolustussuuntaan on ollut edelleen heikko, mutta hyökkäyspäähän tapahtuu. Melko kova suoritus on hyökkäyspäähän silläkin mittarilla että vieressä viilettää Juha Jääskän ja Juho Keräsen tasoisia hyökkäyspään taitureita. Ei Salminen ole ihan meidän paras hyökkääjä ollut, muttei paljoa puutukaan.

Kyllä, ja tuo ketju Keränen-Jääskä-Salminen on kokonaisuudessaan todella hyvä. Toivottavasti ei rikota ehjää...
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomasin tuossa äsken että Salminen on pleijareissa tehnyt 4 maalia ja kaikki neljä on tullut samalta puolelta kaukaloa samassa päässä. Jotain ihmeellistä tuossa HIFK:n hyökkäyspään oikeassa reunassa on.

Mutta hyvin on Salminen pelannut, itse olisin valmis ottamaan herran joukkueeseen ensi kaudellekkin jos Ässät raaskii luopua.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hemmetin ison maalin Salminen tänään taas värkkäsi, huikea laukaus. Muuten mielestäni Salminen ei tänään kovin hyvä ollut, menetteli kiekkoja turhan helposti eikä syötötkään napsuneet kavereiden lapaan niin kuin pitäisi.

Mutta tuolla maalilla saa kyllä paljon anteeksi :)
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mutta hyvin on Salminen pelannut, itse olisin valmis ottamaan herran joukkueeseen ensi kaudellekkin jos Ässät raaskii luopua.
Samat mietteet itsellänikin. Kyllä tämä porilaine Salmine pelimies on.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hemmetin ison maalin Salminen tänään taas värkkäsi, huikea laukaus. Muuten mielestäni Salminen ei tänään kovin hyvä ollut, menetteli kiekkoja turhan helposti eikä syötötkään napsuneet kavereiden lapaan niin kuin pitäisi.
Kröhöm, eikös Sakke ollut joka pelasi Iikalle siinä ihan lopussa ylivoimalla tyhjän maalin maagisella syötöllä? Iikka nyt on niin syvä jäässä, että kaipaa melkein jenkkifutismaalin, että tekee maalin. Salminen hiihtelee kyllä tutkan alla aika paljon, mutta omaan silmään on helvetin vaarallinen aina, kun saa kiekon, myös tänään. Thorellin ohella toinen niistä pelaajista, joka omalla taidollaan pystyy luomaan maalin tai paikan tyhjästä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ite oon toivonut Ässien ens kauden kannalta, että HIFKi herättäis Salmisen sisäisen snaipperin ja ihan hyvältä näyttää tällä saralla... Jostain syystä Ässissä pelatessaan Sakke näytti lähinnä Teemu Ramstedille... Ja silloin ei kyllä jätkästä saada kaikkea irti.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Pitäisin ehdottomasti ensi kaudella jos mahdollisuuksia on, kyllä jengiin Salmisen ja Kangasniemen kaltaiset taituri-taitelijat pitää mahtua!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mitäs jos heitettäisiinkin palloa eri päin. Saataisiinko me Jääskä Salmisen rinnalle ensi kaudella? Sopimusta ei kait ole mihinkään vielä. Olisi Atulle jo valmiiksi tuttu pelaajakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös