SaiPan viestintä ja markkinointi

  • 117 689
  • 500

Wolves

Jäsen
Uskallan olla eri mieltä asiasta. En usko, että maailman kaikki miljardienkin arvoiset ja tunnetut, kuten esim Coca-Cola company laittaisi miljoonia markkinointiin ja sisällöntuotantoon jos se ei toisi euroja(dollareita) taloon.
Totta kai sisällöntuotto tuo euroja taloon. Se mitä hieman epäselvästi yritin sanoa oli, että tarvitseeko sisällöntuottajan tuoda niitä euroja taloon (konkreettisesti myydä idea jollekin firnalle) on se, mitä hieman epäilen. Sisällöntuotossa kun on niin monta eri funktiota yhdessä suuressa yhtälössä, etten usko että sisällöntuottajan tarvitsee myyntimieheksikin revetä SaiPan kokoisessa yrityksessä. Toki saa ryhtyä, jos siihen samalla pystyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös