Jospa ensin odotetaan, että Ässät julkaisee itse sen sopimuksen eikä satakunnan kansa...
Uusin Satakunnan Kansan uutinen kertoo, että lehden tietojen mukaan Salminen liittyisi joukkueeseen ensi viikolla.
Jospa ensin odotetaan, että Ässät julkaisee itse sen sopimuksen eikä satakunnan kansa...
Liittykööt niin paljon kun haluaa mutta niin kauan kun Ässät ei tiedota sopimuksesta niin Salminen on ilmaa mulle nyky Ässien rosterissa.Uusin Satakunnan Kansan uutinen kertoo, että lehden tietojen mukaan Salminen liittyisi joukkueeseen ensi viikolla.
Sopimus on kevääseen 22 asti, tuli äsken sähköpostiin tiedote. Eikä aiheuta taloudellista rasitetta tälle kaudelle lainkaan.
Treenailee vielä fysion kanssa, ja harjoittelu tähtää siihen, että Sakke nähdään kentällä maaliskuun alussa.
ja tuosta videosta päättelisin että palkankin maksaa sponsori (karhu group?). Kova saignaus!" - Haluan pelata Ässissä. Tiedän, että joukkue on tullut vastaan omissa palkoissaan ja halusin tulla myös omalta osaltani vastaan. En kuluta Ässien resursseja tällä kaudella. "
Kuulostaa siltä, että pelaa tämän kauden kulukorvauksilla, ensi kausi on sitten asia erikseen eikä murehdita vielä sitä