Sakari Salminen – Dominaattori

  • 222 026
  • 1 084

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kyllä on huippumielenkiintoista nähdä Sakke jälleen kehissä. Pelaamattomuus on tietysti pitkä hänelläkin, joten pelkän tuntuman saaminen ottaa sen 4-5 peliä, kuten vaikka Rattien kohdalla nähtiin. Sakke on toki sellainen, joka tulee ennen kaikkea kevättä silmällä pitäen

Toivotaan, että tulee ratkomaan tärkeitä voittopelejä keväällä. Koskahan mies nähdään kehissä? Kait joku haastattelu hänestä tulee, missä miehen nykykuntoa kysellään. Ei hän heittämällä mikään änärijätkä sentään oo #hymiö

Niin.. mitenkähän muuten tuo menee. Sakke on ollut koko ajan Porissa, mutta koska ei ole ollut joukkueen kanssa tekemisissä, niin ilmeisesti pakko on pitää karanteenia ennen kuin liittyy joukkueeseen, vai miten? Onko se nyt sitten sen viisi päivää? Ja onkohan se karanteeniaika nyt jo menossa?
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Minkäs mittainen sopimus Dominaattorilla nyt sitten on? Luultavasti loppukauden?
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Kaiken järjen mukaan (kunhan on ihan kotimaisemissa pyörinyt) ei tarvita muuta kuin negatiivinen testitulos. Ja jotenkin luulis että siinä vaiheessa on jo vetäydytty jonkinlaiseen kuplaan kun ”neuvottelut” on alkanut oleen loppusuoralla. Kuitenkin vähän eri keissi kuin ulkomailta, tai edes eri paikkakunnalta saapuva, niin vois kuvitella että tapauskohtaisesti pääsis ihan valtiotason määräyksillä työpaikalleen.

ja kun järki ei ole sallittu niin liigan oma protokolla oletettavasti vaatii sen 2 viikon karanteenin ja Sakke ite on juhlinut sopparia lauantaina winstonissa. Siihen kuus treeniä tuntumaa niin kerkee askiin sopivasti pleijareihin.
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Hienoa, ehtii kuitenkin kolmasosan runkosarjasta pelata, joten pelikunto kyllä sieltä löytyy. Tuskin aloittaa yhtä terävästi kuin Morrow *hymiö
 

Korpisalo93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mahtavaa, Sakke pian kehissä! Vähän marinoidaan ensin Winstonissa ja sitten Jussikan kautta suoraan askiin!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hän on tullut takaisin. Hän on tehnyt comebackin. Vaikka ei koskaan missään ollutkaan.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Olen varmaan ainoa joka on tätä mieltä...

Jotakuinkin veikkaan näin olevan.

Sakelle löytyy aina paikka, varsinkin kun kakkosketju ei tällä hetkellä toimi. Kaksi kiekkoa hautovaa junnua ja yksi hukkaan menevä änärivahvistus. Tuo ketju pitää hajoittaa ja laittaa Rattie Saken kanssa samaan vitjaan.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen varmaan ainoa joka on tätä mieltä, mutta en kyllä näe että Salminen enää istuu tämän kauden joukkueeseen. En löydä paikkaa hänelle tämän kauden joukkueesta.

Itse annan mahdollisuuden, mutta iso riski on olemassa. Niemeä aikanaan(ennen koronaa) moni toivoi muhkealla pahvilla pataan ja sanoin että hurja riski koska olin katsonut kymmeniä Jokereiden pelejä. Annoin mahdollisuuden, mutta usko on loppunut.

Salminen on ollut pelaamatta pitkään, harjoittelusta ja itsensä kunnossa pitämisestä ei ole varmaan mitään takeita ja ikää on tullut. Jos Sakke on menettänyt nopeutta niin tulee olemaan yhtä rumaa jälkeä kuin Mitä Niemi jättää nyt kentälle.

On kyllä aikasemmin ollut mahtava hyökkäyspään pelaaja ja sormet ristiin että olisi vieläkin iskussa. Kuukauden päästä tiedämme paremmin. Milloinkohan mahtaa aloittaa pelit?
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen varmaan ainoa joka on tätä mieltä, mutta en kyllä näe että Salminen enää istuu tämän kauden joukkueeseen. En löydä paikkaa hänelle tämän kauden joukkueesta.
Samaa mietin, jo ennen Saken tulemista, mutta on hän kyllä pelimies ja toivon tuovan joukkueeseen lisätehoja ja onhan se toinenkin skenaario mielessä käynyt, ettei sovi tuohon rosteriin, ei pelillisesti tuo mitään hyvää ja joukkuehenkikin heikentyy. Mutta, katsotaan asia ensin ihan rauhassa ja toivotaan parasta.
 

Jäässä

Jäsen
Itse annan mahdollisuuden, mutta iso riski on olemassa. Niemeä aikanaan(ennen koronaa) moni toivoi muhkealla pahvilla pataan ja sanoin että hurja riski koska olin katsonut kymmeniä Jokereiden pelejä. Annoin mahdollisuuden, mutta usko on loppunut.

Salminen on ollut pelaamatta pitkään, harjoittelusta ja itsensä kunnossa pitämisestä ei ole varmaan mitään takeita ja ikää on tullut. Jos Sakke on menettänyt nopeutta niin tulee olemaan yhtä rumaa jälkeä kuin Mitä Niemi jättää nyt kentälle.

On kyllä aikasemmin ollut mahtava hyökkäyspään pelaaja ja sormet ristiin että olisi vieläkin iskussa. Kuukauden päästä tiedämme paremmin. Milloinkohan mahtaa aloittaa pelit?

Niemi ei minua pelottanut koska Niemi on kuitenkin taisteleva joukkuepelaaja. Salminen varastaa ihan liikaa kokoajan eikä viihdy kulmakahakoissa. Salminen on huippu peluri mutta vie aivan liikaa vastuuta muilta pois. Mielenkiintoinen fakta on myös se että Ässät ei ole ikinä pärjännyt kun Salminen on ässissä pelannut, toisaalta olisi kenties pudonnut mestikseen ilman Salmista.
 

Jysky #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Salminen-Niemi-Rattie täältä tilaukseen. Tiivola takaisin ykköseen ja junnut omaan kenttään, eli Kivenmäki-Hirvonen- Killinen. Makuasia kumpi on kolmonen ja kuka vetää kakkoseen.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Viime aikoina on ollut elämä astetta rankempaa, mutta Salmisen paluu nosti fiilistä ja sai virnistämään kohti kevätaurinkoa. Tervetuloa kotiin!
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Missäs meidän poika viipyy? Tänään kun ei ole peliä niin julkistus sopisi päivää virkistämään.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Missäs meidän poika viipyy? Tänään kun ei ole peliä niin julkistus sopisi päivää virkistämään.

Onhan tuo erikoista, että SK24-julkisti tiedon jo eilen varmana ja Ässät vielä panttaa sitä. Enää puuttuu se, että sopparia ei olekaan viimeistelty loppuun asti ja kohta sisään tuleekin joku sentteri...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
En tiedä mikä on Ässien julkasustrategia näissä. Olisko kuitenkin niin, että suhteellisen vähän riippuvainen sen suhteen, mitä medioissa tiedetään/julkaistaan?
 
Missäs meidän poika viipyy? Tänään kun ei ole peliä niin julkistus sopisi päivää virkistämään.
Kerttulan aikana olen oppinut, että pitää osata ajatella kuten Kerttula ajattelee. Kaikki mahdoton on siis mahdollista ja kaikki mahdollinen voi olla myös mahdotonta. Olen SK:n julkaisun jälkeen tehnyt analyysia Salmisen arvoista sekä hänen roolistaan Ässien muutoksen strategisena työkaluna ja päätynyt SWOT analyysilla lopputulokseen, että todellisuudessa Kerttulan tarkoituksena on ollut vain tukkia vuoto organisaation sisältä. Salminen ei ole siis tulossa. Marraskuisen Pratun Instagram analyysin pohjalta olen kuitenkin varma siitä, että huomenna julkaistaan Mario Kempen sopimus Ässiin. Myös Williamsin mailat on bongattu hallilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös